10:41 am - Pazartesi Mayıs 29, 2017

Ehliyet Almak İçin Ortaokul Okumak Şart mı İlkokul Mezunu Alabilir mi ?

Cumartesi, 11 Şubat 2017, 15:24 | Bilgi Paylaşımı | 104 Comments
by admin

ben ilkokul mezunuyum ehliyet alabiliyormuyum yoksa orta öğretim şartmı?

Soru Özeti: İlkokul mezunları ehliyet alabilir mi? , Ortaokul ilköğretim mezunlarına ehliyet verilir mi alabilir mi 2016 2017 2017

Cevap: Yeni çıkan yasaya göre ilkokul mezunlarının ehliyet almaları söz konusu değildir. Ehliyet alabilmek için açıkilköğretim okulunu dışarıdan bitirebilirsiniz

eokulegitim.com

104 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Ehliyet Almak İçin Ortaokul Okumak Şart mı İlkokul Mezunu Alabilir mi ?"

  1. Mehmet dedi ki:

    Lise diplomasi yok ama orta okul diplomasi olsa olurmu

  2. izzet dedi ki:

    ben hiç okumadım

  3. Emre velioglu dedi ki:

    Ben lise 1 de kaldim dışardan okuyorum ehliyet albilirmiyim

    • BEN ORTAOKUL 5TEN TERK 18YAŞIM DAEHLİYET ALABİLİRMİYİM dedi ki:

      16YAŞINDAYIM EHLİYETALMAKİSTİYORUM 18YAŞIM DA VEDE PARAYLAN ÇIKIYORMU BUCEVABIMI FESBUKTAN VERİRSİNİZ CEVABINIZI BEKLİYORUM

    • BEN ORTAOKUL 5TEN TERK 18YAŞIM DAEHLİYET ALABİLİRMİYİM dedi ki:

      33++523

  4. Merve dedi ki:

    SA BEN 16 YASINDAYIM SIMDI ILKOLKUL 4E KADAR OKUDUM 18 YASIMDA EHLIYET ALMAK ISTIYORUM AMA DISARDN OKUMAK SARTMI DIPLOMAMM FALAN YOK?.S

  5. mehmet dedi ki:

    beyler ehliyet lise okumadan alamazsınız ama lise okuyarak devam ederek alabilirsiniz ehliyet

  6. okan şık dedi ki:

    merhaba ben 16 yaşındayım liseyı bıraksam dışardan da okumasam ehlıyet alabılırmıyım?

  7. Burak dedi ki:

    Hocam bn 17 yasindayim lise birden terk simdi liseyi aciktan okuyorum disardan okudugum halde ehliyeti alabilirmiyim ???

  8. adem dedi ki:

    Selam
    Ortaokulu bitirdim liseye dısaridan devam ediyorum
    Ben liseyi okumasam ehliyet alabilirmiyim yaşım 15

  9. Arif bakırcan dedi ki:

    okul mezunuyum liseyi dıştan okuyon 17yasındayım acaba ehliyet alabilir miyim teşekür ederim ??

  10. Arif bakırcan dedi ki:

    Hocam ben
    orta okul mezunuyum liseyi dıştan okuyon 17yasındayım acaba ehliyet alabilir miyim teşekür ederim

  11. Arif dedi ki:

    Hocam ben ARİF orta okul mezunuyum liseyi dıştan okuyon 17yasındayım acaba ehliyet alabilir miyim teşekür ederim ??

  12. AHMET kazan dedi ki:

    Slm arkadaşlar benim orta okul 6 da okulu bıraktım diplomam elimde yok ehliyete nasıl yazılarım memleketten çok uzagim bana yardımcı olurmusunuz

  13. gökhan dedi ki:

    Ben lise 1 den terkim ehliyet alabilirmiyim yaşım16

  14. Mert bektas dedi ki:

    Ben ortaokul 7.sınıfa gidiyorum
    Lise okumasak ala biliyozmu

  15. şahin tanrıkulu dedi ki:

    Lise 1 terk diplamam yok ehliyet alabilir miyim ?

  16. Emre dedi ki:

    Ehliyet almak için lise diplomasi şart mı 2000 doğum luyum

  17. 16 dedi ki:

    Diploma yok ehliyet alabilirmiyim

  18. ypg dedi ki:

    ben ortaokulu bitirdim ehliyet sınavına girebilirim

  19. harun dedi ki:

    Ben 15 yasindayim lise 1de okulu yeni biraktim diploma veriliyomu acaba

  20. Barış Ceylan dedi ki:

    Lisede kaldik diyelim ehliyet alabilirmiyiz

  21. Merve A dedi ki:

    Ben ortaokul mezunuyum.
    Ehliyet almak için lise diploması şart mıdır?

  22. Hacı Mehmet Ağa dedi ki:

    Ilk okul mezunuyum ehliyet alabilirmiyim ?

  23. Efe dedi ki:

    Lise 1 den terkim yeni yasaya göre 16 yasinda a2 ehliyeti alabiliyomuyum

    • Efe dedi ki:

      A2 18 yaşında alabilirsin a1 16 yaş ama lise terki bilemem bende lise 1 i 2 kez bıraktım cevabını bulamıyorum

  24. muhammet dedi ki:

    dişardan okuyorum 18 i doldursam ehliyet ala bilirmiyim

  25. ahmet dedi ki:

    ben 8.sınınıfı bitirdim şimdi ehliyet almak istiyorum alabilirmiyim acaba lutfen cevap vere bilirmisiniz

  26. nurten dedi ki:

    Merhaba ben ilk okul 5 ten ciktim 8 yili tamamlamadim ehliyet alabilirmiyim

  27. sezer dedi ki:

    Ortaokul 8 den terk ettim tastikname var elimde ama bi ise yaramiyor ortaokul diplomasini en.kisa surede nasil alabilirim yardimci olurmusunuz

  28. Havva yakut dedi ki:

    Ilkokul 4.siniftan terk ettim nasil diploma alabilirim

    • Merve dedi ki:

      AYNEN BENDE OYLE KARDES ILKOKUL 4TEN CIKTIM DIPLOMA ALMADAN EHLIYET ALAAMIYOZMU BIRI YAZSIN?

  29. emre tecimen dedi ki:

    merhaba bn emre tecimen daha ortaokul okuyrum 13
    yaşındayım 6. sınıfa gıdıyorum eger liseyi okumazssak ehlıyet alabilirmiyiz.. saygılar…

Yorum Yazın