6:20 am - Perşembe Temmuz 31, 2014
Sponsorlu bağlantılar

AÖF İşletme 4. Sınıf Dersleri ve Kredileri

Pazar, 1 Eylül 2013, 18:05 | Bilgi Paylaşımı | 99 Yorum
by eokulbengi
Sponsorlu bağlantılar

Açıköğretim Fakültesi Aöf İşletme 4. Sınıf Dersleri, Açıköğretim İşletme Bölümü Ders Kredili Sistem 2013 2014 4. Sınıf dersleri hakkında bilgiler aşağıdaki gibidir.

AÖF İşletme 4. Sınıf Dersleri:

 

Yarıyıl Kod Ders Adı T U K
7 İŞL401U DENETİM 3 0 5
7 İŞL201U İŞLETMELERDE SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK 3 0 4
7 İŞL403U SERMAYE PİYASALARI VE FİNANSAL KURUMLAR 3 0 5
7 İŞL405U STRATEJİK YÖNETİM I 3 0 5
7 MLY201U TÜRK VERGİ SİSTEMİ 3 0 5
7 ALM-FRA-ING 401U ALMANCA III-FRANSIZCA III-İNGİLİZCE III 3 0 3
7 TÜR201U TÜRK DİLİ I 3 0 3
8 FİN402U FİNANSAL TABLOLAR ANALİZİ 3 0 5
8 İŞL402U İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 3 0 5
8 PZL402U KÜRESEL PAZARLAMA 3 0 4
8 İŞL406U STRATEJİK YÖNETİM II 3 0 5
8 İKT402U TÜRKİYE EKONOMİSİ 3 0 5
8 ALM-FRA-ING 402U ALMANCA IV-FRANSIZCA IV-İNGİLİZCE IV 3 0 3
8 TÜR202U TÜRK DİLİ II 3 0 3

Açıköğretim 4. sınıf İşletme  bölümü dersleri , Açıköğretim İşletme Bölümü Ders Kredili Sistem, Aöf İşletme 4. Sınıf Dersleri

AÖF İşletme 4. Sınıf Dersleri Hakkında Yorumlarınızı ve Sorularınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

99 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "AÖF İşletme 4. Sınıf Dersleri ve Kredileri"

  1. bahadır diyor ki:

    Mrb cevaplayıcım örgün olarak rtv bölumü okudum.2 yil biyunca ingilizce gördüm aöf isletme 3.sinifa geçiş yaptım ingilizceden muaf olabilirmiyim acaba

  2. lütfi kınış diyor ki:

    4.Sınıfa geçtim.
    _ 1. Ve 2. Dönemlerde zorunlu alabileceğim ders sayısı kaçtir vehangi derslerdir.

    _ekle sil işlemini yapabilirmiyim.

    _Daha önce 3. Sinıf kimliğini taşıyordum. 4.kimliğini almam zorunlumudur?.
    Sorularimi cevaplandirilirsa memnun olurum. Selamlar.

  3. ramazan diyor ki:

    işletmenin dersleri hangileridir öğrenmek istiyorum

  4. sinan diyor ki:

    Mrb orgun.ogretimde almis.oldugum ingilizce dersini aofte tekrar nasil alabiliyorum sinif arkadslarim almiyor biligilendirirseniz sevinirim

  5. AYSUN ELBEYİ diyor ki:

    HUK101U HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI 4,00 50,00 50,00 50,00 BA
    İŞL201U İŞLETMELERDE SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK 4,00 25,00 15,00 18,00 FF
    İŞL301U ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK 4,00 40,00 40,00 40,00 DC
    İŞL401U DENETİM 5,00 30,00 35,00 33,50 DD
    İŞL403U SERMAYE PİYASALARI VE FİNANSAL KURUMLAR 5,00 35,00 35,00 35,00 DD
    İŞL405U STRATEJİK YÖNETİM I 5,00 50,00 65,00 60,50 BA
    MUH103U GENEL MUHASEBE I 5,00 70,00 45,00 52,50 BC

    2013-2014 GÜZ DÖNEMİ SINAV SONUÇLARI GENEL NET NOT ORTALAMAM 1,91 HANGİ DERSLERDEN GELECEK YIL SINAVA GİRECEĞİMİ ÖĞRENEBİLİRMİYİM.

    • semih diyor ki:

      BA BC olanların dişinda hepsinden giriceksiniz sinava

    • m sungur diyor ki:

      not ortalamsı 2,00 olmadıgı için BA ve BC harf notları dışındakilerin hepsinden kalmış sayılır eğer not ortalamn 2,00 üstü olsaydı sadece FF den kalırdınn

  6. FATMA diyor ki:

    4. SINIFTA ALMANCA DERSİ GÖRÜNÜYO ALACAK MIYIZ ONU DA Bİ DE BEN MALİYETTEN FF DÜŞTÜ AMA ORTALAMAM 2,21 4. SINIFTA ALACAK MIYIM . ALIRSAM DÖRDÜNCÜ SINIFTAN BİR DERS ÜSTTEN BIRAKIR MIYIM

    • atakan diyor ki:

      Almanca seçmeli ing. aldın almanca almayacaksın.
      Maliyet dersini tekrar alacaksınız malesef.

  7. EDA DÜBÜŞ diyor ki:

    dgs ile 3.sınıf işletme okuyorum ilk dönemden dersım kalmadı ortalamamda 2nin üzerinde sadece 2.dönemden 5kredılık dersım ff geldı bazı arkadaşlarm dgs ile gelen bırı 27kredıden fazla alamaz en fazla 6ders alır diyo benm dönemım uzuyomu ?

  8. emrah diyor ki:

    BUGUN HANGİ DERSLER WARDI SINAWDA işletme 4.sınıf

  9. emrah diyor ki:

    BUGUN HANGİ DERSLER WARDI SINAWDA

  10. ŞAHİN UÇAR diyor ki:

    SAYGI DEĞER CEVAPLAYICIM BEN MUHASBE OKUDUM HER DÖNEMDE İNGİLİZCE GÖRDÜM ŞİMDİDE AÇIK ÖĞRETİMDEN DEVAM EDİYOM.İŞLETME OKUYORUM 3.SINIF İNGİLİZCE BU SENE GÖRMEDİM 4.SINIFTA MUAF OLURMUYOM

  11. hakan diyor ki:

    ben 4. sınıf öğrencisiyim. işletme bölümündeyim benim 2. sınıfın bahar döneminden kalan makro iktisat dersim var. ders ekleme işleminde sadece bu ders gözüküyo. 4. sınıfın bahar dönemindeki dersleri göremiyorum. sorun nedir sizce yardımcı olabilirmisinz acaba

    • semih diyor ki:

      Eger harf notun ff ise Sadece o dersten sinava giris yapicaksin o dersi gectigin zaman 4.siniftan ders alabilirsin

  12. fatoşşş diyor ki:

    arkadaşlar ben işletme 4.sınıfım ilk dönem ingilizceden ff aldım bu dönem de var mı yine ing ayrıca büt var mı varsa ne zaman ?

  13. gulcin diyor ki:

    slm hayirli gunler.ben aof isletme okuyorum 4.cu son siniftayim fakat guz doneme ait 2 tane FF notum var.seneye tekrar harc ucreti yatirmam lazimmi yoksa sadece sinav ucretimi alinacak bilgilendirirseniz xevinirim.cunku son siniftayim.harc ucreti alinmaz diye dusunuyorum.iyi gunler

  14. derya diyor ki:

    mrh
    4 sınıf bahar dönemi dersleri nelerdir yardımcı olurmusunuz

    • Efkan diyor ki:

      Finansal Tablolar Analizi
      Türkiye Ekonomisi
      Stratejik Yönetim-II
      Küresle Pazarlama
      İnsan Kaynakları Yönetimi
      Türk Dili-II ve İngilizce IV (Muaf olanlar hariç)

  15. elcin ekmekci diyor ki:

    Sermaya piyasalari ve finanasal kurumlar dersinden bu guz doneminde ff aldim. Genel ortalamam 2′nin ustunde. Bahar doneminde de tek dersim kaldi. Bahar donemi ders secimi yaparken sermaya piyasalari ve finansal kurumlar dersini alabilir miyim?

  16. osman diyor ki:

    Büt Büt atıyoor kalbiim :)

  17. songül çelik diyor ki:

    Ben önlisans mezunuyum üçüncü sınıftan devam ediyorum önlisans da ingilizce dersi gördük şimdi muaf degilmiyiz geçen sene ki öğrenciler ingilizce görmemiş bize ingilizce kitabı verdiler

  18. esra diyor ki:

    arakdaşlar 4 sınıf ders notları lazım mail atarsanız seviniim:)

  19. SERHAT diyor ki:

    arkadaşlar 4 sınıf işletme ders notları lazım geçtiğimiz sene çıkmış sorular mal atarsanız sevinirim iyi günler

    • esra diyor ki:

      serhat ders notlarına ulaşa bilirsen banada mail atar mısın?

      • nuri diyor ki:

        arkadaslar bana ulasın vereyim size notları

        • Adınız ... diyor ki:

          Bana isletme 4 sınıf ders notları şazım mail atarsan sevinirim

        • Erdem diyor ki:

          Merhaba,ders notları lazım işletme 3 2. dönem elinde olan var mı acaba.

          paylaşabilir mi mail aof@hicabierdem.com

        • halil istanbullu diyor ki:

          Arkadaş.işletme 4.sınıf bütün derslerinin ders notlarına ihtiyacım var.Gönderebilirsen sevinir,dua ederim.
          şimdiden teşekkürler.esen kalın.

        • esra diyor ki:

          nuri bey mail atabilir misiniz

        • mrb diyor ki:

          FİN202U
          FİNANSAL YÖNETİM II
          5,00
          FİN402U
          FİNANSAL TABLOLAR ANALİZ
          5,00
          İKT402U
          TÜRKİYE EKONOMİSİ
          5,00
          İŞL402U
          İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
          İŞL406U
          STRATEJİK YÖNETİM II
          MUH302U
          MALİYET YÖNETİMİ
          4,00
          PZL402U
          KÜRESEL PAZARLAMA
          notlarını email atarsanız çok sevinirim tskler..

  20. kamil diyor ki:

    Hayrli geceler ben iki yillik universite mezunuydum qcik ogretim isletme de direk ucuncu siniftan basladim iki yillik universitede iki yil boyunca ingilizce dersm oldgndan dolayi muaf sayliyodm bu dersten. Snra dersleri gecemedim ve bu yil sinif telrarinda ders ekle sil islemlernde ingilizce 3 ude isaretledm. Sorum su ben isaretledgm halde hala muaf sayiliyormuyum

  21. nurcan41 diyor ki:

    arkadaşlar fakültenin verdiği derslerin hepsini almak zorunluluğu var isterseniz silebiliyorsunuz fakat bi dönem için yani bi daha ki sene o dersi almak zorundasınız. bende 4. sınıf işletmedeyim ingilizce görünce şaşırdım. tekrar ediyorum verilen derslerden muaf olmak gibi bi lüksümüz yok.

  22. AAAA diyor ki:

    ben geçen sene dikey geçiş yaptım şimdi 4 sınıfa kayıt yaptırdık dersler arasında ingilizce var ingilizce ve türk dilinden muaf değil miydik bu sene zorunlu hale mi geldi

    • nurcan41 diyor ki:

      malesef muaflık die bişi yok mecbur alıyorsun..

    • sevgi sevgi diyor ki:

      Türk dili kaldırılmış, ama İngilizce 3 ve 4 daha önce almadığımız için mecbur vermek zorundayız muaf olamıyoruz maalesef önceki aldığımız dikey geçiş yapanlar için tabi ingilizce 1 ve 2 olduğundan bu dönemlerde 3 ve 4 alınıyor arkadaşlar.

  23. Hulya diyor ki:

    Arkadaslar Ben isletme bolumu 4. Sinifa gectim alttan 1 tane dersim var 4. Sinifta hangi derslerden sorumluyum bu konuda bilgisi olan varsa benimle paylasabilir misiniz? Tesekkurler

  24. yasemin diyor ki:

    mrb.eski sistemde ulus.işl.dersinden kalmıştım bu dönem dersler değişince ulus.işl.ve işletmelerde sosyal sorm dersini aldım sınav notlarım başarılı geçtim.üniv.bitirmiş mi oluyorum yani?bahar dönemindeki derslerden almam gerekmiyor değilmii?

    • ufuk meraler diyor ki:

      mrb bitirmiş olmuyon uluslar arası dersi vermen lazım baraş ders gibidir

  25. leventcan diyor ki:

    slm işletme 4 sınıfın ikinci dönem dersleri nelerdir bide inglzce ve türk dili derslerini alacagızmı yoksa muaf mıyız bi yardımcı olsanız

    • esesli1986 diyor ki:

      4441026 nolu telefon numarasını arayın. ANADOLU ünüversitesi açıköğretim fakültesi çağrı merkezi her sorunun doğru cevabını oradan alırsınız.

    • my diyor ki:

      aynen ya nerden öğrenebiliriz?

  26. lololo diyor ki:

    bu nedir yaa herkez soru soruyor cevap veren yok ..

  27. tayfun diyor ki:

    finallerde vizelerde sorumlu olduğumuz ilk 4 üniteden kaç soru gelecek

  28. fırtına diyor ki:

    Boşver adlı kişiye cevap veriyorum: işletme kitabın yokmuş ya sen de adın gibi boşveeeeeer…. :)))

  29. selda diyor ki:

    slm hangi dersler var işletme 4 sınıf 1 dönemde

  30. bektas diyor ki:

    arkadaşlar ben bu sene dikey geçiş yaptım işletme 3 sınıf olarak sınava girecem kitapları falan geç aldık nereye kadar sorumluyuz bilmiyorum ,
    siz ne tavsiye edersiniz zor mu oluyo sorular, nasıl çalışıyım , lütfen cevap bekliyorum .

  31. serdar diyor ki:

    4. sınıf işletmeye devam ediyorum. ara sınavda kaç üniteden sorumluyuz acaba

  32. Boş Ver diyor ki:

    benim işletme kitabım yok ne yapmalıyım

    • sevecen diyor ki:

      web sıstemınde kıtap ındır var orayı tıklarsan yazıcıdan alırsın dırek aöf burolarına gıtme bosuna kıtaplar kalmıyo

  33. fuzili diyor ki:

    selam arkadaslar bu gırıs yerlerını ogrenemıyorum error dıyor her acdıgımda sızler ogrendınız mı acılmıyor da

  34. okan diyor ki:

    Arkadaşlar sağolun bilgilendirdiğiniz için bu ne saçma bir sınav sistemi son sene kaldı artık bitti derken böyle kredili sistem geldi hiçde iyi olmadı. Eskiden Murat yayınların kitabına çalışırdım birde son yılların çıkmış sorularına bakardım. Sorunsuzca geçerdim. Bu sene korkuyorum kalacam diye.

  35. Lerozli diyor ki:

    sınavda hepsini vermen gerekiyor alttan dersin olmıcak… çalış şimdiden ağlarsın sonra benim 1.5 ay aldu

  36. Lerozli diyor ki:

    kardeşim vize sınavında 4 ünite
    yıl sonunda 8 ünite yani hepsi kardeşim
    ilk yarı 5 ders ikinci yarı 5 ders farklı tabi bi senede 10 ders alacağız kredili sistem daha kolay aslında zor derslerden geçme olasılığı yüksek sınavda diyelim ortalamalar düşükse sizin sınavda geçme notunuzada okadar etki eder..sadece kitaba çalışın yardımcı kitapmış çıkmış sorularmmış geçin bunları sistem değişti artık…

  37. okan diyor ki:

    Arkadaşlar ben 4 sınıfa geçtim alltan dersim olmadığı için bana 23 kredili 5 ders verdiler. Kitaplarını aldım ama 8 üniteden oluşuyor her bir kitap güz döneminde 2 sınava gireceğiz ben bu 2 sınavda 5 dersi verirsem menzun olabiliyormuyum ve sınavlarda kaç üniten sorumluyuz bilen varsa bildirirse sevinirim

  38. Adığe diyor ki:

    Arkadaşlar 4.sınıf işletme bölümü güz dönemi vize yani ara sınavda çalışmamız gerekn konular hangileri acaba..bilgisi olan varmı?hepsinemi çalışıcaz yoksa 4 vize konusu ardından 8 final konusumu olacak?

  39. gülay diyor ki:

    merhaba arkadaşlar.Ben işletme 4.sınıfım tercihleri yaptıktan sonra ders isimlerini almayı unuttum hangi siteden alıyoruz seçtiğimiz dersleri.Lütfen bilen biri varsa bilgisini paylaşsın.Çok rica ediyorum

  40. hüseyin diyor ki:

    4.sınıfta tek dersim vardı muhasebe denetimi ve mali analiz şimdi onu ikiye bolmüşler tam anladım denetim diye 5 kredi diyorlar bu verirsem gün deneminde okul bitermi bilen varsa seviniriz

  41. selçuk diyor ki:

    23 kredi ve 5 ders alıyorum.4 sınıfım ikinci dönem farklı dermi görcem yoksa aynı derslerimi anlamadım bi yardımcı olun.?

  42. YAVUZ diyor ki:

    slm arkadaşlar kimsenin net bir bilgisi yok son senemde bu doluya tutuldum allah mağdur etmesin hiç birimizi.. uluslar arası işletmecilik dersi ne oluyr anlamadım

    • isa diyor ki:

      ya bende uluslar arası işletmecilik dersi yoktu 4. sınıf işletmede anlamadım sınavıda cumartesi 09 30 da halbuki 4.sınıfın dersleri 14 30 da sınavlar

  43. emre diyor ki:

    arkadaşlar ben işletme 4.sınıfa geçtim. 2012-2013 güz döneminde alacağım dersler arasında ingilizce yok kesin olarak muaf mıyız? Fakat türk dili görülüyor. Ben ders kaydı mı büroya giderek yaptım. Toplamda 7 ders olarak görülüyor, bir yanlışlık olabilir mi acaba? Bir de türk vergi sisteminden kalmıştım. Yeni dönemde kalınan dersleri ilk dönem direk verebiliyor muyuz? kaldığımız derse girmek için büroya gidip yapmamız gereken birşey var mı? Yardımci olabilirseniz çok sevinirim.

  44. hasibe diyor ki:

    merhaba ben 4. sınıfa geçtim alttan dersim yok sistem de güz döneminde alacağım 5 dersim gözüküyor toplam 23 kredi yapıyor biz bu krediyi 45 e kadar yükseltebiliyoruz benim sormak istediğim bahar dönemine ait derslerimizden ekleme işlemi yaparak güz döneminde bu dersleri alabilir miyiz bunu öğrenmek istiyorum lütfen yardımcı olun

  45. selin cançoban diyor ki:

    aftan yararlandım ve 3. sınıftan maliyet muasebesi kalmıştı şimdi maliyet muasebesini vermem gerekiyor mu ve 4.sınıfta hangi dersleri alacağımı merak ediyorum.

  46. Mutlu POLAT diyor ki:

    Merhabalar,
    ben şimdi 4.sınfa finansal yönetimden kalarak geçtim.
    fakat şimdi kayıt yenilemede karşıma şu dersler çıkıyor
    FİNANSAL YÖNETİM 1
    İŞLETMELERDE SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK
    DENETİM
    SERMAYE PİYASALARI VE FİNANSAL KURUMLAR
    STRATEJİK YÖNETİM 1
    nasıl olacak şimdi ikinci dönem kaç dersim kalacak nasıl yapacam bilgisi olan var mı?

    • ESRA diyor ki:

      Ben bu sene 4. sınıfı tekrar ediyorum.4. sınıftan 3 ders, 3. sınıftan 1 dersim kalmıştı.Yeni sistemi tam anlamadığım için kötü olduğunu düşünüyorum.Ben normalde bu sene 4 dersimi kurtarıp mezun olmayı beklerken güz ve bahar döneminde toplam 12 sınava gireceğim.Sanırım okul 2 sene daha uzadı.Bilgi verecek kimse yokmu?????

  47. hanife diyor ki:

    anlamadım ben 4sınıf işletme okuyacağım direk gectim 5 ders atamışlar 23 kredi ne yapmam lazım lütfen yardım …

  48. ibrahim diyor ki:

    arkadaşlar yeni sistemde biz güz dönemi ve bahar döneminde ayrı derslermi görcez

    • alptuğ diyor ki:

      merhaba,
      geçen senelerde geçmiş yıllarda sorulan sorulara geçebiliyoduk..kredili sistemdede varmıdır böyle bi durum?çünkü yardımcı kitapta yok açıköğretimin vermiş olduğu kitaplarda baya detaylı olduğu için zamanda dar iştende fırsat oolmadığı için geçmiş yıllardaki sorulara çalışmamız yeterli olurmu?
      teşekkür ederim.

  49. abdullah diyor ki:

    Slm arkadaşlar.. ben aöf 4.sınıf muhasebe ve mali analiz dersinden kaldım. benim hangi dersi seçmem gerekli bilgi verirseniz sevinirim teşekkür ederim.

  50. aylin diyor ki:

    işletme 4.sınıf uluslararsı işletmecilik ve muhasebe denetimive mali analiz dersinden kaldım hangi dersleri almak zorundayım yardımcı olursanız sevinirim

  51. abdullah demirkan diyor ki:

    işletme 4 sınıf da fize ve finalde hangi ünitelerden sorumlıyuz sınavlardan

  52. harun diyor ki:

    ARKADAŞLAR 2011-2012 YILINDA DGS İLE GELENLER 3. VE 4. SINIFTA INGILIZCE VE TURK DILINDEN %100 MUAFTIR AOF BURODAKI ARKADASIMA SORDUM AYNI CEEVAP DUN KAYIT YENILEDIM DERSIM GORUKMUYOR KESIN MUAFIZ ARKADASLAR :))

    • murat diyor ki:

      peki harun arkadasım bende 4. sınıftayım ingilizceden muafız eger bu dönem örnek veriyorum bahar ve güz dönemindende birer dersten kalsak seneye ingilizceyi zorunlu olarak alıcazmı bunun hakkında bi bilgin varmı ?

  53. gumrh diyor ki:

    Valla tekrar karışmış umarım karşımıza ıngilizce çıkmaz

  54. AHMET BURAK ALKAN diyor ki:

    ama tabe unutmadan da ılave edıyım 30 krediyi tamamlamadıgından buyuk ıhtımal yenı ders eklenebılır ama sıkıntı yok ıngılızce olmasından aman aman dıyorum … :)))

    • fatoşşş diyor ki:

      ahmet burak arkadaşım emin misin muaf olduğumuza ama diğer arkadaşlar muaflık kalktı diyorlar yardımcı olursan sevinirim

  55. AHMET BURAK ALKAN diyor ki:

    arkadaşlar 4.sınıf işletme bölümüne gecen arkadaşlar için söylüyorum , ingilizce ve turk dili derslerınden kesınlıkle muafız bilgi için anadolu unıversıtesının sıtesıne gırıp ögrencı kılavuzlarına bakabılırsınız hepinize başarılar dilerim.

    • zihni diyor ki:

      Buna göre öğrenciler önlisans prog-ramlarında Avrupa Dil Portfolyosu A2 seviyesin-de, lisans programlarında ise Avrupa Dil Portfol-yosu B1 seviyesinde yabancı dil eğitimi görmek zorundadırlar.nerde bunda muaf olacağımız
      yabancı dil 1 ve 2 den muaf 3 ve 4 tekrar okuyacağız sanırım galıba zann edersem

  56. esen aksoy diyor ki:

    merhabalar a.ö.f 4. işletme bölümü öğrencisiyim, iki yıl örgün okudum ve sınavsız 3. sınıfa kaydodum bitirdim 4. sınıfa geçtim kredili sistem hakkında bilgim yok üni. 1 ve 2. sınıfta aldığım ingilizce derslerinden dolayı muaf olabilir miyim? ve neden ingilizce dersleri konulmuş daha önceki yıllarda bu uygulama yoktu cvp verirseniz sevinirim saygılarımla

    • Birisi diyor ki:

      ekle-sil işleminde ingilizce dersinizin görünmemesi lazım,dikkatli baktınız mı??

    • esra diyor ki:

      Bende geçiş yaptım.Şu an 4. sınıftayım.Önlisans bitirip kayıt yaptırınca ıyoruz.Kredili sisteme bu yıl geçildi.Emin olun kimse bişey anlamadı.Her konuda olduğu gibi bu konuda da Türkiyemde bir netlik yok.Yaşayarak göreceğiz.Kolay gelsin.Başarılar.

  57. ayla diyor ki:

    geçmiş yılda gördüğümüz yabancı dili tekrar mı göreceğiz yoksa seçmeli ders mi olacak?

    • Nurdan diyor ki:

      Bugün açıklanmış… 4.sınıflar İngilizce ve Türk Dili Derslerinden muaf tutulacaklar

    • antalya diyor ki:

      orgun ogretımde 2 yıllıkta aldıysan ıng ve turk dılını. 3.4 sınıflarda muafsın yeni sistemee gorede

      • cengiz diyor ki:

        Kardeş ben bugün ders seçimi yaptım sistemde olan 4. sınıfa ait 5 ders ve alttan da iki dersim vardı maliyet muhasebesi ve finansal yönetim. Toplamda 4. sınıfta 7 dersim oldu parayı da yatırdım. Ben örgün iki yıllıkta Türk Dili ve İngilizce dersleri görmüştüm o yüzden mi çıkmadı normalde varmış…

  58. sevgi diyor ki:

    2012-2013 öğretim yılında işletme 4 sınıfı okuyacağım . Ancak Kredi sistemine geçti. hangi dersleri seçeceğim ve kaç kredi ile mezun olacağım. kaç sınava gireceğizbunları bilmek istiyorum.kaç ders almamız lazım .
    şimdiden ilginize teşekkürler

    SEVGİ DİKMEÇLİ

  59. Heren diyor ki:

    İyi güzelde Türk Vergi Sistemi 3. sınıfta vardı zaten ..Ayrıca türk dili ve ingilizce nerden cıkmış dönem doldurmak için eski dersleri gerimi koymuşlar..?

    • Adınız ... diyor ki:

      ona bende ayar oldum.. türk vergi sistemi 3. sınıfta gördük bu yıl yine gözüküyor. ama bize verdikleri kitapların arasında türk vergi sistemi yerine uluslararası işletmecilik kitabı var.. ne iş anlamadım

    • sevecen diyor ki:

      arkadasım örgün öğretimden geçişin olsaydı bu derslerı gormezdın cunku örgün ögretımde tarıh,mat,ing,vb ılk sene gorurdun ve bu dersen muhaf olacaktın.sımdı yatay gecıste okudugun acık ögretımde bu dersler yoktu kredılı yanı orgun ögretım oldugu ıcın bu derslerı gormeyene uygulanıyor. eterlı olmustur sanırım…

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.