6:57 am - Pazartesi Kasım 24, 2014
Sponsorlu bağlantılar

5. Sınıf Yazılı Soruları

Pazar, 7 Ekim 2012, 18:22 | Bilgi Paylaşımı | 44 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

2010 – 2011 Eğitim Öğretim Yılı 5. Sınıf Yazılı Soruları . 5. Sınıf Müfredatında yer alan tüm derslere ait yazılı sorularını aşağıdan bulabilirsiniz. İşte 5. Sınıf Yazılı Soruları:

  • Türkçe 5. Sınıf 2. Dönem 2. Yazılı Soruları 2010 – 2011
  • Trafik Güvenliği ve İlk Yardım 5. Sınıf 2. Dönem 2. Yazılı Soruları 2010 – 2011
  • Sosyal Bilgiler 5. Sınıf 2. Dönem 2. Yazılı Soruları 2010 – 2011
  • Matematik 5. Sınıf 2. Dönem 2. Yazılı Soruları 2010 – 2011
  • İngilizce 5. Sınıf 2. Dönem 2. Yazılı Soruları 2010 – 2011
  • Fen ve Teknoloji 5. Sınıf 2. Dönem 2. Yazılı Soruları 2010 – 2011
  • Din Kültürü Ahlak Bilgisi 5. Sınıf 2. Dönem 2. Yazılı Soruları 2010 – 2011

  • 5. Sınıf Yazılı Soruları 2010 2011,5. Sınıf 2. Dönem ve 1. Dönem Yazılı Soruları,5. Sınıf Tüm Dersler Yazılı Soruları İndir Yükle,Yazılı Soruları

    Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

    44 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "5. Sınıf Yazılı Soruları"

    1. ? diyor ki:

      ömrü hayatımda böyle bk site görmedim

    2. kötü diyor ki:

      bune cevapları yok

    3. defne diyor ki:

      neden boyle kie

    4. sinsi prens diyor ki:

      b*k gibi bi site bunu la böleee
      (kusura bakmayın)

    5. Bursa güzeli diyor ki:

      iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççlllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    6. Bursa güzeli diyor ki:

      iiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnçççççççççççççççççççççççççç tekkkkkkkkkkk kelimeyleeeeeeeee

    7. yetkin diyor ki:

      lan harf görüntüsü bile var nediyon la istediğimi yazarım

    8. yetkin diyor ki:

      arkadaşlar tek bir lafım var iğrenç lan nası bi site açıyorum açılmıyo
      emeği geçen herkese b.k gibi yapmışsınız

    9. seda diyor ki:

      bu siteden nefret ettim yaa ne biçim bi site…

    10. bahar diyor ki:

      iğrenççç yaaa

    11. bahar diyor ki:

      iğrenççç

    12. berke diyor ki:

      adam olun lan

    13. berke diyor ki:

      bu nası site allah belanızı versin

    14. Bursa güzeli diyor ki:

      bursasporun sitesine saygılarrrr abiii yani tebrikler bursanın güzel ablanıza teşekkürler

    15. Bursa güzeli diyor ki:

      bursasporun sitesi bile daha güzel lennnnnnn

    16. Bursa güzeli diyor ki:

      bursasporların takımı bile bu siteye irenççççççççç der yani

    17. Bursa güzeli diyor ki:

      iireennçççç

    18. Bursa güzeli diyor ki:

      güzel site ama sorular olmadığı için o kadar güzel sayılmaz eğer düşük alırsam sizin yüzünüzden gıcıklar arkadaşlara hiç tavsiye etmem

    19. kardelen diyor ki:

      soru yok bişe yok nolacak yani teste yok bilgisayardnda tesst yok olmuo nasl yapcm çalısacam yahu

    20. edanur diyor ki:

      berbat bir site sorulaer bile yok niye koymuslar ki bu siteyi anca cocuklar gırsın dıye ve onların bır sıtesı olsun diye deyilmi berbet siteymıs be………………

    21. hatice diyor ki:

      iğrençççççççççççççççççççççççççççç

    22. hatice diyor ki:

      bu site iğrenç istediğim birşey yok bunun yerine oyun sitesi kursalarmış daha iyi olurmuş

    23. betül diyor ki:

      ne bu ya bir daha hayatımda böyle bir siteye girmem

    24. betül diyor ki:

      bu siteyi hiç beğenmedim yani hiç bir istediğimi bulamıyorum yazık yazık size kınıyorum sizi!!!!

    25. betül diyor ki:

      ya bu site berbat bu sitede istediğim hiç bir şeyi bulamıyorum bu siteyi kuracaklarına yani başka bişey kursaymışlar daha iyi olurmuş diye düşünüyorum yani!!!!!

    26. batuhan alaplı diyor ki:

      sorular yok

    27. batuhan alaplı diyor ki:

      bu siteyi kınıyorum arkadaşlar

    28. batuhan alaplı diyor ki:

      bu ne böyle ya tıp demiş site yerin dibine düşmüş kınıyorum yani sizi siteeeeeeeeee

    29. çiçek diyor ki:

      ıy igrenccccccccccccccccccc……………..

    30. çiçek diyor ki:

      iğrenç bir site hiç bir şey yok bekle bekle bobuş

    31. izmir güzeli diyor ki:

      vallaha baştakı arkadışımızın dediği gibi kınıyorum sizin siteyi kimseye önermiycem site yapacaktıınız bari güzel bi site yapsaydınız

    32. istanbul diyor ki:

      Keşke düzgün yapsaydınız sizi çok kınıyorum

    33. yağmur mazı diyor ki:

      bu sitede hiçbir şey yok boş boş site kurmuşlar çok salakça bir site

    34. sezer diyor ki:

      arkadaşlar bende size katılıyorum ama belki bi giriş yeri vardır ayıp günahtır dışlamayalım:(

    35. ***** diyor ki:

      iğrenç =p b*k gibi

    36. tuba diyor ki:

      5. sınıf yazılı soruları çok güzelmiş, beğendim

    37. BERİVAN diyor ki:

      bunebiçim site tıkla tıkla nereye kadar din kültür diyoru bana türkçe mat. fen diyo iğrenç bir site bu üfffffff

    38. Rukiye diyor ki:

      Çok acil yarın ki ingilizce sınavına hazırlanmam gerekiyor.Fakat ben burada soruları bile görememiş bulunmaktayım.Bu siteyi buyüzden beyenmedim.Lütfen bir daha böle siteler yaparak bizleri kandırmaya çalışmayınız.Çünkü zamanımızı boş yere harcıyorsunuz.

    39. cevher diyor ki:

      arkadaşlar size katılıyom bu siteyi boş yere koymuşlar istediğim hiçbirşeyi bulamıyom bu sitenin salaklığının devamını dilerim

    40. merve diyor ki:

      iğrenç ötesi bir site bu sitelere başka ne deile bilir ki
      ancak size tavsiyede bulunurum ki bu sitelere bir daha girmeyiniz sadece bu siteler kendilerini kandırırlar böyle yaparak internet diye yazıyoruz hiç bir zaman arafığımız soruların yanıtını bulamıyoruz öyle değilmi arkadaşlar nezaman aradığımız sonucun un yanıtını buldukki eğer zaten bulduysakda %40 a bile ulaşmaz her alde ben bu internetten bir sey anlamıorum ya

    41. merve diyor ki:

      aradığım sonuçları bulamıyorum ben bu ve bbunun gib sitelerden hiç bir şey anlamıyorum iğrenç bu sssiteyi site diye bos yere koyuyolar aradıkları hiç bir şeyleri bulamıyorlarki size tavsiyede bulunurrum bu ve bunun gibi sitelere girmeyiniz <3<3<3

    42. buğra diyor ki:

      çok kötü kötülüklerinizin ilerilerini bekleriz

    43. bensu diyor ki:

      evet ya soru diye bir şey yok

    44. zeynep diyor ki:

      bu siteyi hiç beyenmedim iğrenç ve ötesi zaten bn daha soruları bile göremedim soru yok

    Yorum Yazın

    Sponsorlu bağlantılar

     

    İletişim

    Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.