5:09 pm - Pazartesi Mart 30, 2015
Sponsorlu bağlantılar

Askerlik 9 Aya Düşecek Ne Zaman Kısalacak

Perşembe, 2 Ocak 2014, 19:06 | Genel | 1.151 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

Kışladaki binlerce askere erken teskere yolu açıldı. Bülent Arınç, askerlik süresinin ne zaman kısalacağını açıkladı. Ayrıntılar şöyle:

Kurban Bayram namazını Ankara Kocatepe Camii’nde kılan Bülent Arınç, vatandaşlarla cami içinde bayramlaşmasının ardından çıkışta gazetecilerin sorularını cevapladı. Arınç, milletin ve İslam aleminin bayramını tebrik etti.

Kurban Bayramı Sonrası Askerlik 12 Aya Düştü, Askerde 12 Ayını Doldurmuş Olanlar Terhise Çıktı. Şimdi de 9 Aya Düşürme çalışması Var

Askerlik Ne Zaman Düşecek 2014, Askerlik Süresi Ne Zaman Kısalacak 2014 2015, Askerlik Önce 12 Aya Sonra 9 Aya Düşürülecek, Askerlik 9 Aya Ne Zaman Düşecek 2014, Askerlik Kısalacak mı

ASKERLİK KASIM AYINDA KISALACAK
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, ‘askerliğin kısaltılması yönünde kafanızda belli bir takvim var mı’ sorusuna şu karşılığı verdi:
 
“Askerlik 12 aya inecek. Bayramdan sonra yapılacak düzenlemelerle bu süreyi doldurmuş olanlar tedricen terhis edilecekler. Zannediyorum önümüzdeki ay içerisinde böyle bir düzenleme gerçekleşir. Şimdiden askerlerimize hayırlı tezkereler diliyorum. Bundan sonra da görevlerini yapacak kardeşlerimize, gençlerimize başarılar diliyorum. Bu ‘demokratikleşme paketi’ içerisinde yok ama bildiğiniz gibi bir süredir çalışmalar devam ediyordu. Kısa süreli askerlik aynı kalmakla birlikte uzun süreli askerlik 12 aya indirilecek. İnşallah önümüzdeki ayran itibaren de bu süreyi dolduranlar terhis edilecek, yeni askere gidenler de 12 ay üzerinde gitmiş olacaklar.”

Yukarıdan da okunduğu gibi askerlik kasım ayından itibaren resmen kısalmış olacak, 12 ayını doldurmuş olanlar kurban bayramından sonra terhis işlemlerine başlamış olacaklar. Bütün askerlere hayırlı olsun.  Askerliğin kısalması ile ilgili başka gelişmeler geldikçe bu sayfaya eklenecektir ….

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

1.151 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Askerlik 9 Aya Düşecek Ne Zaman Kısalacak"

  1. meral diyor ki:

    arkadaşlar lütfen buraya yazmayın, akim veya bimere yazıp gönderin buradan yazarak elimize birşey geçmez

  2. Cabir TALU diyor ki:

    Saygi deger cumhurbaskanim ve degerli genelkurmay baskanima ;oncelikle birazdan soyliceklerim tum arkadaslarim hem fikri olmakla birlikte siz degerlilerime sunar ve size ulasmasini dilerim.Tek vatan ,tek millet(t,k,a,c) tek bayrak diyerek ciktik buyola.Vatan borcunu namus borcu saydik da geldik askere,sizin de gundeme getirdiginiz prifosnel askerleğe gecisi sonuna kadar destekcisiyiz.biz askerlerinde sizden enbuyuk beklentisi 9 aya dusmesidir askerliyin,bu konuda sunuda soylemeden gecemicem askerligin 9aya dusmesini istememiz askerlikten kaciyor anlamina gelmediyini bildirerek en ufak bir savas veya operasyonda gonullu askerlige donycegimizi bildirmek isterim.fakat burdaki arkadaslarimin en buyuk beklentisi sizden gelecek mujdeli haberi beklemekteyiz ,arz ederim .

  3. huseyin diyor ki:

    Askerlik dussun artk ya evliyim çocugum var onlari coooook ozledim kizimin buyudugunu imekledigini guldugunu oynadigini goremiyorum yapamiyorum askerler artk terorle degil bunalimla intahar ediyor boyle ölumle oluyor bizi anliyorsaniz bizi dusunuyorsaniz su askerli indirin 9 aya cook. Zor geciyo gunlerimiz belki disarida vatana faydali olacak seyler yapacagiz hergun ayni islerden biktik bedelli yaptiniz zenginleri sevindi biz garibaniz diye mi oluyo bunlar onlari ana dogurdu bizi fakli sey mi dogurdu artk bizide gorun turkiye avrupa birligine girecegiz diyo halen askerlik 12 ay bu sure kisaltilsin sayin recep tayip erdogan bu ataturkun siz buyuklerimizi ve bizim gibi geclere burakti bu vatan evlatlarini uzmeyin zaten savas olsa hepimiz gonullu geliriz sonucta namusymuza annelerimizi vatanimiz ve bu al bayragin altindaduran herkezi korumakla biz gorevliyiz biz daima askeriz onun icin su gunleri ailemizle çocumuzla anamiz bababizla gecirelim

  4. sertac diyor ki:

    Askerlik 9 aya ne zaman dusucek ?

  5. fatih diyor ki:

    İNŞALLAH ANNELER GÜNÜNDE Bİ SÜPRİZ YAPARLARDA ASKERLİK DÜŞER BUNU HERKEZ İSTİYOR (KIBRIS/GÜLSEREN KIŞLASI/FÜZE TAKIMI)

  6. OZAN COŞKUN diyor ki:

    ŞŞUBATTA GELENLERİDE KAPSAYACAK MI

  7. ,... diyor ki:

    Nolurr dussun artıkk askerlikk

  8. umut acar diyor ki:

    ARTIK DÜSÜN ŞU ASKERLİK ZENGİN BEBELER PARAYİ VERİYOR YAPMİYOR BİZ FAKİRLER YAPİYORUZ BARİ ASKERLİGİ DÜŞÜRÜN BİZİ SEVİNDİRİN BİZDE İNSANİZ 9 AYA DÜSÜN ARTIK

  9. zafer diyor ki:

    bu askerlik düşerse mayısta 3 ayım kalıyor bitecek oda inşallah düşer

  10. Özkan diyor ki:

    Arkadaşlar buraya yazmak çözüm değil.Bimer’e yazalım , imza toplayalım falan bu sitelere bakacaklarını sanmıyorum.İnşallah düşer 9 ay’a 2015 sonuna kadar analar ,bacılar sevinir.

  11. kıbrıs diyor ki:

    Yeter artık adaletiniz yok mu? Bedelli ile sevindi zenginler. Askerliği düşürün de gariban anneler de sevinsin. Böyle kul hakkı olmuyor mu adaletsiz davranmaniz. Bizim Günahımız ne. Ben de aileme kavusmak istiyorum. Barış süreci silah bırakma hersey yolunda. Bırakın bizi de bizde gidelim. Biraz adalat biraz vicdan varsa birakin bizde gidelim.

  12. emine diyor ki:

    Net bir bilgi mi kısalacagi, inşallah kısalır şafak 327 çok özlüyorum :(

    • zafer diyor ki:

      şafak 200 biter mi be bu biran önce düşsün bizde gidelim bu ne ya ( kocaeli derince eğitim merkez komutanlığı

  13. ahmet diyor ki:

    sayın buyuklerim 9 aya hatta imkan var 7 aya düşerin çünkü masraf çok bir türkiye daha olur askerlık düşerse eğer

  14. ,... diyor ki:

    Askerlik 9 aya iner inşAllah

  15. cano diyor ki:

    Anneler gununde kesin kısalacakmı bilgilendirin bizi

  16. cano diyor ki:

    Ne olur kısalsın askerlik nişanlım askerde doğuda, şafak 270 ve cok ozledim onu nolur kısalsın. Adalet yokmu parası olan teskere alyo parası olmayan 12 ay şafak sayıyo cumhurbaşkanımız duysun artık sesimizi

  17. Mustafa diyor ki:

    Sirnakta Askerim safak 139 geldigim gunden beri dusecek diyorlar askerlik bitecek nerdeyse ama hala dusecek.artik umudum kalmadi.sizde pek umutlanmayin zevk almaya bakin yapacak bise yok

  18. bulent diyor ki:

    Düşme ihtimali varmı acaba net bi cevap yok ki kıbrıs ta askerim

  19. bulent diyor ki:

    Yeter artık yeter 9 düşün bu askerlik benim bi kızım var kızımı eşimi çok özlemişim

    sayın Recep Tayyip Erdoğan bizim yüzümüzü guldurur isalahhhhhhhbhhh

  20. rmehmet diyor ki:

    cumhurbakanım bu askerligi düsürün cok dua alırsınız annelerimizden hasta anam cok özlüyor cok uzun diyo indirin 9 ay a daha acemi yim ben 45 günüm doldurdum ama gecmiyo günler

  21. muhammed diyor ki:

    Askerlik dûşecek diye sevindirdiniz bizi ailemizi bekliyenlerimizi başkabakanim cumhurbaşkanim biraz bizi anliyorsaniz allah ičin son peygamber hz muhammed s.a.v hatrina düşürün artik en kisa zamanda bu askerliyi biran önce ailemize kavuşalim tüm asker..

  22. muhammed diyor ki:

    Kibrisda askerim benim de her asker gibi bekliyen bir ailem var inşallah biran önce dûşer bu askerliklik en kisa zaman da…

  23. memet diyor ki:

    Kibrisda askerim buradan bunaldim yeter artik bu askerliyi dukuz aya dûşûrün lütfen annem babam yalniz kimse yok bakicak olan bitirip aileme yardimci olayim başbakanim allah için bugûnlerde indirin askerliyi..

  24. emrah Kavlak diyor ki:

    Cudi gabar dağların da topcu bataryasinda askerim bi kizim var 5 aylik onu daha gormuslugum sadece 10 günlük ondada zaten kucama alabildigm yokya ama sayn cumhur bsknm sana guveniyorum sen yine yaparsın büyüklüğünü

  25. Emre diyor ki:

    gunde 12 saat nobet tutuyorummm pusu.nobeti gece soguklugu suan bile eksi 2o derece allah yardimcimiz olsubn anladimki biz insan degiliz.

  26. Kibris diyor ki:

    Yeter artik bir aciklama yapilsin. Bedelliyi cikardiniz zenginleri sevindirdiniz. Bizi de sevindirin oy icin ise oy veririz dua icin ise duaciniz oluruz. Kac aydir bu haberleri takip etmekten bunaldim. Acaba bugun mu diye diye askerlik bitiyor. 1 ay once cikmak nasil moral olacak. Ailemle konusmuyorum nasil bir durumda oldugumu yansitmamak icin. Komutanlarin kufurlerine katlanmak cok zor. Ama caresiz susuyoruz. Allah’inizi seviyorsaniz Mart bitmeden kurtarin bizi. Silahlar birakiliyor deniliyor o zaman askerligi dusurun. Kibrista bir adada surgun gibi yasiyoruz. Sehit verilmiyor artik askerler intihar ediyor. Bunalimdaki askeri o tetik icin alinan onlem kurtarmaz. Bedelli isteyenleri duydunuz bizi de duyun.

  27. faruk diyor ki:

    kıbrıs da askerim allah için askerliyi 9 aya düşürün yeter artık annem babam hasta bakacak kimse düşürün artık bu askerliyi dokuz ay yeter sessiz kalmayın lütfen kalmayınnnnnn…..

  28. asker diyor ki:

    Hadi artik bir aciklama gelsin. Herkes bekliyor bir aciklama. Anneler gununden hemen once cikiyoruz zaten o kadar beklemenin anlami ne. Bizi de sevindirin. 1 ay erken cikmak ne kadar mutlu eder. Butun aileme oy verdiririm.

  29. Deniz diyor ki:

    Sozlum askerde cok bunaliyo dayanamiyo ne olur 9aya dusurun su askerligi herkes rahatlasin eger dusmezse akp artik oy alamaz bizden bedelli cikarttiniz askerligide dusurun lutfennnnnnnnnnn

  30. neşe diyor ki:

    cumhurbaşkanımız anneler günü için için böyle bişey yapıyorsa çok güzel olur nişanlım doğuda asker inşallah düşer düşürsünler artık düşünmeyeceklerse de net bilgi versinler bizleri oyalamasınlar …

  31. mustafa tunc diyor ki:

    Ben mustafa tunc olarak dogudan sesleniyorum bir oglum var cok ozledim onu recep babaaa dūsūr bu askerligi özledim evimi atarsa 230 baskada yok

  32. merve diyor ki:

    Askerlik 9 ay’a düşsün ne zaman açıklanır evliyim iki çocuğum var kocam askerde ve uzun dönem kolay mı saniyorsunuz bu kadar bedelli askerlik ckti askerligin 9 ay a düşmedi haktir Yakınlarda seçimden önce 9 ay a düşerse oyum AKP.ye gözümü kirpmadan oyumu verecem..

  33. anlamsizlik diyor ki:

    askerlik dusmesin haci gebersin
    iskebderun deniz er egitim alayi (alayinin) amk

  34. efe kemal tepe diyor ki:

    Merhaba Askerlik 9 aya düşecek ne zaman

  35. doğudaki asker! diyor ki:

    bedelli çıktı askerligin düşmesi bi haktir doğuda görev yapiyorum çok saçma geliyor ne carsimiz var ne pazarimiz bunaldik artik intiharların ardi arkasi kesilmiyor biraz insafıniz varsa düşürün su askerliği size sesleniyilorum adaletsiz ve kalkinma partisi.

  36. Aylin diyor ki:

    askerlik 9 aya düşsünnnn nolurrrrr Allahmaaaaaa her gece yalvaryrmmmm sevdiğimmm adamıı çokk özledmmm onsuzluk çok zor düşsün artk şu askerlik sevdiğimeee kavuşymmmm:((
    Anneler gününde süprizm var dedin sayn cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan insanlara ümit veriyosunuz hem bekleyeni hem beklediğimizi ümitlendiriyosunz nolur gerçek olsn bu haber yoksa çok üzülcek herkez Allahmmm asker yolu bekleyen aile eş ve sevgililere sabır versn sağ salimm sevenleri kavuştursn inşalşah Rabbim en kısa zamanda :((( İnşallahh düşer Allahmmm inşallah:(((

  37. ayşe diyor ki:

    Askerlik 9ay düşmesi ile ilgili bir haber yokmu bedelli çıkarttınız askerleri piskolojisini mahfettiniz bedellinin üzerine düşmesse oy yok artık size ben oglumu özledim oglum doguda askerlik yapıyor çarşı izni bile yok bunalıyorlar batıdaki askerle dogudaki birdeyil batı daki askerin çarşı izni var dogudakinede nolursunuz hiç olmazsa erken tehris edin

  38. umut acar diyor ki:

    NE OLUR DÜSÜN ARTİK ASKERLİK AİLELERİMİZİ ÇOK ÖZLEDİK 95/1 ŞAFAK KARANLİK

  39. umut acar diyor ki:

    ASKRLİK 9 AYA NE ZAMAN DÜŞCEK BİZE Bİ MOREL VERİN

  40. saffet diyor ki:

    Marta akerlik dscek diyorlar dorumu

  41. askerlik dokuz aya düşsün bende olene kadar esimle birlikte oyumuzu AKPARTIYEE VERECEZ bende askerimm :(:( ailemi cok ozledim diyor ki:

    dokuz aya düşsün bende olene kadar esimle birlikte oyumuzu AKPARTIYEE VERECEZ bende askerimm :(

  42. nisa diyor ki:

    Askerlik kesin olarak 9 aya duscekmi insallh düşer
    Esimi cok özledim allah tüm askerlerin ve asker yolu beklbekleyen kardeslerimin yardimcisi olsun bide esimin

  43. ahmet diyor ki:

    hem kısa hem uzun dönem askelik düşürülmesi ülkemiz adına en yerinde karar olacaktır..hepimiz biliyoruz ki askerlik öyle gideelimde savaşalım,komando olalım,profesyonel asker olalım vb. gibi geçmiyor tamamen vakit kaybı hem bütçeye masraf çıkıyor..barış adımlarıda atılıyor inş savaş diye bişeyde kalmayacak..2015 anneler gününde müjde istiyoruz..

  44. deniz diyor ki:

    2.ana jet üstünde askerim günlük 6 saat nöbet iştima dewrecilik çok bunalımdayım 9 aya düşsün şu askerlik .

  45. ahmet diyor ki:

    Arkadaslar akim e basvuru yapin askerlik kisalsin die hic ugrasmayin direk kendilerine hemde

  46. asker diyor ki:

    Arkadaslar 3 marttan bahsediyorlar mayid nerden cikti ya bu konu hakkinda net bilgisi olan var mi

  47. Muratcan diyor ki:

    İnsan yerine koyan yok ki ama oy toplamaya sira gelince kapi kapi dolasirlar hrrkez bugununu dusunur olmus 9 ay yapin sunu arttttttttkkkkkk .

  48. yusuf diyor ki:

    Askerlik düşecek cumhurbaşkanı söz verdi mayis 10 da müjde verecek oy toplaması için bunu yapması lazm sözünü tutmasa ne analar nede erkekler ona oy vermez 94 3 um şafak 172 nisanliyim çok özledim onu

  49. Beyza diyor ki:

    Öncelikle bu haber bu senenin haberi mi? Çünkü daha önceki senelerde de bu konu hakkında haberler ver. Şimdi onları bu senenin zannedip ümitlenmeyelim. Eğer ki bu senenin haberi ise Ağustosta tezkere alacak olan askerler bundan yararlanabilecek mi? Bize biraz daha ayrıntılı açıklama yapar mısınız?

  50. ayse diyor ki:

    Askerlik 9 aya düşerse şu anda askerlik yapanlar içinde geçerli olacak mı bi bilginiz var mı ?

  51. berk diyor ki:

    admin bir gelişme var mı yoksa vatan görevi adı altında hizmetçiliğe devam mı ediyoruz ş.170

  52. Özkan diyor ki:

    Haziran ayında 2 yıllık üniversiteden mezun olacağım.2 yıl daha okuyacağım kısa dönem yapmak istiyorum ama bir yandanda askerliği aradan çıkarmak istiyorum kararsızım 93lüyüm 22 yaşımın içindeyim 9 aya düşerse hemen giderim düşsün analar,bacılar,gençler hasret çekenler daha çabuk kavuşsun göz yaşları sevgi nehrine dönüşsün.Herkesin yüzü gülsün.evliler,sözlüler,nişanlılar eşleriyle,sevdikleriyle daha çabuk kavuşsun.9 ay normal bence askerlik için neden olmasın ki? Olabilir bakalım hayırlısı artık vatanımız ve milletimiz için.Herkese hayırlı geceler Allah yardımcınız olsun.

  53. elig diyor ki:

    Net bilgi verin allah rızası ićin daha fazla yakmayı anaların içini :(

  54. Şeyhmus Yiğit diyor ki:

    Askerlik 9 aya düşecek deniliyor, düşsün artık bu askerlik yeminle hiç çekilmiyor bu askerlik, daha koskoca 6 ayım war. Firar etmek geliyor içimden çoğu zaman , bunalımdayım yardım et devlet baba, evde eşim ve 3 aylık kızım bekliyor beni. . .

  55. elif diyor ki:

    Neden insanları net bilgilendrmiyorsunuz parası olan yaşı 28 olan verdi parayı şubeye çekildi kenara bizimkilerde yaşı gelmemiş veya parası yok diye 12 beklesin bari dokuz aya indirin orada olanlar ve aileleri için 3 ay bulunmaz bi nimet

  56. Eda diyor ki:

    Askerlik ne zaman 9 aya dusecek bilginiz varsa yazin ekim.2014 deniyordu

  57. halil diyor ki:

    bence askerlik 9 aya inerse daha mantıklı olur çünkü uzun askerlik devlete hep zarar

  58. murat diyor ki:

    askerlik ne zaman düşecek bununla ilgili açıklama yapın ya

  59. murat diyor ki:

    dokuz aya ne zaman düşer net bi tarif war mı?

  60. semih diyor ki:

    düşsün artık şu askerlik

  61. coskun diyor ki:

    ben anamı hasta yatakta koydum asker geldım bakankımsem yok askerlıye aklımı veremıyom aklım anamda kurban olum artık düsurun bu askerlıyı anam ın ıhtıyacı var bana ıneklerıme bakan yok öluyolar artık acından sayın cumhur baskanımız recep tayıp erdogan artık düsürürmüsun askerlıyı

  62. coskun diyor ki:

    biz 8 arkadesız artık askerlık dussun aılemızı ozledık cocuklarımızı özledık duserse 200 asker oy lar askerlıyı dusurene mayıs 11 re kadar beklıyoruz suan ınsallah allahım bızım de yüzümüze bakarda askerlık duser

  63. kenan diyor ki:

    askerlık 9 aya düşsün artık hasta babamı yatakta bırakıp geldım onu düşünmeden bir günüm geçmiyor ne olur cabuk düşürün askerligi

  64. efe diyor ki:

    ne olur sayın cumhurbaşkanımız sayın başbakanımız şu askerliyi 9 aya düşürün bizde aile mize birazda olsa erken kavuşalım 12 ay gerçekten çok uzun bir süre tamam belki 1 sene dyonuz ama askerdeyken duruyo zaman geçmiyo siz büyüklerimizden rica ediyoruz anlayın bizi

  65. serkan diyor ki:

    Katiliyorum bi an once dussun burdan baskanimiza rica ediyoruz askerler olarak.

  66. ERKAN diyor ki:

    8 ayım var. günde 6 saat nöbet tutuyorum bazen 9 saate kadar çıkıyor. askerliğin kısalması haberleri umut verici ama beklentim yok. inşallah düşer. hem ailemi hemde nişanlim beklemez yolumu :(

  67. ömer diyor ki:

    Yav bu askerlik hakkinda milleti umutlandirip duruyolar 9qy olacakmi olmayacakmi bir sey soyleyin adam akilli ne olur cevap bekliyoruz

  68. Hazal diyor ki:

    Neolur artık askerlik 9 aya insin ya sözlüm yapamıyor orda o orda soğukta nöbet tutarken içim sızlıyo size yalvarırım. 9 aya düşürün askerliği bende dayanmıyorum oda kendine zarar vermesinden korkuyorum yalnız kaldığını düşünüp kndine Zarar verirse neolucak

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.