2:32 pm - Pazar Mayıs 25, 7321
Sponsorlu bağlantılar

Düzce Anadolu Liseleri Taban Puanları 2014 2015

Pazar, 1 Şubat 2015, 20:10 | Bilgi Paylaşımı | 87 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

Düzce Anadolu,Anadolu Öğretmen,Fen lisesi,Meslek Liseleri ve diğer Düzce ilinde ve ilçelerinde yer alan bütün liselerin Merkezi Ortak Sınav TEOG puanlarına göre oluşturulmuş 2014 Eylül ayında Milli Eğitim Bakanlığı tarafından resmî olarak verilen taban ve tavan puanları aşağıdadır. Bu puanlar 2014 TEOG Lise 1. yerleştirmeleri sonucunda elde edilmiş olup 2015 yılında TEOG Merkezi Ortak Sınavlar Puanı ile bir liseye yerleşmek için TEOG’a giren öğrencilerin bu puanları göz önünde bulundurması gerekmektedir. İşte Düzce Liselerinin 2014 2015 Yılı Taban Puanları:

İl / İlçe / Okul
Tür
Dil
A Gurubu Taban Puan
Düzce / Merkez
Düzce Fen Lisesi
Fen Lisesi İngilizce 470.9754
Düzce / Merkez
Düzce Turgut Özal Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 433.8655
Düzce / Merkez
Düzce Arsal Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 410.4900
Düzce / Akçakoca?
Akçakoca Sosyal Bilimler Lisesi
Sosyal Bilimler Lisesi İngilizce 392.8831
Düzce / Merkez
DÜZCE İBN-İ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ (Sağlık Hizmetleri Alanı)
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi İngilizce 383.7172
Düzce / Merkez
Cumhuriyet Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 380.5098
Düzce / Akçakoca?
Akcakoca Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 368.5682
Düzce / Merkez
Düzce Merkez Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 359.0341
Düzce / Merkez
Farabi Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 344.7218
Düzce / Akçakoca?
Barbaros Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 329.8268
Düzce / Merkez
Atatürk Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 321.6083
Düzce / Merkez
Düzce Anadolu İmam Hatip Lisesi
Anadolu İmam Hatip Lisesi İngilizce 300.7231
Düzce / Gümüşova
Gümüşova İMKB Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 291.9922
Düzce / Gölkaya
Gölyaka Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 281.1544
Düzce / Merkez
Osman Kuyumcu Anadolu İmam Hatip Lisesi
Anadolu İmam Hatip Lisesi İngilizce 270.0096
Düzce / Çilimli
Çilimli Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 257.5724
Düzce / Kaynaşlı
Kaynaşlı Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 208.7509
Düzce / Akçakoca?
Akçakoca Anadolu İmam Hatip Lisesi
Anadolu İmam Hatip Lisesi İngilizce 206.8016
Düzce / Yığılca
Yığılca Anadolu İmam Hatip Lisesi
Anadolu İmam Hatip Lisesi İngilizce 147.0203
Düzce / Kaynaşlı
Kaynaşlı Anadolu İmam Hatip Lisesi
Anadolu İmam Hatip Lisesi İngilizce 142.3693
Düzce / Gümüşova
Gümüşova Anadolu İmam Hatip Lisesi
Anadolu İmam Hatip Lisesi İngilizce 61.3000

2014 2015 Düzce Anadolu Liseleri Kontenjanları, 2014 2015 Düzce Liselerinin Taban ve Tavan Puanları, Düzce Anadolu İmam Hatip Lisesi Liseleri Taban Puanları 2014 2015, Düzce Anadolu Lisesi Taban Puanları 2014 2015, Düzce Anadolu Öğretmen Lisesi Taban Puanları 2014 2015, Düzce Fen Lisesi Liseleri Taban Puanları 2014 2015, Düzce Fen – Meslek – Anadolu Liseleri Kontenjanları 2014 2015, Düzce Kız Meslek ve Teknik Liseleri Taban Puanları 2014 2015, Düzce Meslek Liseleri Boş Kontenjanları 2014 2015, Düzce Meslek Liseleri Taban Puanları 2014 2015, Düzce Otelcilik ve Turizm Meslek Liseleri Taban Puanları 2014 2015, Düzce Sağlık Meslek Liseleri Lisesi Taban Puanları 2014 2015, Düzce Sosyal Bilimler Lisesi Liseleri Taban Puanları 2014 2015, Düzce Teknik ve Endüstri Meslek Liseleri Taban Puanları 2014 2015, Düzce Ticaret Meslek Liseleri Taban Puanları 2014 2015

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

87 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Düzce Anadolu Liseleri Taban Puanları 2014 2015"

  1. ... diyor ki:

    405 yada 400 puanla arsala gidilirmi

  2. elif ilhn diyor ki:

    199 puanla nereye girerim akdsslr lutfnnnnn yardimmmmmm

  3. melisa diyor ki:

    Olum siz ne nazli ciktiniz be anlamiyorum biz sbs nin son sinavina girdik orda bize baya bi kazik soktular baya bi kazik soktular ki bir hafta biyunca durmadan agladigimi hatirliyom lan siz boyle kolay sorulara of yapiyosaniz isiniz zor valla not (sorulari gordum ayrica i sbs de puanlar dustu ama biz fazlasiyla hak ettik ve suan arsaldayim szin yerinizde olsam ogretmendeydim simdii )….

  4. sema diyor ki:

    Oha puanlara gel bunlar dogruysa ben kesin fen i kazanirim cunku puanim 452.336 :D :D :S

  5. ela akgün diyor ki:

    307 puana nereye gidebilirim farabiye girme şansım varmı? Rica ederim yardım edin.

  6. zeynep diyor ki:

    lise puanları açıklandı diye biliyorum fakat çok yüksek olduğu için meb tekrar yayınlayacakmış.

  7. feyza diyor ki:

    bu ne lan doğrumu ln bu bunlar doğruysa bn fenede giderm burk sen hangi okula gidion ln

  8. beyza diyor ki:

    Düzce Farabi Anadolu lisesini tercih etçek var mı

  9. beyza diyor ki:

    Düzce Farabi Anadolu lisesini isteyen var mı?

  10. ensar diyor ki:

    2014 yerlestirme puanim 424 yedeklerden yada direk nereye gidebilirim

  11. Sevilay diyor ki:

    Ya burda Düzce Anadolu Öğretmen Lisesi 448 taban puan diye gösteriliyo . Ama mebin kendi sitesinde 401 olarak gösteriyo. Bu bilgiler yanlış sanırım ….

  12. pınar diyor ki:

    YA BENİM PUANIM 355 VE NERELERE GİREBİLİRİM DİREK YADA YEDEKLERDEN Bİ YARDIM EDİNN

  13. gülcan diyor ki:

    arkadaşlar polislik için hangi liseye gitmem gerekiyor?

    • ayşe diyor ki:

      babanın efine gitmek gerekir şekerim

    • Nida diyor ki:

      Ankara polis kolejine gitmen gerekiyor canım çünkü Ankara’dan başka bir ilde polis koleji yok bende orayı düşünüyorum fakat daha alım yapıp yapamdıkları belli değil.

  14. admin diyor ki:

    selcan turizm meslek lisesine girersin

  15. Selcan diyor ki:

    274 puanla hangi liseler olur.

  16. seda diyor ki:

    ben sbs sınavına qırmedm dıploma puanım 45 nere qıdebılırım

  17. kübra diyor ki:

    190.puan ile neresi gelebilir.yurtları kaç puan istiyor

  18. kübra diyor ki:

    190.puan ile neresi gelebilir

  19. m .gülderen diyor ki:

    acıklamalarda 2012-2013 sonuçları yazıyor fakat taban puanlarda 2011 sonuçlarını veriyor.

  20. sanane be diyor ki:

    490 puan ile nere gidilir

    • eren diyor ki:

      sen salakmısın 490 puanla fen lisesine bile ğidersinn nereye ğiderim diyorsun pardonda sen hava attıgını mı sanıyonn

  21. Öğrenci diyor ki:

    Hala lise yerleştirme puanları açıklanmamış.Ne zaman açıklanacak.

  22. serkan diyor ki:

    akçakoca imam hatip lisesi yatılı mı

  23. piç diyor ki:

    olum bunlar ne aln boyle anca piler gider :D

  24. eren diyor ki:

    bu ne yaw anca endüttiri D:

  25. gamze diyor ki:

    228 puanla nereye yerleşebılırım

    • sananee diyor ki:

      çıraklık eğitim merkezine git bence çünkü bu puanlı eml bile almaz seni .d.d

    • yavuz diyor ki:

      arkadaşım bu puanla anca :İSTANBUL BESİKTAS 30054 ÖZEL TUREM ANADOLU OTELCILIK VE TURIZM MESLEK LISESI Ing.Karma 198,836 407,170 ve
      3403 ISTANBUL BESIKTAS 30062 ÖZEL YILDIZ ANADOLU LISESI Ing.Karma221,424 350,274

    • anonimmous diyor ki:

      kaynaşlı süperlit gorunuyo :)

  26. Şule diyor ki:

    ya puanlar çok yüksek bu arada sanal alemde atıp tutmaya gerek yok puanı gerçekten yüksek olanlarda hava atmasın olanı var olmayanı var yazık günah kardeşim :(

  27. rüveyda diyor ki:

    bence puanlar çok düsük ben fen lisesini bekliyorum puanlar böyle kalsın herkese insaalah ıstedigi okul gelir :)

  28. ela diyor ki:

    ben 7 sın gidiyom bencede tavan puanlar yüksek sınava girecekler için bizde bir daha ki sene gireceğiz herkes yüksek not alır hayatta mutlu ve başarılı olmak istiyorsan çalışman gerekk… başarılar

  29. ela diyor ki:

    ben düzcede çok okumak istiyorumm bana yardım edin

    • kadir diyor ki:

      ben düzcede yaşıyorum ve düzcenin okulları gayet güzel ve yeterince bşarılıdır tavsiye ederim ela.

  30. Kübra Nur diyor ki:

    Yha bna lütfen yardım edin..

    Tercih yapamıyorum..

  31. sefa diyor ki:

    kolaymış korkmayın hanımlar beyler

  32. özgebengü diyor ki:

    bencede yalana gerek yok.. ben 6.sınıfta 410 aldım 7.sınıfta 350 aldım.. yalana gerek yok arkadaslar sadece kendinizi kandırırısınız lütfen yha..hem kımın ne aldığı kısmeyı ilgilendirmez ki.. dime..

    • Deniz diyor ki:

      kızım hem diyosun ki kimsenin puanı kimseyi ilgilendirmez diye ee niye madem söylüyosun puanını ayıp değil mi ben şimdi kaç aldığımı söylüyo muyum yo çünkü bi dediğim diğer dediğimi tutuyo anladın mı :)

  33. AkanZee^^ diyor ki:

    Olm dersi dinle yeter bnm 6da 360 370 di suan 480 470 dersi dinlemene ve en az gunde 2 saat ders calısman lazm ogretmen lisesine girecegim ben ingilizceden :)

  34. beyzanur diyor ki:

    tugce dogru soluyo abi 360.682 puanla nereye gidilir olum ya
    :):)):…):

    • mertcan diyor ki:

      Kaynaslı süperlit truzım otlecılıge gıt bende oraya gıdıcem benımde 348.

  35. yasin diyor ki:

    ben şimdiden sağlık meslek lisesine gitmek istiyorum

  36. samet diyor ki:

    hepsine puanım yetio allaha şükür ortalamam 486

  37. eda diyor ki:

    çok yüksek ühühühühü :(

  38. özgebengü diyor ki:

    wala çalışmayan için durum çok zor.Ben 6. sınıfta 380 aldım ama 7. sınfta 410 aldım we inşallh 8. sınıftada 430 alırsam fen lisesi harç her yere gidebilirim..

  39. tuğba diyor ki:

    daha beşinci sınıftayım şimdiden kafama takıyorum büyükler utansın

  40. fatma karaca diyor ki:

    puanlar çok yüksek

  41. fatma diyor ki:

    puanlar uçmuş bee vallaa

  42. melis kara diyor ki:

    la gedin urdan ya zaten hepinz yüksek puanlar almişsnz bende 500 aldim herkes atyor bende atym

  43. yusame diyor ki:

    bu lselerdn brne gidene HELAL OLSN:(

  44. fatma diyor ki:

    herkez kımsenın puanıyla dalga gecmesın benım puanın 6. sınıfta450 dı 7. sınıfta 360 8. sınıftaise 309 calışana cok kolay calışmayana hersey zor

  45. sümeyye diyor ki:

    puanım yeter inşallah

  46. sümeyye diyor ki:

    puanım yeterr inşallah

  47. VURAL diyor ki:

    BAŞARILAR……….

  48. ibrahim halil vural diyor ki:

    çok güzel puan ama biraz daha çok çalışmam gerekir sbs ye girecek bütün arkadaşlara başarılar dilerim

  49. mehmet diyor ki:

    Bazıları doğuştan zekidir fakat bazılarıda doğuştan alt kapasite yoktur oyüzden kimseyle dalga geçme başka bir zamanda onlardan daha alt seviyeye düşersin

  50. selin diyor ki:

    ezzo
    benm puannm 499.99

    • me diyor ki:

      Olum bu puanlarin neresine yuksek diyonuz lan hem oyle bi kolay sinava giriyonuz hem bu puanlar icin zor diyonuz biz sbs nin son sinavina girdik orda oyle bi kazik yedik oyle bi kazik yedikki olum tum hafta boyunca aglamistim lan neyse ki guzel bi liseyi tutturdum siz boyle kolay sinavlara agliyonuz ya s.ktr gidin yavsaklar … Not (sorulari gordum .)

  51. gülseren diyor ki:

    süper puanlar ama biraz daha çalışmam gerekiyor bütün öğrencilre sınavlarda başarılar

  52. ZEYNEP diyor ki:

    ARKADAŞLAR BEN 2010 6.SINIF SBS DE TAM PUAN ALDIM.AMA MEŞGUL OLURUM DİYE DERSANEDEN VERDİKLERİ TELEFONU BİLE KULLANMADIM.3 SENE ZORLUK ÇEKİCEĞİMİ BİLİYORUM AMA LİSEDE RAHATIM GALATASARY LİSESİNE GİTMEK İSTİYORUM AMA PUANI DÜŞÜK

  53. yeşim diyor ki:

    bncede çok kolay ama sizin için zor olabil,ir

  54. nesrin diyor ki:

    ay bu puanda ne çok banel ya benim gibi 487 puanlar için gayet düşük puanlar

    • kübRA diyor ki:

      yalana gerek yok cnm hava atacaksan ver tc ile okul no nu ozzaman anlarım ki 487 yalan söylemene gerek yok sanal ortam için yalanada gerek yok :))

  55. şeyma demir diyor ki:

    allahım inanamıyorum benlik lise yok sağlık meslek lisesi gitmek istemiştim ama o kadar yüksek ki taban puanı ömür boyu çalışmak lazım bizde insanız yeter artık biraz öğrencilere acıyın ben ne pıcam ya okuma hevesim kaçtı resmen ya milli eğitim bakanlığına sesleniyorum bizede acıyın lütfen puanlar düşsün kazanan war kazanamayanlar war bizede acıyın lütfennnnnnnnn!!!!!!!!!!:( sayenizde çok üzgünüm artık suratım gülmüyor we geleceğe dair planım yok hayallerim kırıldı =(

  56. muhammet soydaş diyor ki:

    Gölyaka Anadolu Lisesine gitmek istiyorum ama puanım 333.92 daha cok çalışmamlazımmmmmmm..

  57. kübra nur diyor ki:

    BENCE ÇALIŞANA ÇOKÇKOLAY AMA BENNN REKABETE GİRMEK İSTİYOM ÇÜNKÜ TAM 492 PUAN ALDIM

  58. burak diyor ki diyor ki:

    hadilan ordan benim bütün sınawlarım 500 tam puan naber ezikler

  59. fatma diyor ki:

    ben çalışıyorum ama çalışmayanlara sylüyorum

  60. fatma diyor ki:

    üf ya bu puanlar çok yüksek

  61. tuğçe diyor ki:

    bence çalışana çok kolay amma çalışmak herşeyin başlangıcı

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.