Anadolu Liseleri Tavan Puanları – 2010 SBS Anadolu Lisesi Puanları

Salı, 29 Nisan 2014, 17:47 | Bilgi Paylaşımı | 19 Comments
by admin

26 Temmuz 2010 tarihinde açıklanan TEOG yerleştirme Taban ve tavan puanlarına aşağıdan ulaşabilirsiniz. İndireceğiniz dosyada çok kolay bir şekilde Anadolu Liseleri,Fen Liseleri,Anadolu Öğretmen Liseleri,Sağlık Meslek Liseleri, Ticaret Meslek Liseleri ve diğer liselerin taban ve taban puanların ve 2. yerleştirme için boş kalan kontenjanalara ulaşabilirsiniz.

Aşağıdaki linkte tıklayıp açılan sayfada “Ücretsiz İndirme” seçeneğini tıklayın, Üstteki saniyenin bitmesini bekledikten sonra indirebilirsiniz.

Taban ve Tavan Puanlar ile Boş Kontenjanları indirmek İçin Tıklayın.

Tagged with: , , ,

19 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Anadolu Liseleri Tavan Puanları – 2010 SBS Anadolu Lisesi Puanları"

  1. dilara dedi ki:

    pok gibi site bea bu ne hiç bişi yazmıyo ama en az450 puandır bnmde puanım 439 bn neyapcam ya yardımcı olunnnnn amıklar

  2. Merve Gül Yıldız dedi ki:

    Ne biçim bi site bu ! of !

  3. Doğa Ece dedi ki:

    Nerede Fen LiseLerinin AnadoLu LiseLerinin tavan taban puanLarı ya… uff !

  4. karaman dedi ki:

    ya hakkaten taban yazıyorum tavan çıkıyor

  5. duyqu dedi ki:

    ya çıkmıo kardeşim buné ya

  6. yasin dedi ki:

    yav taban diyom tavan çıkıyo bizdaha tabanı yapamadık..

  7. muhammet dedi ki:

    ya arkadaslar yanlıs yazmayın yanlış yazdıgınız ıcın ole oluyo ne ıstedıgınızı belırtın tam o kesın cıkar

  8. nurgül akca dedi ki:

    puanlarla ilgili merak ettiğimiz şeyleri öğrenemedikten sonra bu siteye ne gerek var sizcede anlamsız değilmi..

  9. muhammet dedi ki:

    allah belanı versin çubukçu ömür boyu ve öteki dünyada arkandan beşinde olacam

  10. derya dedi ki:

    aynnnnn bende bulamıyorum bulan bırı warsa yazabılırmı

  11. elif dedi ki:

    bu ne ya ne saçmalık gerçekten istediğin hiç bişey bulumayıro,um bence bu site çok gereksiz kapatın sadece bizim için zaman kaybı of

  12. büşo dedi ki:

    bu ne abi arıyosun çıkmıyo daha ne yapalım

  13. beren dedi ki:

    listee bi türlü çıkmıyoo keşke bi sayfada liste yayınlasa ..! :( :( :(

  14. beren dedi ki:

    cidden yeter artıkk hiç bişii bulunmuyoo ne bu böylee çıldırcam ama ya !!! meb’deki şeylerin çıkmsıı iyii ama birazda farklı kaynaklar gerkiyor hep o olmazkiiliste istiyoruz seçmali çıkıoo uf ..!!! :(:(:(:(:

  15. esra dedi ki:

    2.tercih puanlarını bulamıyorum bulsamdqa pdf dosyası açılmıyor uf 2.tercih puanları düşermi biraz evimizin yakınındaki hürriyet anadolu 435 le alıyor daha ne kadar düşer benim oyp 420.508

  16. esen dedi ki:

    YA AMMA DA SAÇMA ŞEYLER VAR ARADIĞIMI BULAMIYORUM . BU NE İŞ BÖYLE DAHA TERCİH BİLE YAPMADIM

  17. eLiF dedi ki:

    yahu meb’de de 2010 yılı taban puanlar yok yeter artık!!!

  18. zeynep dedi ki:

    istedqm şey çkmıo ! puanları diorm baska bse çıkıo biri şuna bi çare bulsun lütfen !!!

  19. emre akçay dedi ki:

    2010 yılına göre taban puanlar yok mu?

Yorum Yazın