6:22 am - Cuma Ağustos 29, 2014
Sponsorlu bağlantılar

Ehliyet Sınav Testi Online Deneme Sınavı Çöz

Çarşamba, 4 Aralık 2013, 13:40 | Bilgi Paylaşımı | 105 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

Ehliyet sınavı 20 Ekim 2012 Cumartesi günü yapılacak. Online ehliyet deneme sınavı çöz , online ehliyet sınavı eokulegitim sitesi olarak Aşağıda sizler için hazırladığımız online sınavlar yer almaktadır. Kendinize internet ortamında anında sınav yapabilirsiniz. Hangi dersten ne kadar başarılı olduğunuzu hemen öğrenebilirsiniz. Çalışmanız gereken sınav konularını da bu sayede kolaylıkla öğrenebilirsiniz. Yanlış yaptığınız sorulara tekrar dönüp tekrar çözebilirsiniz. Bu testleri çözerek zorlanmadan ehliyet sınavında başarıyı yakalayabilirsiniz. Ayrıca önceden çıkmış ehliyet sınav sorularına bakmakta size büyük avantaj sağlayacaktır. Unutmayın ki sınav soruları her sınavda büyük benzerlik göstermektedir. 2013 2014 Online Ehliyet Deneme Sınavları İndir Çöz, Ehliyet Sınav Soruları Çöz …

ehliyet sınav testi

Online Trafik Deneme Sınavları
Online Trafik Deneme sınav 1
Online Trafik Deneme sınavı 2
Online Trafik Deneme sınavı 3
Online Trafik Deneme sınavı 4
Online Trafik Deneme sınavı 5
Online Trafik Deneme sınavı 6
Online Trafik Deneme sınavı 7
Online Trafik Deneme sınavı 8
Online Trafik Deneme sınavı 9
Online Trafik Deneme sınavı 10

Online Motor Deneme Sınavları
Online Motor Deneme sınav 1
Online Motor Deneme sınavı 2
Online Motor Deneme sınavı 3
Online Motor Deneme sınavı 4…
Online Motor Deneme sınavı 5
Online Motor Deneme sınavı 6
Online Motor Deneme sınavı 7
Online Motor Deneme sınavı 8
Online Motor Deneme sınavı 9

Online İlkyardım Deneme Sınavları
Online İlkyardım Deneme sınavı 1
Online İlkyardım Deneme sınavı 2
Online İlkyardım Deneme sınavı 3
Online İlkyardım Deneme sınavı 4
Online İlkyardım Deneme sınavı 5
Online İlkyardım Deneme sınavı 6
Online İlkyardım Deneme sınavı 7
Online İlkyardım Deneme sınavı 8
Online İlkyardım Deneme sınavı 9

Ehliyet Sınav testi Trafik ilk yardım motor soruları test çöz

Online Ehliyet Deneme Sınavı Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz …

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

105 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Ehliyet Sınav Testi Online Deneme Sınavı Çöz"

  1. şahin diyor ki:

    arkadaşlar ben 2014 12 ocak da sınava girdim daha belli olmadı sorular kolay dı ama sonra girenlerin ki daha kolay olur.

  2. recep diyor ki:

    Slm arkadaşlar bn 12 ocak ta girdim daha blli olmadi sabirsizlikla bkleliyorun aciklanmasini istiyon

    • gülben diyor ki:

      bende snava girecem ama korkuyrm senin snav nasl çetti ayrıca kç sorydu

      • önal diyor ki:

        ben 12.01.2014de sınava gidim korkulacak hicbirşey yok srular kolay 50 soru var sana başarılar dilerim

  3. tuğba diyor ki:

    7 saat sonra sınav var sağlıkçıyım ilk yardım süper trafik iyi ama motor çok zor ya geçmiş yılların sorularını ezberledim :(

  4. mehmet akbuga diyor ki:

    slm arkadaşlar 29 haziran sürücü sınavına katılan tüm adyalara bende dahil :)başarılar dilerim saygılar

  5. süleyman diyor ki:

    Biraz okumam zayıf 50 soruda 43 yapıyorum 2 sini yetiştiremiyom net 41 dogrum oluyor sizce arkadaşlar durumum nasıl motordan 90 trafikten 85 ilk yardımdan 75 alıyorum sizce iyimi geçebilirmiyim arkadaşlar

  6. süleyman diyor ki:

    slm arkadaşlar

  7. semih diyor ki:

    okadar calıstım nrmalde ıyım ama sınavda kalıyorum hep son şansım napmam lzm sizce ?

  8. seyit diyor ki:

    mrb arkadaşlar bu ikinci şansım ilk yardımda kaldım bakalımyarın açıklanıyor bi soruyla kaldım galıba bu seferde aynısı oldu kafayı yıcem kıtapta çozerken hiç takılamadan yanlişim olmuyor burda ns oluyor merak ettim doğrusu

  9. HARUM diyor ki:

    arkadaslar bende e sınıfı alcam daha once sınava gırmıs arkadaslar bıraz tıyo verebılırmı ya

  10. kimsem kimim diyor ki:

    inş gecmişimdir ya cok merak ediyorm

  11. hasan diyor ki:

    arkadaşlar bende 13 nisanda sınava gircem motoru kötü olan varsa çalıştırabilirim tabi oda bana ilk yardımı çalıştıracak ankra 05424373403

  12. GULAY OLMEZ diyor ki:

    SLM AKKADASLAR BNM DE C.TESI SINAVIM VAR TRAFIKTEN KALDIM ONA CALISIYORUM BENDE 2 SORU ILE KALDIM 64 PUAN BGN.DE BU SORULARI BULDUM VE SIZINLE PAYLASMAK ISTEDIM BIRDE BURAYA YAZDIGIMIZ YAZIYI TEKRAR GORUP OKUYAMIYORUM YANI BULAMIYORUM NAPMAMIZ LAZIM BUNLA BILGILENDIRIRSENIZ BENI COK SEVINIRIM UMARIM BULDUGUM BU LINK ISINIZE YARAR BOL SANS DILIYORUM SINAVA GIRECEK ARKADASLARA INS KAZANIRIZ…. :D

  13. ebru diyor ki:

    arkadaşlar bazı sorularda yanlışlıklar var yanıltıyolar insanı soru aynı cvp deyişik anlamadm .

  14. merve mehmete çoook aşık mehmet çok yakışıklı diyor ki:

    annem girecek ve allahın izniyle kazanacak aminnn:)

  15. Mehmet diyor ki:

    Selam arkadaslar ben mehmet 20 ekimde sınava grdm trafik 97 motor 95 ilk yardım 93 insan isteyince hepsi oluyo basramam dye bsey yok kendine güveneceksin ben yaparım dyeceksin

  16. gokhan diyor ki:

    bu sorular aslında cok kolay aralarında şaşırtmacı sorularda var ama ben yememmmm :))))

  17. mert diyor ki:

    ben aralık sınavında kaldım trafıkten subat sınavında ışallah gecerız erkese bol şanslar allah yardımcımız olsun

  18. mehmet uzun diyor ki:

    slm arkadaşlar bennm bu ucncu hakkım saqlıkdan çakıyoz oyle motor ve trfıqı ılk gırmede gectım ama ılk yardım sankı doktor olcaz kafa basmıyo vala ılk yardıma ALLAH hepimizin yardımcısı olsun

  19. ömer aktaş diyor ki:

    ben bi tek motordan kaldım :S herkese başarılar.dilerim a.e.o

  20. Şenol Dokay diyor ki:

    valla ben hiç çalısmadım mootordan 88 aldım ilk yardım 60 trafik 72 :D dusunun artık sabahta sınava gıdecem uyumadan

  21. özlem diyor ki:

    inşallh geceriz ya:)

  22. özleem diyor ki:

    bende cok calıştım bakalım ne olucak akmı karamı şubatta belli olucak:)

  23. Volkan diyor ki:

    Arkadaşlar bn 21 yaşındayım ve 16 yaşımdan beri araba kulanıyorum ilk sınava girecem heyecan yok ama bakalım

  24. ahmet diyor ki:

    sınav soruları 120 den 60 soruya taban puanda 70 den 90 puana çıkmışdır. özel sürücü kursu

  25. mustafa diyor ki:

    arkadaslar cok faydalı tavsiye edebılırm

  26. deniz diyor ki:

    ya bende diresiyon dersinden korkuyom inşallah kalmam ilknde alırım umarım 2şubatta kazanırım amiiiinn

  27. ferdi diyor ki:

    arkadaslar subatın ıkısınden ıtıbaren baraj paunı sıstemı60 oluyomus sorularda yarıya dusuyomus bılgısı olan varmı

  28. ferdi diyor ki:

    arkadaslarr subatın 2sınde ıtıbaren pun sıstemıı dusuyomuzz ve sorularr yarıya ınıyomus boyle bırr seyy duyan varmıı bılgıı verrebılırımısıniz bılgısıı olan varsa rıcaetsem baran 60 sorularda yarıya ınıyomus dorumıu acaba ya

  29. ferdi diyor ki:

    ben ilk yardım dan 65 motordan 65 trafıkten 76 aldım kafayı yıcemm son ık sansım varr kafam allak bullakk ısallah kazanırızz pısıkolojımı bozuyoo bu ehlıyett yaa ilk yardım motorr ıkısını almam lazımm allah yarıdmcımız olsun

  30. coşkun diyor ki:

    2 şubatta ALLAH ın ızlıyle alıcam calışiyorum alıcamda ama ılktemı alırım ıkıncıdemı onu bilmem ama 3 de alıcam ALLAH yarıdımcınız olsun arkadaslar …..

  31. ferhat göçer diyor ki:

    arkadaşlar allah hepinize çıkarma şansı olsun diyecem ama çalışmadan olmiyor arkadaşlar kısacası hepimize geçmiş olsunn 2 şubatta benim ben kendime yanıyorum çıkarsam bir eşek kesecem …

  32. sümeyra diyor ki:

    umarım zorlanmam ki inanıyorum sadece motordan biraz endişem var ama oda önemli değil umarım geçerim

  33. sümeyra diyor ki:

    yeni başlıcam ama hiç te zor değil işanlahh kolaylıkla geçeim tek mtorda bıraz zorlanıcam gibi geliyor ama olsun:D

  34. ikraa diyor ki:

    ya arkadaşlar ben kafayı yicem kardeşim biz kadınlara motoru neden sorarlar anlamıyorum trafik polisi arkadaşım bile diyorki ikra bencede saçmalık yani motor sorma olayı olacağına araç kullandırsınlar daha iyi diyor. bu ne sanki tamirciyiz anasını satim işim gücüm yok yolda giderken araç bozulucak aracı tamir edicem ararım tamirciyi bakar yani bu ne be deli olcam :S motor olayından geçemezsem varya o hacayı kimse alamaz elimden

  35. cihan diyor ki:

    Arkadaslar ben gireli baya oldu korkacak bisey yok biraz calisin yeterli genel bu tarz sorular var kitapciga calissaniz yeterli ben oyle yapmistim motor la sagliktan 95 trafikten 97 aldim

  36. narkotik.gantep diyor ki:

    yha 15 aralıkta girdim zordu yha bunda işallah kazanacam

  37. hakan diyor ki:

    selam arkadaslar motor 98 ılkyardım 76 trafık 91 adamlar benı odullendırdı herkes hemen kagıtı dldurdu verdıler ben ıse 45 dakıka uzerınde guzelce heyacan yapmadan kafa yormadan doldurdum sız sız olun kımseye aldanmadan kafanıza gore dodurun heyacan olmaın sekılde

  38. nur diyor ki:

    motor 55 trafik 78 ilkyardım 87 :( motordan kaldım

  39. meltem diyor ki:

    arkadaşlar bende motordan çok korkuyodum ve öle de oldu 63 puan aldım 2 şubatta tekrar gircem sorular farklımı oluyor yerlerimi değişiyor bilen varsa benide bilgilendirn lütfen.

  40. basri diyor ki:

    arkadaşlar yemin ederim hiç okumamışım trf 68 motr 88 ilky 70 artık lise önvrs ilk ok lular düşün sünler

  41. gökhan diyor ki:

    arkadaşlar ben ikidir kalıyorum teste geçiyorum anlamadım

  42. cihan diyor ki:

    motor 80 ilk yardım 85 Trafik 94 inşallah sizde geçersiniz çok mutluyum

  43. tarkan diyor ki:

    mb anladim ama burda yazmakla anlatamamki arada iza edeyim gebze surucu kursu tarkan ben 05398535023

  44. fatma diyor ki:

    slm arkadaslar ben 15 aralıkta girdim sınava motor zorduya cok calıştım aam dıgerlerınden sıfır yanlısım vardır insallah kalmamısımdır soruları vermedıler daha ıntwernete

  45. melek diyor ki:

    sınavı geçen arkadaşlar nasıl hazırlandınız

    • zeyneli abidin diyor ki:

      tek bi formülü var oda ( çalışmak ) :) :) çalışmayan adam için biraz zor .

  46. fatih diyor ki:

    su yurt disinda olmasan bu sorularla ehliyet cebimde

  47. sezer diyor ki:

    işallah herkez başarıyla bitirir sınavı serkan arkadaşımızın dediği gibi biriçıktı diye o çıkıyo ben niye çıkmıyorum demeyelim sınava odaklanalım arkadaşlar şim diden başarılarrr

  48. erdem diyor ki:

    töbe töbee sanke doktor olucam . öyle olucak olsam tıp okurdum kebapçı olmazdım allahım yaaa

  49. Halil doğan diyor ki:

    arkadaslar sınav olay gerisii kolay benden söylemesi :)) motordan 90 aldım saglıktan kaldım sözde saglıkcıyızz herkese bol sanss şimdiden :)

  50. kasım diyor ki:

    çok kolay beee

  51. Tanem diyor ki:

    ilk sınavda trafikle ilk yardımı verdim motordan kaldım hemde 2 puanla ne bu böyle ya sanki tamirci olcaz çok zor çok :(

  52. serkan diyor ki:

    bırde arkadaslar cogu soruda sorular cvpbını verıyo yanı cvp sorulan soruda saklı bıraz dıkkatlı OKURSAK sık dogrusu bnm dıyor resmen bırde arkadaslar sınavda bırı cıkdı dıye dıkkatınız dagılmasın bu yuzden bnm sansım bıkere yandı butun dıkkatım gıtdı bırını cıkarken gordum hemen bende cıkmak ıstedım kafanızı teste gomun o an herseyı unutun ve odaklanın buda ıse yarıcakdır emınım SORULARI DIKKATLI OKUYALIM BIZE YETICEKDIR BUNA EMINIM HEPIMIZE BASARILAR……ıyı aksamlar

  53. serkan diyor ki:

    arkadaslar ınternetden motor vıdyolarını ızleyın emınım ıse yarıcakdır ozellıkle bayanlarda tavsıye ederım faydasını gorceksınız yada cdsını alın bırbır anlatyor hepımıze basarılarrrrrr……

  54. elif diyor ki:

    arkadaslar sorular burdakınden daha kolay zorlamıyo ama takıldıgınız hangısıyse öne onu alın cunkı ılk 1 saatın sonunda dısarı cıkanlar oluyor ve dıkat dagılıyor herkesın allah yardımcısı olsun basarılar dılerım

  55. güngör diyor ki:

    sorular bu testlerdeki gibimi çıkıyor bazısı uzun ve zor

  56. mehmet diyor ki:

    Arkadaşlar Günde 600 adet soru çözyorum ve artık bakmadan yapabılıyorum bütün cıkmış soruları çözdüm 120 sorudan 110 netm war aslında cok kolay eskiye bakarsanız baya bi kolay (: başarılar 15 aralık sınavında

  57. ceren diyor ki:

    bu ne arkadaş yaa sanayi mi acacaazzz:/

  58. murat diyor ki:

    arkadaşlar hepimize geçmiş olsun şimdiden

  59. FaToş diyor ki:

    15 Aralıkta yapılacak sınavda herkese başarılar zor bir sınav bizleri bekliyor arkadaslar

  60. bilal diyor ki:

    arkadaş ben sanayi acmayacagım ya ardı astarı ehliyet alacam sorulan sorulara bak yaaa

  61. gökhan diyor ki:

    bularmı bilinmez ama kafa karıştırdığı kesin

  62. saliha diyor ki:

    arkadaşlar bende yeni yazıldım kursa daha önce hiç araba kullanmadım ama çok hefesim var kitaptan çalışıyorum testleri çözüyorum aynı tesdi çöndümde bi önceki bildimi 2cide geri yanlış cözüyorum yani unutuyorum bi kolaylıgı varmı yardımcı olursanız sevinirim

  63. gül diyor ki:

    trafik ve ilk yardım kesin geçerim ama motor beni düşündürüyor ve kafam almıyor kursa gidemiyorum evde kitaba çalışıyorum motor kısmı biraz zor geldi :(((((

    • dildare diyor ki:

      bence trafik zor motoru geçerim motor çok basitmiş önceleri korkardım motordan ama çok basitmiş

    • fatih diyor ki:

      en basiti o biras calıs yeter en zor ilk yardım 67 de kaldım ılkınde bunda gecıcem ınş.

  64. cilem diyor ki:

    bende yeni yazıldım allahın izniyle birkerede gecicem işallah herkese basarılar diliyorum

  65. MURAT ÖLMEZ diyor ki:

    sogukta araba neden calışmak

  66. erdem diyor ki:

    sınava girecek olan kişilere Allah yardım etsin herkese kolay gele sınav soruları kolay diye hemen atlamayın tekrar tekrar kontrol edin hadi rasgele.

  67. mukaddes tuncel diyor ki:

    nasıl sınavı vericem onuda bilmiyorum herkeze kolay gelşin allah yardım etşin

    • leyla diyor ki:

      arkadaşlar bol bol çıkmış soruları çözün…..tekrar tekrar….sonuçta yıllardır konular aynı…çözdükçe anlamadan aklınızda kaldığınızı göreceksiniz…herkese başarılar..bende 15 aralıkta sınava girecem …..::)

  68. süheyla diyor ki:

    15 aralıkta sınava gireceğim ben de bol bol çıkmış sınav soruları çözüyorum saten sorularda birbirinin benzeri herkese şimdiden başarılar

  69. hasan diyor ki:

    çok şaşirtici bence zor çok zor bakalim ne olacak mustafa topolağlu

  70. fatma diyor ki:

    arkadaşlar sınavda kaç soru çıkıyor

  71. fatma diyor ki:

    yaaaa 15 aralıkta sınava giricem çok çalışıyorum ama km hız sorularını bilemiyorum kafam karışıyor nasıl çalıştınız birşey önerin cevap bekliyorummmmm

    • Aziz diyor ki:

      ben 20 ekimde girdim 2 puanla kazanamadım 15 aralıkta bidaha girecem inşalah kazanırm denemeleri çözün onlarla benzerdr çok kolaydr

    • Aziz diyor ki:

      trafik.50) ilk yardım 30)motorda 40)herkese başarılar şimdiden Allah yardımcımız olsun.

  72. mehmetuzn diyor ki:

    vallahi kursta aldığım eğitime hiç benzemiyor sorular demekki pek te profesyonel eğitim verilmiyormuş özel kurslarda iyiki sizler varsınızda eksikliklerimizi fark ediyoruz teşekkürler emekleriniz için

  73. aslan beyaz diyor ki:

    beyni yorarsak aslında hiç bir zorluğu yok herkese başarılar dilerim pratyik çözüm en mantıklısı.

  74. mevlüt diyor ki:

    Arkadaşlar sistem çok güzel ve pratik çeşidi artırmak adına başka site bilenler lütfen yazın faydalanalım.. teşekkürler

  75. elmas diyor ki:

    ehliyet sınavında daha
    önce sınavlar da çıkan sorular aynı mı oluyor ilkyardım trafik vede motor hepsi sınavda çıkıyor mu

  76. nurdan kürekci diyor ki:

    soruları acamıyorum

  77. nurdan kürekci diyor ki:

    ya soruları acamıyorum

  78. Zoro diyor ki:

    Arkadaşlar gercekten bu sorularmı cıkıyo aceba bilgisi olan yazabilirmi??????????

    • gökhan diyor ki:

      evet arkadaşlar çok kolay sorular çıkıyor bilgi isteyen 5068138929 arayabilir

      • seval diyor ki:

        gökan siz hocamısınız yok sa sınava giren arkadaşmısınız bende 15 aralıkta gircem sınava allah nasip ederse

        • enes diyor ki:

          s.a arkadaşlar ben hç bişeyden deyilde şu motorun paralarından çok korkuyorum 15 mart ta sınavım var inş geçerim :)

      • merve mehmet aşık mehmette çookkk yakışıklı diyor ki:

        emin olma cnm

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.