11:39 am - Perşembe Ekim 23, 2014
Sponsorlu bağlantılar

DGS Başvuru Süresi Uzatıldı Mı – 2013

Çarşamba, 22 Mayıs 2013, 15:29 | Bilgi Paylaşımı | 185 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

2013 Dikey Geçiş Sınavı (DGS)’ye girecek olan adaylardan bir kısmı DGS Başvurularını yetiştiremedi. Kimi adaylar banka ücretini yatırdığı halde ÖSYM kanalıyla başvurusunu yetiştiremedi.

DGS Başvuru Süresi Uzatılacak mı ?

DGS Başvuru Süresi sona erdi. Ancak bir şekilde başvuru yapamayanlar bu sürenin uzatılmasını bekliyor. Başvuramayanlara önerimiz ÖSYM’nin telefonları sürekli arayarak bu durumu bildirmeleridir. Ne kadar baskı yapılırsa sonuç alınma ihtimali o kadar yüksektir.

2013 DGS Başvuruları uzatılır mı , DGS Başvuru Süresi Uzatılacak mı 2013
eokulegitim.com – 2013

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

185 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "DGS Başvuru Süresi Uzatıldı Mı – 2013"

  1. hatice diyor ki:

    lütfen dgs başvurusu uzatılsın bir sene beklemek zorunda kalıcaz lütfen

  2. gizem diyor ki:

    ben bu ösym nin sistemine tükürücem az kaldı- uzatmamaları gereken sınavı uzatıyolar sın gününe 1 hafta kalana kadar başvuru yaptırmaları lazım yok böle bişey

  3. özdemir yırtmaz diyor ki:

    Ben gecen sene diplomamı almadım diye sınava başvuramadım. bu senede rahatsızlandım 5 günlük süreye yetişemedim. lütfen bu sürenin uzatılabilmesi için ösym ye nasıl başvurabilirim. saygılarımla

  4. sevil diyor ki:

    bende madurum parayı yatrdım mezun olduğum halde okuldan diplamamı alamadım aslı olmadan başvuru yapamadım ama yapan arkdaşlar olmuş böyle saçmlaık olamaz ya herkeisn yapılmıcak yada yapılacaksada böyle bir kural konulmucak 1yıldr bu sınavı bekliyorum. lütfen gereken yapılsın ösymeyi aradım henüz bir haber yok

  5. yeşim diyor ki:

    http://bimerapplication.basbakanlik.gov.tr/Forms/pgMain.aspx ARKADAŞLAR BU ADRESE BAŞVURU YAPIN DGS UZATILSIN DİYE NE KADAR ÇOK İSTEK OLURSA UZATILIR

  6. kaan diyor ki:

    uzatmayın uzatmayın şimdi ygsde şifre olsa herşeyi yaparsınız sınavı iptal etmezzsiniz cemaatten kendi yetiştirdiginiz elemanları alırsınız nereye kadar bu devirde döner bakıcazz…

  7. kemal diyor ki:

    dgs uzatılacak mı uzatılırsa tarih ne zaman

  8. naşide diyor ki:

    hala bi değişiklik yok çok yazık çokk bu kadar zorr sanki

  9. ismet terzioğlu diyor ki:

    kızım adına DGS sınavı için 5 Mayıs 2012 de bankaya para yatırdım.kızım internetten giriş işlemini yaptı okeyledi.Yazıcımız olmadığı için çıktı alamadık.Daha sonrada nerede girecegine bakmak için sayfayı açtığında kaydı yoktur diye ibare ile karşılaştık ve şok olduk.Paramızı yatırdık hata sistemde ise bizim suçumuz yok lütfen mağduriyetimizi giderin bi bizim hayat meselemiz art niyet olsa paramızı 5 mayısta yatırmazdık.Sizlerden umut cevap bekliyoruz.

  10. cenk diyor ki:

    arkadaşlar ücret yatıran varsa bimerden osymye başvuru bilgilerinizi yollayın aynı form dolduruyomuş gibi girmek istediğiniz sınav yerlerini falan yazın belki bir umut sınav hizmetleri daire başkanlıpından adınıza kayıt yaparlar merkezden yani okuyan varsa burayı sansınızı deneyin

  11. adem diyor ki:

    vay arkdaş kpssyi de uzattılar bi dgs uzatılmadı dalga geçer gibi

  12. özge diyor ki:

    dgs ücretini yatırıp basvuruyu kacırdım ücreti tekrar alabılme gıbı bı sansımız var mı?

  13. secem diyor ki:

    Arkadaşlar bu kadar yazdınız bu kadar zaman kaybı yasadınız bu saatten sonra uzatılsa ne uzatılmasa ne eksikleri tamamlaya bilecek misiniz yada bu stresten sonra ne kadar verimli olabileceksiniz sınavda… bunnun hesabını kim verecek????

  14. dadaş diyor ki:

    beyler inş heralde uzatılacak cımhurbaşkanınna bir çok yazı dilekçe gitmiş yarın herkes bi zahmet ösym yi arasın ve başbakana da gönderelim bimerden

  15. ibrahim27 diyor ki:

    2012 dgs parasını yatırıp sistem ve şifre sorunundan dolayı başvuru yapamadım ve bir çok arkadaşta benim gibi mağdur.bu durumdan şikayetçiyim.başvuru süresi uzatılmadığı takdirde direk başbakana durumu ileteceğim.gereğinin yapılmasını arz ederim.arkadaşlar bu şikayet dilekçesini ben gönderdim bimere siz de kopyalayıp gönderin üstüne ekleme yapın ya da eksiğim varsa siz ayarlayın kafanıza göre öyle gönderin

  16. cenk diyor ki:

    aga bendebimerden 1 aydır yolluyorum dgs için hep olumsuz yanıt veriyorlar en sonuncusunu hala cevaplmadılar osymden sınav hizmetlerine ordan osymye dönup duruyo sorgulamadan bakınca dava accam yazdım eğitim hakkım engellenıyor dıye osym merkezınde olcaksa ankraya bile gelcem yazdım uzatsalardı 2 gun yetcektı ha bu ne inat anlamadım gitti vakitte yaklaştı yerler falan açıklanırsa zor iş dgs-test olayı içinde hemen gideyim dedim osym burosuna baktım kalıdırlmış,aksilik midir dalgamı geçiyorlar nedir

  17. ibrahim27 diyor ki:

    bu sitenin sahipleri lütfen dgs uzatılması konusunda tanıdıklarınız varsa bize destek olun

  18. adem diyor ki:

    arkadaşlar arayalım ben dilekçe yolladım hergün arıyorumm gerekirse başbakana yazalımmm bu sınav herkez için çok önemli

  19. neslihan diyor ki:

    dgs test bölümünü bende gördüm .şaka gibiydi . sabahsı başvuru merkezine gidecektim ama o bölüm kaldırılmıştı. bunca kişinin hakkını böyle üstü kapalı torpillerle yiyorlarsa diyecek hiç bir şey bulamıyorum… allah a havale ediyorum. o kadar dilekçe gönderdimki dilekçe denilince midem bulanıyor… neyse yapacak birşey yokk galiba sınav yerleri belli olacak artık ben paramı ve hakkımı helal etmiyorum yetkili ve saygın büyüklerimiz olarak geçinenlere …

  20. ibrahim27 diyor ki:

    arkadaşlar dgs test torpillilere olabilir.operatör telefonda kaçamak cevap veriyordu

  21. nsd srky diyor ki:

    arkadaşlar her gün akip ediyorum ama bu dediğiniz dgs test i göremedim tam olarak nerede gördünüz link atar mısınız birbirimize yardımcı olalım lütfen ben ankara da oturuyorum bizzat bilkent ösym bürosuna gittim dilekçe yollayın bekleyn dediler

    • cenk diyor ki:

      arkadaşım 1 gun durdu sonra kaldırıldı o dgs test denen şey ne için yada kim için açtılarsa artık bilmiyorum da , sınav gunu yaklaşıyor bu arada ögrencilerın sınav yerlerı bellı olcak bişeyler yapları lazım yapcaklarsada hemen bimerden dilkeçe yollayıp duruyorum bende açsalar bir iki gün yetecek ama acöıyolar nedense

  22. naşide sarı diyor ki:

    arkadaşlar bende arıyorum her gün buradanda takip ediyorum ama bu dediğiniz dgs test ne anlamadım bulamıyorum tam olarak nerede gördünüzz linki yollar mısınız birbirimze yardımcı olalım ben ankaradayım bilkent ösym bürosuna bizzat gittim dilekçe yollayın onlar geçerli dediler sn güne kadar bekleyin dediler

  23. ademak diyor ki:

    vay arkadaş kontenjanlarıda arttırmışlar bir süreyi uzatmadılar ya böyle osymnin ben varya…

  24. fatma aktaş diyor ki:

    arkadaşlar ösym bürosunu yogun bir şekilde ararsak yapabilirlermiş ben aradım kadın öyle söyledi arkadaşlarınıza falan söylerseniz hep beraber ararsak uzatma imkanları varmış dilekçe telefon ne varsa yüklenirsek uzatabilirler.. Allah yardımcımız olsun..:(

  25. ibrahim27 diyor ki:

    arkadaşlar aradım operatör dgs testi bilmiyorum dedi bana kızacak tı bi de lafı ağzında kodum o yöneticilere söyle bu garibanların dayısı olsa bôyle yapamazlardı dedim kız tamam dedi pusuldu allah bunlara insaf versin

  26. neslihan diyor ki:

    deprasyondayım unutuldum kandırıldım dgs başvuru süresini kaçırdım çok mağdurum… allah yardımcımız olsun!

  27. neslihan diyor ki:

    arkadaşlar hala bir haber yok mu…bildiklerimizi lütfen paylaşalım

  28. cenk diyor ki:

    ÖSYM Aday İşlemlerinde işlem yapmak isteğiniz sınavlar bölümünde 2012 DGS-TEST diye bir bölüm var, ne anlama geldiğini bilen var mı açılcak olabilir yaw bakan kimse yokmu bu sayfaya

    • zümrüt diyor ki:

      BENDE MERAK ETTİM BİLEN OLDUMU

      • murat diyor ki:

        arkadaslar ben baktım ama sadece dgs yazan yeri gördüm dgs test olan kısmı göremedim ..

        • cenk diyor ki:

          hayya kaldırıldı tekrar tamda bugun osym burosuna gitcektim nedir ne değildir dalgamı geçiyolar ne yapıyolar 1 gün 1 gece açıktı o kadarda uğrastım nedir diye osymye ulaşamadım akislik midir nedir arkadaş bu ya

        • cenk diyor ki:

          kaldırıldı geri ya baktım bugun yok tamda şubeye gıtcektım nedır ne değildir dıye ücrette onceden yatırmıştım dalga gecer gibi neden böyle yaptılar bilmiyorum öğrenemedim

    • zümrüt diyor ki:

      eger öğrendiyseniz mail adresime yazarmısınız nedir ben bankaya para yatırdım ama başvurumu yapamadım dgs test baktım resmen başvuru yapın diy or ama anlamadım
      yeni_hayat100@hotmal.com şimdi bende arştıracam

  29. filiz diyor ki:

    Kim bu gorevden sorumlu ise ALLAHonun bütün işleri ters gitsin hem bu dünyada hem ahirette bütün sureler uzatılıyor hiç böyle bişey olmadı ilk defa böyle bi sacmalik oluyor insaallah cezasını kendileri çeker,bir yıl hergün beddua edecem sorumlu kim ise kör mu gormuyo mu yorumları

  30. cenk diyor ki:

    arkadaşlar osymnin adya işlemleri bölümünde dgs test dşye bişey koymuşlar bakın sizde başvurulalrla alaklı bişey olabilirmi bu sınava ancak başvuru merkezlerinden başvurabilirsiniz diye de yazıyor tıklayınca kayıtlara falan burayı okuyan varsa baksın bir zahmet

  31. neslihan diyor ki:

    dgs bavuru süresini niçin uzatmıyorlar ya rabbim inşaallah ahımızı ağızlarından getirir…

    • cenk diyor ki:

      arakdaşım şu aday işlerimden bir bakarmısın “dgs test” diye bişi koydular tekrar açılma ihtimali var çünkü başvuru merkeine falan gidilmesi gerekir diye başvurunuz yok falan diyor tıklayınca şeylere birde genel açıklamaları falan okurmusun açılabilir belki tekrar başvurular inş

  32. kadir diyor ki:

    bütün sınavlar için hep uzatılma oluyor lütfen sayın büyüklerimiz bizim sesimizi duyun bizim yerimizde sizin çocuklarınız olsalar ne yapardınız lütfen bize yardımcı olun…

  33. fatos diyor ki:

    uzatmaları lazım artık neden bole yapıyolar arkadaslar aramıyormuyuz onları pes mı edecez
    bır yılımız bosuna mı gıdecek

    • cenk diyor ki:

      pespese cok dilekçe yazdım bimerden uzatmıcaz tarhler neyse o diyorlar malesef etkili tanıdıkla uzatırlar ancak

    • mağdur diyor ki:

      kpss ön lisans başvuruları dauztıldı bir tek dgs uzatılmadı neden böyle aklım almıyo

    • gizem diyor ki:

      bende parayı yatırıp başvuru yapamayanlardanım a2 ve dgs parası aynı zamanda yatırdım ve a2 ile karıstırarak başvuru tarihini kaçırdım 1 senem boşa gidicek sanırım :( aklıma doymıyım ?

  34. Ozkan diyor ki:

    Sanki uzatsalar birseyler kaybedecekler. Ösym baskaninin face veya tivt yazalim sikistiralim yaparsa baskani yapar. Hatta arkadaslariniza falan soyleyin onlarda yazsin birseyler bu konuyla alakali. Belki birsey cikar Allah buyuktur. Birsenenin kaybolamasi cok kotu.

    • ali bulut diyor ki:

      valla hepsine yazıyom da tık yok aksilik işte nerden başlıcağı belli olmuyor melih gökçeke bile mesaj attım:)

  35. fatos diyor ki:

    hala bir haber yok mu :(:(

    • ali bulut diyor ki:

      maalesef uzatmıcaz diyorlar çok etkili bi tanıdık olmadıktan sonra artık olmucak

  36. Mustafa diyor ki:

    Bende bu sene dgs başvurusunu kaçırdım yetkililerden ricam bizi mağdur etmemeleri lütfen şu sınav başvurusunu uzatın,kpss basvurulari başlamadan 11temmuz a kadar uzatildi neden acaba lütfen rica ediyorum,koca bir sene boşa gitmesin,lütfen sayın büyüklerimiz bize kim yardım edecek,duyun sesimizi lütfen uzatın şu başvuruyu……….

  37. ali bulut diyor ki:

    arkadaşlar bimerden yolladım dilekçe sorgulamadan bakıınca osym yök sınav hizmetleri daire başkanlığı gibi kurumlar arasında dolaşıyor hala cevap vermediler sizde yollayın inş uzatırlar onların kaybetçeği bişey yok sonuçta.

  38. mert diyor ki:

    yanıtlar olumsuz gelse bile tekrar tekrar gönderin bimerden sonuçta karşı tarfta inceleyen de insan cevap verilmek zorunda normal dilekçe gibi değiştirin dilkeçeyi olmazsa işimiz kötü bir sene kaççak yaşımız geçiyo kabilinden gönderin kabul ederler inş.

    • necla diyor ki:

      her sınav için uzatma oluyo bunda da olsun ne kaybedecekler ki sonuçta para yatırdık ilk defa böyle bişey başıma geldi ne yapacağımı şaşırdım yardımcı olun bize ne olur

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.