10:36 am - Cuma Nisan 25, 2014
Sponsorlu bağlantılar

AÖF İlahiyat ÖnLisans Sınav Soruları ve Sonuçları 10 – 11 Aralık 2011

Cumartesi, 10 Aralık 2011, 17:44 | Bilgi Paylaşımı | 1.338 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

10 11 Aralık 2011 AÖF - Açıköğretim İlahiyat Ön Lisans Sınav Soruları ve CevaplarıAçıköğretim Fakültesi(AÖF) İlahiyat Fakültesi Ön Lisans Sınavı 10 – 11 Aralık 2011 tarihleri itibariyle yapıldı. 10 – 11 Aralık2011 tarihli  AÖF Ön Lisans AÖF Soruları ve Cevaplarını sitemizden bu sayfadan indirebilirsiniz. 10 ve 11 Aralık 2011 AÖF Önlisans İlahiyat Soruları yayınlandığında sitemizde bu sayfada yer alacaktır …

10-11 Aralık AÖF İlahiyat Önlisans Sınav Sonuçlarınızı Öğrenmek İçin Tıklayın

Sınav Soruları

İlahiyat Önlisans Programı sınav soruları ve cevaplarını görebilmek için aşağıdaki bağlantılara tıklayabilirsiniz.

Sınav kitapçıkları oturumlar bazında düzenlenmiştir. Sınav sorularını ve cevap anahtarlarını aşağıdaki sıralamaya dikkat ederek inceleyebilirsiniz.

  • Öncelikle Kitapçık Kodları belgesini inceleyerek sınava katıldığınız oturumda yer alan derslerin hangi kitapçıkta yer aldığını belirleyin.
  • 1151-A – 1151-B şeklinde adlandırılmış soru kitapçıklarını inceleyin. Katıldığınız oturumda yer alan derslerin sınav soruları bu kitapçıklarda yer almaktadır.
  • Cevap anahtarı ders kodlarına göre düzenlenmiştir.
2010-2011 Güz Dönemi İlahiyat Önlisans Ara Sınavı
Ara Sınav
1151-A1151-B1151-C1151-D2151-A2151-B2151-C2151-D3351-A3351-B3351-C3351-D4351-A4351-B4351-C4351-D
Kitapçık Kodları
Cevap Anahtarı

Sınav hakkında yorumlarınızı aşağıdan paylaşabilirsiniz….
AÖF Ön Lisans İlahiyat Fakültesi Soruları ve Sonuçları 10 – 11 Aralık 2011,AÖF İlahiyat Önlisans Soruları ve Cevap Anahtarları 10-11 Aralık 2011,Açıköğretim Fakültesi İlahiyat Soruları 10-11 Aralık 2011

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

Tagged with: , , , ,

1.338 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "AÖF İlahiyat ÖnLisans Sınav Soruları ve Sonuçları 10 – 11 Aralık 2011"

  1. sedat diyor ki:

    arkadaşlar bende ilahiyat birinci sınıfa kayıt yaptırdım.sınavlar hakkında bildiğim bahar dönemi ve yıl sonu sınavları vardı şimdi güz dönemi çıkmış diyorlar ama ben güz dönemi sınavlarına giremedim .çünkü hiç haberim olmadı ne bir sınav giriş belgesi nede herhangi bir mesaj almadım nasıl olacak 3 aydır 1 .dönem dersleri çalışıyorum şimdi hangi derse nasıl çalışacam kaldığım dersleri yıl sonu sınavı kurtarır mı ?yardım bekliyom acillllll…

  2. burhan diyor ki:

    yeterliliğe girmeyi düşünen arkadaşlar başvurular başladı

  3. burhan diyor ki:

    KURTULUŞ ARKADAŞ A 1151 BİRİNCİ YARIYIL İLAHİYAT
    YAZILI SAYFAYA GELİYORSAN KENARLIĞI AŞAĞI İNDİR.

  4. burhan diyor ki:

    kurtuluş kardeş sınav sorularına girip yıl 2011 2012 seçiyoruz
    kitapçık kodlarında örneğin 1. sınıf için 1151 seçiyoruz
    sorular açılıyor

    • kurtuluş diyor ki:

      burhan kardeş: aynen dediğin gibi yapıyorum fakat bir türlü açılmiyor .

  5. burhan diyor ki:

    sorulara ulaşmak isteyen arkadaşla e öğrenme portalı yazıp çıkan sitelerden 2.sine e öğrenme yazana tıklıyorsunuz

    • kurtuluş diyor ki:

      burhan kardeş dediğiniz sayfaya giriyorum sayfa açılıyor fakat kadlara tıklıyorum sorular çıkmıyor.

  6. burhan diyor ki:

    sadece arapça 1 vize 55 bu 45

  7. efnan diyor ki:

    sonuçlar:tefsir 92 isl düşünce 85 isl mezhepler 85 fıkıh 85 din psikolojisi 65 arapça 70

    • kurtuluş diyor ki:

      arkadaşlar bu sorulara nasıl ulaşa biliyorsunuz bizede bilgi verirseniz teşekkür ederiz

  8. burhan diyor ki:

    dönem sonu soruları açıklandı

  9. burhan diyor ki:

    e öğrenme portalında ara sınav soruları mevcut

    • AYŞE ERDEMİR diyor ki:

      TEVSİR DERSİNİ MANTIKDAN YANİ KİTABIN BİR PRAĞRAFINDAN BİR CÜMLESİNDEN SORUYORLAR BU KADARDA OLMAZ Kİ KERDEŞİM YAZIK LAR OLSUN…HAZIRLAYANLARDA KALB DİYE BİR ŞEY YOK BUNNLARDA. VİJDANSIZLIK…..

  10. h.yılmaz diyor ki:

    martta yeterlilik varmış.ara sınav sorularını hiç bir yerden açamıyorum.adres veren olursa sevinirim.yeterlilik için diyaneti çok sıkı takip gerekli.teşekkürler…..

  11. zeynep diyor ki:

    sa. arkadaşlr bu sene yterllk sınavı varmı ben geçn sene mezn oldm aöf den
    şimdi yetrlgi beklyrm ama nezamn blmyrm bilen varsa yazsınn.. arkdaşlar
    l daha hiç görev almadım kkögretclgnde oyuzden grcem inşş… herkese başarılarr..

  12. seyithan akyildiz diyor ki:

    bahar dönemi sınavı yeni adresin olur
    başarılar dilerim

  13. sorunlu diyor ki:

    teşekkür ederim istanbulda yaşıyorum artık bahar dönemindeki sınavlarım istanbulda olur dimi :)

  14. seyithan akyildiz diyor ki:

    yüzde 95 eski adresinde
    yeni adresin olma olsasılığı düşük
    başarılar

  15. sorunlu diyor ki:

    birşey daha sormak istiyorum ben adres değişkliğini aralık ayında yaptım hala eski adres gözüküyor ne zaman değişecek acaba bilen varmı :)

  16. sorunlu diyor ki:

    bütünleme sınavları ne zaman :(

  17. sorunlu diyor ki:

    arkadaşlar ben adres değişikliği yüzünden aralıktaki sınava giremedim sanırım ocaktaki sınavlarada giremicem çünkü hala eski adresim gözüküyor sınav yeri olarak güz dönemi gitti :( bütünleme sınavları varmı onu öğrenmek istiyorum

  18. Huzur-u Kalp diyor ki:

    aff yâ bu nasıl sistemdır 4tane sınav oluyor puan hesabı nasıl yapılıyor ne olur bilen birisi bana anlatsın benim face e mesaj atsın lütfen.

  19. TAHSİN GÜNDÜZ diyor ki:

    dostlar buradaki limkler yeşillik olsun diyemi konuştur onu anlayamadım hangisine tıklarsak tıklıyalım sayfa görüntülenemiyor yani inmiyor internetin altını üstüne getirdim yahu şu işin püf noktasını yazında bizde indirelim sınavlara 20 gün kaldı ama ben yirmi gün önce girdiğim sınavları hala temin edemedim ilgilenenlere teşekkurler

  20. seyithan akyildiz diyor ki:

    arapça 1 65
    arapça 3 45
    herkese başarılar dilerim

  21. SEYİTHAN AKYILDIZ diyor ki:

    S.A KOLYA GELE ARKADAŞLAR
    DERSLERİNİZE BAŞARILAR DİLERİM

  22. Zeki diyor ki:

    Beyza hanım e öğrenme portalına girin çıkmiş sorulara oradan ulaşabilirsiniz.

  23. beyza diyor ki:

    arkadaşlar ben islam mezhepleri,ve yaşayan dünya dinlerinden bütünlemeye kalmışım daha doğrusu ben bir tane beklerken 2 taneden kaldığımı öğrendim.internetten geçmiş dönemlerdeki sınavlarda çıkan sorulara çalışmak istiyorum fakat bulamıyorum ya,bir bilen varsa bana cevap yazarsa sevinirim…

  24. SESSİZAYAZ diyor ki:

    arkadaşlar ilahiyat 1 sınıfa başlayan bir insan için bence çok ağır sorular.bunun temelini alan insanlar var almayanlar var.yeni başlayan arkadaşları yadırgamamak lazım.

  25. ali24 diyor ki:

    s.a arkadaşlar sınav sonuçları ne zaman açıklanıyor haberi olan varmı ?

  26. nuniş diyor ki:

    arkadaşlar 10-11 aralık sınav sonuçları açıklandı deniliyor ama ben açamadım .açan varmı?

  27. tuana diyor ki:

    slm arkadşlr.ya ben ilahyt 1.sınıfm.düz lise çıkıslıyım.hiç bilgim yok iki yıl sonra bitince ne olacak şimdiden hazırlanacagm bi sınav varmi.lütfen yardm edin.

  28. mesut diyor ki:

    404 NOT FOUND ya böyle yazıyo bakamadımki

  29. seyithan akyıldız diyor ki:

    kardeş 2. sınıfta ders alıyorsan tamamını geçtin
    tamamını alamadın san seneye uzatmaları oynayacaksın
    inş geçmişsin
    kalmış sanda hayatın sonu değil
    bende.bende arapcada uzatmalar dayım
    herkese başarılar dilerim

  30. eesen diyor ki:

    arkadaşlar ben 1.sınıf ilahiyat öğrencisiyim geçtim mi kaldımmı bilmiym büroyu arıym meşgul nasıl öğrencem. birde kayıt yapılyomu ne zaman

  31. serkan diyor ki:

    slm aleyk arkadaşlar arkadaşım meslek lisesi mezunu ilahiyat okumak istiyor öss sınavından kaç alması gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim ALLAH razı olsun inşallah herkes mezun olur.

  32. büşra diyor ki:

    cevap verdiğiniz için teşekkür ediyorum kenan bey. geçmiş olsun Allah acil şifalar versin. bu durumu lehimize çevirelim o zaman artık ön lisansa çalışmayıp dgs ağırlıklı bi çalışma programı yapmalıyız bu sene ben gireceğim inş. iy sonuçlanır..

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.