2:08 pm - Cumartesi Eylül 23, 2017

2011 Ortaöğretim-Önlisans 2. KPSS-2 Tercihleri Ne Zaman Yapılacak

Cuma, 31 Aralık 2010, 18:33 | Bilgi Paylaşımı | 191 Comments
by admin

2011 Ortaöğretim-Önlisans KPSS-2  2. tercihlerinin 2011 mayıs ayında yapılması beklenirken seçimlerden sonraya ertelendi. Erteleme resmi olarak yapıldı. Duyuru, ÖSYM’nin internet sitesinde yayımlandı. Devlet Personel Başkanlığının Erteleme ile ilgili olarak yaptığı resmi açıklama şöyle:

DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞINDAN YAPILAN RESMÎ AÇIKLAMA ŞU ŞEKİLDE :

Bilindiği üzere Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmeliğin Ek 1 inci maddesi hükmü uyarınca 2011 Yılına ait yerleştirme takvimi belirlenmiş ve kamuoyuna ilan edilmiştir.

Yerleştirme takvimi uyarınca, 2011 yılı birinci dönem yerleştirmelerine ilişkin kamu kurum ve kuruluşlarının kadro/pozisyon taleplerinin 1 Mart – 8 Nisan tarihleri arasında bildirilmesi ile adayların tercih işlemlerinin 30 Mayıs – 8 Haziran tarihlerinde yapılması öngörülmüş, ancak, 26/12/2010 tarihli ve 6091 sayılı 2011 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanununun 22 nci maddesine istinaden verilen açıktan atama izinlerini müteakiben kamu kurum ve kuruluşlarının 2011/1 merkezi yerleştirmeleri için kadro/pozisyon taleplerinde aksamaların tespit edilmiş olması nedeniyle 2011 yılı yerleştirme takviminin yeniden belirlenerek, kamu kurum ve kuruluşlarının bildirim süresinin 22 Nisan tarihine kadar uzatılması, yerleştirme işlemlerinin ise 20 Haziran – 1 Temmuz tarihleri arasında yapılması kararlaştırılmıştır.

Daha önce belirlenen takvim uyarınca mevcut durumda bildirimde bulunmuş kamu kurum ve kuruluşlarının talepleri geçerli olup, herhangi bir işlem yapmalarına gerek bulunmamaktadır.

Kamuoyuna duyurulur.

DPT –  19 Nisan 2011

2011 KPSS-2 Tercihleri Ne Zaman Yapılacak,2011 Ortaöğretim-Önlisans KPSS Tercihleri Hangi Tarihte Yapılacak,Ortaöğretim Önlisans 2. KPSS Yerleştirme Tercihleri Haziran 2011

Tagged with:

191 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "2011 Ortaöğretim-Önlisans 2. KPSS-2 Tercihleri Ne Zaman Yapılacak"

  1. tuanna dedi ki:

    kpss 2 tercih 20 haziranda olucak dogrumu ve kaç puan alanlar tercih yapabiliyor

  2. Hatice dedi ki:

    2010 da girdiğim kpss orta öğretim sınavından tercih yapmadım en son hangi yılda tercih yapabilirim? tercih hakkım bitti mi?

  3. murat dedi ki:

    beyler ben 2010 kpss sınavından 96 aldım ilk atamada geldi erciyes üniv memur geldi

    • murat dedi ki:

      merhum sabancı ne diyor ÇALIŞMAK ÇALIŞMAK ÇALIŞMAK

    • murat dedi ki:

      96 almak hiç de zor imkansız değil yeterki
      1 AZİM
      2 İRADE
      3 HIRS
      4 KAFANA ŞAPKADAN BAŞKA HİÇ BİR ŞEYE TAKMAYAÇAKSIN

  4. Ergun06 dedi ki:

    KPSS 2011/1 17 bin 91 memur alımına dair Tercih işlemleri sonrasında yerleştirme sonuçları bugün (07.07.2011) açıklanmıştır. Her KPSS Tercih ve Yerleştirme işlemlerinde olduğu gibi KPSS 2011/1’de de yine boş kalan kadrolar olmuştur.

    Lise mezunlarına ayrılan kadrolardan boş kalan kadro olmazken, önlisans mezunlarına ait 58, lisans mezunlarına ait ise 134 kadro tercih ve yerleştirme işlemleri sonrasında boş kalmıştır. Bu durumda toplamda 192 kadro boş kalmıştır. Önlisans mezunlarına ayrılan kadrolar arasında en fazla boş kalan kadrolar Atatürk Üniversitesi Hemşire Kadrosu 20 boş kontenjan, Harran Üniversitesi Hemşire Kadrosu 11 kontenjandır. Lisans mezunlarına ayrılan ve boş kalan kontenjanların birçoğu Devlet Meteoroloji İşleri Gn.Md. , İl Afet ve Acil Durum Müdürlükleri, Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu Gn.Md. kurumlarına aittir.

  5. Ergun06 dedi ki:

    Arkadaşlar Ösym’nin sitesinde zaten belirtildi tarihler söylenildi umarım hepimiz için hayırlı olur (Amin)
    KPSS-2011/2: Devlet Personel Başkanlığı Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına 2. Yerleştirme 21.11.2011-30.11.2011 tarihleri arasındadır.

  6. zafer dedi ki:

    bu sitede hiçmi cevap veren yok ya biri cevap versin Allah rızası için……..

  7. sebile dedi ki:

    arkadaşlar kpss 2ci tercihler ne zaman açıklanacak bir bilginiz var mı???

  8. zafer dedi ki:

    arkadaşlar niye kimse cvp vermiyor sorulara ikinci tercihler ne zaman açıklanacak bilen yokmu.7 temmuzda açıklanan tercih 1 diye geçen sonuçmu.karma karışık oldu.lütfen biri açıklasın

  9. ayşe-hanife dedi ki:

    şimdi arkadaşlar bu 2. tercihleri yapma işlemi temmuzun 1 inde bitti. sorun ne zaman açıklanacağı ki 1 buçuk ay olmuş hala TIK yok. sanırım unuttular. bununla ilgili bi haber bile yok.BEKLEMEKTEN SIKILDIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. irfan dedi ki:

    YAV ARKADAŞLA BU TERCİH DENİLEN NALET ŞEY NASIL YAPILIYOR BİRİ BANA SİTEDEN LİNKİ ATABİLİRMİ BU KONUDA ÇOK ACEMİYİM…

  11. hykv dedi ki:

    ya arkadaşLAR O KADAR YORUM YAPMIŞSINIZ AMA BIRINIZ 2. TERCIH NE ZAMAN BAŞLIYOR VE NE ZAMAN BITIYOR SORULARINA CEVAP YAZMAMIŞSINIZ BILEN VARSA LÜTFEN TAM OLARAK TARIHLERI yazabilir mi lütfen

  12. gökhan dedi ki:

    92 aldım halen atanamadıım. ne yapayım yardımcı olun. teşekkürler

  13. burak dedi ki:

    ben 2010 da 11. sınıftayken kpss ye girdim tercıhlerı 2011 de yapacan dediler ama tercıh zamanın dan haberim yok bılen war mii…

  14. demet dedi ki:

    ortaöğretim 2. tercihler ne zaman acıklancak bilqisi olan acıklayabilir mi? cok uzun sürmedi mi? kafam cok karıstıı lütfenn yardımcıı olun:S

  15. ilyas dedi ki:

    arkadaşlar bırakın yukarıdakılerle ugrasmayı bu su boyle gelmıs boyle gıdecekben MHP lıyım akp ye yada tayıp beye ısyanım yok allah calısanınyanında seneye unıversıteyı bıtırıyorum bende kpss lanetıne gırecem ama calısarak gırecem allahın ıznı ıle .ıne allahın ıznı ıle yuksek alacamTEVEKKULUMU edecem gerısı allah kerım .adam kpss duz lıse cıkıslı 70 almıs ben neden atanamıyorum dıyor nalet olsun akp tayıp dıyor boırakın onlarla ugrasmayı kendınızle ugrasın derslerınıze calısın ondan sonra laf edın benı okudugunuz ıcın tesekkurler ………

  16. merve dedi ki:

    tayibçiler ne oldu dayılarınız yerleştirdi mi sizi ???

  17. aysel dedi ki:

    bu kadar önemli bir bölümken niye tıbbi sekretetr az alıyorlar anlamdm ve o kadar okuyoruz lise mezunu olan tıbbi sekreterler daha çabuk iş buluyo nasıl iş bu ya….

  18. aysel dedi ki:

    tıbbıi sekreterlik bölümünden yeni mezun oldum şimdiden pişman oldum kpss den de 78 aldım umudum da yok hadi hayırlısı…

  19. gökhan dedi ki:

    arkadaşlar bunların hepsi palavra ya bence bizi oylaıyorlar tercih falan yapamıyoruz dayın amcan olması gerekiyor olmayınca hikaye istersen 100 puan al hiçbirşey olmuyorlar

  20. meçhul dedi ki:

    akpli olmayanlar fazla uğraşmasın bunları allah bildiği gibi yapsın akp yi destekleyen arkadaşlarda bunların ne olduğunu bilmiyor onlarda haklıdır allah hakkımızda hayırlısını versin bu müslüman millete düşman olanlarıda allah bildiği gibi yapsın inşallah

  21. qizem dedi ki:

    mrb arkadaşlar kpss trercihler 20 haziranda baslıyıp 1 temmuzda sona eriyormuş ösym den baktım fakat nerde yapılacak yine aynı şekilde mi olacak bilmiyorum bilen varsa söylesin ii qünler

  22. şule dedi ki:

    çocuklar neden AKP’ye yükleniyorsunuz anlamadım sizler belki hatırlamazsınız hepinizin yaşı genç sanırım bundan öncekilerin pisliğini temizlemek kolaymı öyle bu ülke ne imtihanlardan geçti hastane sıraları, devlet dairelerinde bugün git yarın geller, okullar açılacağında kırtasiye kırtasiye dolaşmalar,hele evdeki hasta, yaşlı, özürlüden kimsenin haberi yoktu 18 yaş altının tedavi masrafları tamamen ücretsiz ben çok yararlandım mesela sigortalı işçi çalıştıranların azlığı,toplu konutlar(toplu konutlar sayesinde birçok kişi ev sahibi oldu olamayanlardan biri benim ama olan tanıdıklarım var torpil morpil yok kiralar nerden nereye düştü) daha neler neler……yollrdan,köprülerden,tünellerden,sağlk ocaklarında……bahsetmedim bile bukadar nankör olmayın yani şundan eminim başka bir hükümet olsaydı bukadarını yapabilirmiydi bilmiyorum(rahmetli Özal hariç) ama onada saydırırdınız saydırırdık sanırım kızanlar yapılanları görmüyor görmemekte inat ediyor ama görenler çoğunluktaki kaç dönemdir başımızdalar ALLAH başımızdan eksik etmesin (bende önce oy vermeyenlerdenim ama zaman ilerledikçe öyle pişman oldumki ) tamam eksikler var bazı şeyler yavaş ama dediğim gibi kolaymı yılların pisliği bir anda toplanırmı bir anda ödenirmi biranda düzelirmi torpil olduğuna inanmıyorum 70- 75’den düşük alıpta atanan biliyorum kızmayı bırakında işinize gücünüze bakın KENDİ NEFSİMİZE AĞIR GELDİMİ HERKESİ SUÇLAMAK KOLAY SABIR,SÜKUNET VEİSTİKRARLI OLMAKLA İŞİMİZİN PEŞİNDEN KOŞALIM KARAMSARLIK CAHİLLERİN VE GÜÇSÜZLERİN İŞİDİR HERKESE KOLAY GELSİN SAYGILAR……

  23. zehram7 dedi ki:

    arkadaslar bende 83 aldım kpss ortaöğrtim anadolu lısesı mez<unuyum ılk tercıhlerde tık yokk pekı ya ıkıncı tercıhler ne zaman başlıo secımden sonra dıyorlar ama bı mayıs 30 bı hazıran 20 dıolar hangısı doğru bılenıınız varmı ?

  24. masal dedi ki:

    SELAM.A. bugun KPSS lise ve önlısnas 2. yerlesmesı yapılıyor dıye gosterıyor. 30.05.2011dıye…KPSS-2011/1: Devlet Personel Başkanlığı Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına 1. Yerleştirme 30.05.2011 osym
    bu lınk verılmıstır. ben tercıh yapacam ama nerde yapacam lınkını yazarsanz ve bugun mu yapılıyor gercekten Geç kalmak istemiyorum. İYi Çalışmalar… [Beklıyorum]

  25. masal dedi ki:

    selamA.KPSS ortaöğretım ve önlisans 2. yerlesme tercihimi yapılıyor. burdan oyle gorunuyor. lutfen cevabı yazın. 2. yerlesme tarıhı 30 mayıs dıyor. tercıhımı nerde yapabılırım lınk ını veririseniz iyi olur lütfen… iyi çalışmalar… [BEKLİYORUM]

  26. kadir dedi ki:

    zaten yandaş olanlar atanacak yandaş olmayanlar bakacak başının çaresine hakkımızı yiyenleri allaha havale ediyorum

  27. gülten dedi ki:

    arkadaşlar ortaöğretim ek terchler ne zaman belli oldumu lütfen bilgi verin

  28. aytül dedi ki:

    zaten böyle olacağı belliydi ben bunu taaaaa ki şubatta yapılan tercihlerde anlamıştım .En önemlisi de seçim sonrası boşuna kafa yorupta tercih yapılması çünkü yerleşecek olanların listesi aylar öncesinden zaten bellidir.hakkımı yiyenlerden bunun bin katı çıksın.

  29. elif dedi ki:

    arkadaşlar ben düz lise mezunuyum 77 puan aldım ama meslek liselerinin şansı düz liseden daha fazla Allah yolumuzu açık etsin çokkk zor Ben hiç umutlu değilim torpil yok diyolar ama var torpille sözleşmeli olarak alıp sonra kadroya geçiriyorlar

  30. fatma dedi ki:

    arkadaşlarım…
    şimdi beni bir okuyun;özellikle akp takıntıllıarı,size sesleniyorum!!!
    şimdi siz nasıl atanırım diyemi düşünüyorsunuz?şunu unutmayın ki her zaman çalışkan olan iyi olan kazanır.bu zamana kadar başa kim geçmişse hep onların dediği olmuştur ve şimdide öyle oluyor bunda yadırganacak ne var.siz varın işinize bakın herkes herşeyi ayarlar,atan ma umudu olmayanlar hiçbir zaman atanamayacaklardır.atananlarda işlerini en iyiy şekilde yapacaklar dır.
    çalışmadan sınava giriyoruz sonra düşük puanlar alıyoruz daha sonrada nedennn atanamıyoruz? diyoruz ,atanamazmsınız,asla atanamazsınız boşuna hayaller kurmayın; çalışın kazanın sonrada beğenmediğiniz o partinin karşısına çıkın ne yapacaksanızda ondan sonra yapınn. yani boş laflar la bilir bilmez konuşmayın.konuşmalarınız biraz tutarlı olsun .hele bu meseleyi bilmeyenler boş lakırtı yapmasın.yani ağzı olan konuşmasınnn…………

  31. cansucan dedi ki:

    arkadaşlar akp ye oy vermeye devam edildiği sürece isterseniz 90 alın bi şekilde yerleştirmiycekler.zaten şartlar böle devam ederse emin olun yerleşmenizinde bi anlamı kalmayacak.şimdi seçim dönemi diye kadrodan bahsediyor fakat unutmamanız gereken bir şey her yıl bir devlet kurumunu özelleştiriken kadro vermesinin sizce ne anlamı var?????akıllı olalım geleceğimizi kurtaralım akp ye oy yok……

  32. ayşe dedi ki:

    ben meslek lisesi mezunuyum kpss den 75 aldım hç ümidim yok sizce atanabilirmiyim

  33. M.S.A dedi ki:

    yha arkadaşlar kesin bir tarih yokmu şuan da

  34. fatma dedi ki:

    ben düz lise mezunuyum ve kpssden 69 puan aldm 2.tercihlerde yerleşebilirmiyim şansım varmı?

  35. ada dedi ki:

    bn düz lise sayısal bölümünden mezun oldum memurluk sınavına grdm fakat pek ümitli dglm ama yinede sizden blgi almak istedm 58 puan aldım 2.terchlerde hc sansım war mı yha _? =((

  36. gonca dedi ki:

    Gercekten biktik artik bizi dusunen yok sesimizii duuyyuun artik yazik bize ya

  37. çetin dedi ki:

    olmaz böyle şey aylardır bekliyoruz tahammülümüz kalmadı. Akp ye oyumu bir daha vermeyecem ayıptır bu ya

  38. Merve dedi ki:

    devlet yine yapacağını yaptı ağzılarını açtımı torpil yok derler ama atamaları olanlarda hep kendi adamları yerleştiriyo hep kendi adamlarını sonra bizde böyle baka kalıyoruz yeter bizim hakkımız yenmsn daha fazla onca emeğimizn karşılığını almak istiyoruz artık yeter.

  39. baytan71 dedi ki:

    abi benm oyum da ak patiliye ama böyle yaparlarsa bu seçimi kaybederler diye düşünüyorum bu tarih de yapılırsa çom büyük haksızlık olur lise 4 lerde bu sene mezunlarıda girer işişn içine şansımız azalıyo…. :( lütfen yapmayın böyle ya psikoloji felan kalmadı yeminle ruh sağlığımız bozuldu sokakta insan mı avlayalım…

Yorum Yazın