6:38 am - Cuma Aralık 19, 2014
Sponsorlu bağlantılar

E-Okul Veli – 1. Birinci Dönem Karne Notları Öğrenme 2012

Pazartesi, 21 Kasım 2011, 12:12 | Bilgi Paylaşımı | 94 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

27 Ocak 2011 Cuma günü İlköğretim ve Ortaöğretim öğrencileri ve öğretmenler yarı yıl tatiline giriyor. Öğrenciler ve veliler  karne notlarını 27 Ocak 2012 tarihini beklemeden öğrenmek isteyeceklerdir. Öncelikle şunu belirtelim: e okul veli bilgilendirme sistemi 18-19 Ocak Ocak 2011 tarihinden itibaren kesintilere uğrayabilir. Çünkü bu tarihlerde öğretmenlerin e okul‘a not girişleri söz konusu. Öğrenciler ve velilerde bu tarihlerde veli bilgilendirme sistemine giriş yapmaya çalıştıklarında e-okul veli girişi maalesef çöküyor.

Milli Eğitim Bakanlığı öğretmenlerin son yazılı notlarını e-okul’a rahat girmeleri için, yine e okul veli bilgilendirme sistemini devre dışı bırakacaktır. Çünkü (MEB) Milli Eğitim Bakanlığı’nın teknolojik alt yapısı maalesef  böylesine yoğunluğu kaldıracak bir düzeyde değil. Öğrencilerimiz notlarını illaki öğrenmek isterlerse bizim tavsiyemiz e-okul veli bilgilendirme sistemine gece vakitlerinde giriş yapmayı denemeleri. Aynı şekilde saygıdeğer öğretmenlerimizin de problem yaşamamaları açısından not girişlerini gece geç saatlerde yapmalarını tavsiye ediyoruz.

Ocak – 2011

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

94 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "E-Okul Veli – 1. Birinci Dönem Karne Notları Öğrenme 2012"

  1. hatice diyor ki:

    niye açilmıyo

  2. fırat diyor ki:

    siz herkesi kandırıyorsunuz

  3. beyza diyor ki:

    ya bu niye açılmıyo çok merak ediyorum

  4. adem tıraş diyor ki:

    dsfdsfsafsa

  5. kamil diyor ki:

    e okul acıl ya

  6. onur diyor ki:

    nördün

  7. Merve diyor ki:

    Eda’ya katılıyorum.açılan birşey olsa daha iyi olur.

  8. aysun diyor ki:

    e okul sayesinde kızlarım notlarını yakından takip ediyor teşekkürler e okul

  9. yeşim diyor ki:

    e okula sabırsızlıkla giriyorum ve notlarımı öğreniyorum teşekkürler sana

  10. yağmur diyor ki:

    bence e okulda herşey doğru bu arada lise 1 öğrencisiyim ve de karnem süper lise de böyle bir karne muhteşem teşekkürler e okulseni açana dua ediyorum

  11. rabia yasa diyor ki:

    e okul neden açılmıyo karne notlarımızı öğrenmeye bizimde hakkımız var öyle değilmi .
    haksızlık oluyo. aramızda sınıf birincsi,okul birincisi, il birincisi, ilçe birincisi olanlarda var.

  12. rabia yasa diyor ki:

    e okul neden açılmıyo karne notlarımızı öğrenmeye bizimde hakkımız var

  13. furkan diyor ki:

    e- okulda bişey yok siz de derslerineze çalısırsanız önemlı olmdıgını anlarsınız zaten çalısanların bakmasına gerek yok ogretmenler okulda zten okuyorlar sınıflarrrrr

  14. melek diyor ki:

    hep birinci olalım

  15. melek diyor ki:

    hep 1 hep bir nereye kadar

  16. melek diyor ki:

    karnem beş sınıf birincisi zambak ta il 1.si

  17. melek diyor ki:

    açıldıdav açıldı oooooooooo karnemin hepsi beeş ohoh oooh ooh hepsi beş

  18. HARUN HAN diyor ki:

    BU GERZEK SİTEDEN UZAK DURUN HERŞEY KANDIRMACA YALAN DOLAN…

  19. bensanayandımzühtü diyor ki:

    açılmadı bnim şaka

  20. bensanayandımzühtü diyor ki:

    şkaaa
    benim
    açıldı
    e okul

  21. bensanayandımzühtü diyor ki:

    berbat
    bi
    site söleyim
    kimse
    girmesinnnnnnnn!!!!!!!!!!

  22. bensanayandımzühtü diyor ki:

    bu yapanların yaaaaaaa gece gündüz uyku girmedi denedim hoca da sölemio

  23. Yasin diyor ki:

    Beğenmedim

  24. kevser diyor ki:

    ben karnemde çok iyi geleceğini biliyorum bu yüzden çok sevinçliyim ya sen ayfer

  25. zehra diyor ki:

    yaaaaaaaaaaa tam bakın saydım dün değil evelsi günden beri deniyom bakı tam 200000kere denedim ama açılmadı

  26. zuhal diyor ki:

    ya açılınnn tatilde görcem ama sabırsızlanıyorum :cccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

  27. melih diyor ki:

    ben e okuldan çok memnunum. çıkarandan allah razı olsun.

  28. xd diyor ki:

    bence yararlı tabi notlar kötü olmazsa

  29. Ece diyor ki:

    Hiç açılmıyor tam 12 kez denedim

  30. demet diyor ki:

    karnem süper hep beş geldi zaten ha hay

  31. havva diyor ki:

    karnemin hepsi beş yupi ben6 ya gidiom haha çok mutluyum ben çok çalışkanım haha

  32. aslı diyor ki:

    e okula nasıl girilir bakın. öncelikle e okula giriyosun ondan sonra e okul veli bilgilendirme sistemine giriyosun ve üstdeki numaraları girip t.c ve sınıf numaranı yazıp giriyosun iyi günler.

  33. aslı diyor ki:

    çattık fallahi açılmadı gitti şu e okul deli olacam.

  34. hatice diyor ki:

    açılmadı gitti ya

  35. Şükran Mübek diyor ki:

    Bu e okul açılmadı artık açılsın çok meraklandık…..!

  36. hasan diyor ki:

    ben 5-6 kere dennedim açılmıyo tatilde zateten görcem
    ama sabredemiyorum açılsın artıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  37. berkay diyor ki:

    hadi hacı gir artık

  38. Meryem diyor ki:

    Hele sükür acldı

  39. mehmet diyor ki:

    ygs sınava giren bütün adaylara başarılar dilerim. e-okul sitesine bakmak istiyorsanız sabah erkenden girin siteye.

  40. mehmet diyor ki:

    ben mehmet.
    e-okul sitesi çoook güzel açılıyor.
    yeter ki sabırlı olun.
    ey arkadaşlar bu siteler,sınavlar hepsi boş. hiçbiri önemli değildir. zaten biz gercek bir sınavdayız. yani cenneti kazanma sınavı. bu sınava çook çalışmalıyız.
    saygılarımla.

  41. nergis atam diyor ki:

    ooooof her gün sınav sınav sınav

  42. serkan diyor ki:

    ben taktirle geçiyom benden mutlusu yok lelelelelelelelele hadi bakalım oh oh oh oh oh oh oh oh tırın tırın tırın tırınını tırını tırın.

  43. seda diyor ki:

    pop

  44. mustafa diyor ki:

    bune da

  45. ali diyor ki:

    çokk kötüü bir site bu beee ney buuu yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

  46. aysu diyor ki:

    oooooooooooffffffffffffffff

  47. mısra diyor ki:

    eh artık benım gıbı tatlı bır kız ısrar ederde daa acılmasmı acın hadı unutmayın ben aslında tam bı salakım ve bunun ıcın bu yıl hıcbısey alamadım hadı acınnnnnnn

  48. mısra diyor ki:

    aman pırt acılmıo dıe canımı sıkmama gerek yok yıl sonunda bakarım ama sıs yınedeacın

  49. mısra diyor ki:

    of yaa bıktım artık bu kacıncı bakısım

  50. mısra diyor ki:

    artık acın su sıteyı karnemı gormem lazım noolur yaa allah rızası için karnemı yıl sonundan once gormem lasım son yazılılara ona gore calişçam sıteye gırıom dacmaca seyler cıkıo nolur duzeltın su sorunu

  51. ümit sidar ergül diyor ki:

    niye açlımıyor

  52. ümit ergül diyor ki:

    niye açılmıyor.

  53. rabia diyor ki:

    açamıyorum bi sorun var galiba ne zamandır notlarıma bakamıyorum ama kim kapattırmışsa veya kapatmışsa bu siteyi, ben onun ……

  54. ali diyor ki:

    off ya sondan 2. hafta yazılı haftası çalış çalış çalış…

  55. gamze kütük diyor ki:

    hadi ama açın şunu l

  56. yunus diyor ki:

    buraya küfür yazsak günah olur mu? nispeten mi yapıyonuz ne

  57. tolga uğurlu diyor ki:

    arkiler bu e okulu yapanı dövmelimi sevmelimi yha açılmıo biktim
    açın şunu teşekkürmü taktirmi alacağimi bilmiom yha şu küçük gençleri heyecanlırdanmıyın no olur yha açın şünü hadi

  58. tolga uğurlu diyor ki:

    ohoho ben baktım karneme hepsi beşmiş size tavsiyem hemen e okulu 08.30 da açın görün bakalım ozaman açılmıomu gürüşürüz akiler

  59. yunus diyor ki:

    nasıl açılmıyo ben nası açtım:)

  60. seda diyor ki:

    açıldı arkadaşlar herkese uğurlu olsun bizim öğretmenler girmiş hepsini

  61. seda diyor ki:

    offffffffffffffffff

  62. gönül çimen diyor ki:

    eokulu bir an önce açarsanız seviniriz. biz öğretmenlerin hafta sonu rahat çalışmalarını sağlarsınız.

  63. pınar diyor ki:

    nasıl bir site bu yaa…ya herkesin kendi okul sitesine koysalar şu siteyi ya da her ilde ayrı ayrı olsa bütün türkiye bu siteye giriyor.Sonra çöktü diyolar tabi çökmezmi sistem.Offfffffffffffffff yaaaaaaaaaa offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.Açın şunuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu yaaaaaaaaaaaaaaa takdirmi alcam teşekkür mü? bilmiyorum açın şunuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  64. pınar diyor ki:

    cuma günü 15:00 gibi giriş yaptım açıldı ama anladım ki internette yazıyor.16 ocak 2011 17:00 ‘a kadar açılmayacakmış

  65. semıh diyor ki:

    ne bıcım yazılım bu e-okul ya hıc acılmayacak mı???

  66. yağız yasin diyor ki:

    acın şunu be yeter

  67. sedef diyor ki:

    yaa off kaç gündür açılmıyo hepimiz karne notlarımızı merak ediyoruz..lütfen açın siteyi yhaaaaaa:(

  68. Elif diyor ki:

    bu nedir ya e okul acıl artık .

  69. merve diyor ki:

    açılmıyor gıcık kaptım

  70. merve diyor ki:

    çok kötü bir site açılmıyor

  71. neslihan diyor ki:

    nden açılmıyor yaaa

  72. neslihan diyor ki:

    needen açılmıyor ya

  73. pınar diyor ki:

    offf yaaa ne alıcağım belli değil açın şu siteyi yaaa bıktımm artıkkkk…..

  74. baran bozboğa diyor ki:

    bende bakmak istiyoru m ya çok sıkıldım

  75. hasan diyor ki:

    direk eokul üzerinden veli bilgilendirme bölümünden girin görün notaları

  76. asmin diyor ki:

    çokgüzel bişey

  77. kübra diyor ki:

    açın artık dönem notlarıma bakmak karne notuma bakmak istiyorum açebilen varsa açsın lütfen üstelik ayfer sana katılıyorum

  78. yaren diyor ki:

    ya yeter artık be açılsın şu e-okul bıktım ya girmekten yeter :/

  79. rana diyor ki:

    uffffffffffff meraktan çatlıyacağım karne notlarımı çok merak ediyorum açabilen varmı?

  80. hakan diyor ki:

    bu nedir yaaa böyle şey olmaz başkaları yüzünden biz ceza cekiyoruz:((((((((

  81. kübra diyor ki:

    Arkadaşlar ben yarın arkadaşımdan öğrenip size nasıl olduğunu söylerim.Kendinize iyi bakın yarına kadar.İyi akşamlar……

  82. yaprak diyor ki:

    açın yeterr yaaaaaaaaaaaaaaa

  83. mine diyor ki:

    ya hadi notlrıma girmek istiyorum yeter..

  84. idris ali içtüzer sungurlu diyor ki:

    ben şimdi nasıl karnemin notunu ögren cem böle bişe varmı ……………………….ya

  85. idris ali içtüzer sungurlu diyor ki:

    niye açmıyor ben nasıl karne notunu ögrencem

  86. anisa diyor ki:

    neden açılmıyor e-okul ??? ne zaman açılacak bilen var mı???

  87. esin diyor ki:

    en kısa zamanda açılsın lütfen meb lütfen

  88. esin diyor ki:

    napalım şaştık çatlicam

  89. eda diyor ki:

    ayfer sana katılıyorum

  90. eda diyor ki:

    aaçın artık lütfen

  91. eda diyor ki:

    neden açılmıyor açabilen varmı ben açamıyorum

  92. ayfer diyor ki:

    e-okul sistemimiz açılmıyor bunun nedeni ne olablir????
    doğru yerlere girdiğimiz halde farklı bir şey çıkıyor …?

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.