11:42 pm - Pazar Ekim 22, 2017

8. Sınıf SBS Sonuçları – 7 Temmuz 2011

Perşembe, 8 Temmuz 2010, 8:56 | Bilgi Paylaşımı | 142 Comments
by admin

1 Milyon  18 Bin öğrencinin girdiği 8. Sınıf TEOG’nin (Seviye Belirleme Sınavı) açıklanmasına artık dakikalar kaldı. Saat: 11:00 itibariyle sonuçlar yayımlanacak. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından sonuçlar veri girişleri şu anda tamamlanmış durumda fakat, resmî olarak saat:11:00’i beklemek zorunda. Sonuçlar Milli Eğitim Bakanlığının iki ayrı sitesinden verilecek. http://www.meb.gov.tr   yada  http://www.oges.meb.gov.tr (Arkadaşlar Sayfa Yenilemenize gerek yok,Saat 11:00’i Bekleyiniz.))

Saat 11:00 itibariyle sonuçlarınızı daha çabuk öğrenmeniz için size anlık gelişmeleri sitemizden aktarmaya çalışacağız. Sonuçlarınızı yine sitemizden takip edebilir, yorum yazabilir, diğer arkadaşlarınızla tartışabilirsiniz. Sonuçları İlk duyuran site biz olacağız.

Saat 12:00 itibariyle MEB’in ana sayfasına şu anda ulaşılamıyor fakat  Eokul veli Bilgilendirme Sisteminde sonuçlar görünmekte. E – Okul Veli Bilgilendirme Sistemine Girerseniz. Sonuçlarınızı anında öğrenirsiniz.

E-okul Veli Bilgilendirme Sistemi Giriş İçin TIKLA

Sonuçlar Hakkında Yorumlarınızı Burada Payşalabilirsiniz.
8. Sınıf TEOG Sonuçları – 7 Temmuz 2011,8 Temmuz TEOG Sonuçları,7 Temmuz 8. Sınıf TEOG Sonuçları,8. Sınıf TEOG Sonuçlarını Öğren,2011 8. Sınıf TEOG Sonucunu Öğren,8. Sınıf TEOG Öğren 07.07.2011 MEB

Tagged with: , , ,

142 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "8. Sınıf SBS Sonuçları – 7 Temmuz 2011"

  1. HuberErnestine33 dedi ki:

    Every one acknowledges that humen’s life seems to be very expensive, but different people require money for various issues and not every man gets big sums cash. Thence to get quick loan or just term loan will be good solution.

  2. pınar dedi ki:

    ya çok heyecanlıyım keşke açıklansa xd

  3. beyza çakar dedi ki:

    YA HALA AÇILMIO E OKUL NE OLDU Bİ GÖSTERN YAA

  4. ÖzGeE dedi ki:

    ya off ne şans ama çatladım meraktan halaa öğrenemiyorummm :(

  5. la ne bu dedi ki:

    la aq NE LA BU SONUÇ İĞRENDİM

  6. ali köse dedi ki:

    o yes

  7. MeqanCoLiq dedi ki:

    ArKaDaşLar Bu ARaDa HepiniZin Miraç Kndılı MuBarek Bu Mubarek GunDeDe Hepımiz İnşllh Yuksek Puanlar ALırız..

  8. heycanllı dedi ki:

    ayyyy 9dk. kaldı cok heycanlandım:S

  9. burak oğuzhan dedi ki:

    ah o 10 dakka yokmu insanı bitiriyo ya

  10. ezgi dedi ki:

    bencede of pof

  11. CaSaNoWa dedi ki:

    SoN 10 DaKiKa

  12. Oquzhan Polat dedi ki:

    Aranızda Cok Güzel Kızlar Olduguna Eminim Biriniz Bana Msn veya Facee Verirse Cok Mutlu Olurum Anqara Sincan Emirler’de Oturanlar Olabilir. Sayqılar ;)

  13. aLi qeÇen dedi ki:

    ArkadaşLar ya Az KaLdı Sabredin . Hepiniz İyi SonuçLar aLırsınız İnş.:)

  14. ali köse dedi ki:

    hangisitede acıklanacakmış herkes meb diyor ama mepte bi acıklamabile yok

  15. Duygu Fırat dedi ki:

    ŞU ANDA 10 DAKİKA KALDI

  16. burak oğuzhan dedi ki:

    ya insanı heyecana sokuyolar inşallah beklediğim notu alırım aydında liseye gitmeyi düşünen varmı

  17. ezgi dedi ki:

    son 10 dk arkiler;))

  18. MeqanCoLiq dedi ki:

    Ya 11 OLsun 12 DerLer :’:( :D

  19. ali köse dedi ki:

    herkese iyi puan almasını diliyorum

  20. funda esraa dedi ki:

    Ya öyle böyle heyecanı değilim 48 dakikadr bekliyorumm :((( 11 de açıklanacakmış ya

  21. müge hanım bayer dedi ki:

    hayır doğru diploma puanı o zaten rabia

  22. şule dedi ki:

    ya off saat 11 de açıklanacakamış sözde 10 da idi hadi bakalım hayırlısı..inşallah herkes en hayırlısı olur…

  23. MeqanCoLiq dedi ki:

    ArkaDaşLar Kaç BekLiosunuz..? ({[Biraz Zamani GeCirek :D )}]

  24. gökçe uslu dedi ki:

    çok az kladı yıne buyuk bır heyecan içinde beklıyoruz 11i umarım herkesn çok ıyı gelır benımde . hayırlısı olsun

  25. ezgi dedi ki:

    12 dk kaldı.Dakika saymaktan bıktım 10da idi 11e alındı ne kadar saçma yha bir işleride doğru olsa keşke=S

  26. son........... dedi ki:

    çok heyecanlıyım inş yüksek puan alrım…

  27. müge hanım bayer dedi ki:

    arkiler hepinize hayırlı olur inşallah ((((amin)))))

  28. Duygu Fırat dedi ki:

    ya inş. herkez iyi bir derece elde eder. Ya çaıklansın ama artık

  29. SDSFSD dedi ki:

    of :D

  30. Oquzhan Polat dedi ki:

    Ya ßu Sınavı Seviyorummm !!! x) Hep Hosuma Gitmistir ßöle Sınavlar Hic Heycanlı Deqilim ßütün Derslerim 5 ßu Sınavdan’da ßi 500 Çakarım qaliba ;) Sayqılar !!! :)

  31. ilayda sağlam dedi ki:

    of inşallah herkez 400 ün üstünde alır

  32. rabia dedi ki:

    2009-2010 —-91,15

    diploma puanı yeriinde sadece bu var bizde görünmüyo öğretmen misiniz?

  33. müge hanım bayer dedi ki:

    inşallah son 15 minuteee kaldı

  34. MeqanCoLiq dedi ki:

    ADmin SaaT 11 00 ‘Da İnşşLH GeLir AksiTakTirde SaaT 11’i BekLeyen ArkaDaŞLar O SaaTTe AciqLanmayaCaqDir..

  35. müge hanım bayer dedi ki:

    inşallah son 15 minuteee

  36. ezgi dedi ki:

    of 15 dk kaldı

  37. ilayda sağlam dedi ki:

    saat 11 de açıklanıyo diolr ama omdan öncede 10 dedilr sanırım yoğunluktan dolayı 12 yi bulur öğrenmemiz

  38. müge hanım bayer dedi ki:

    11 de yüklenme olcak öğlden sonraya kaldı işimiz

  39. müge hanım bayer dedi ki:

    solda ki menüden bakıon

  40. müge hanım bayer dedi ki:

    e okulda öğrencinin diploma puanı kısmında yazıo

  41. ezgi dedi ki:

    son 17 dk :S

Yorum Yazın