9:56 pm - Cuma Nisan 18, 2014
Sponsorlu bağlantılar

Fen ve Teknoloji 6. Sınıf 1. Dönem 2. Yazılı Soruları – 2012 2013

Pazar, 2 Aralık 2012, 21:36 | Bilgi Paylaşımı | 69 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

Çok seviyoruz bu dersi Yazılı sorularını aşağıdaki sürenin sona ermesinden sonra ortaya çıkacak olan butona tıklayarak indirebilirsiniz. Yazılı soruları sınavda çıkacak diye bir kural yoktur. Bizim acımız sadece yazılıya hazırlık açısından yardımcı olmaktır. 2013 2014 Eğitim Öğretim yılı Fen ve Teknoloji dersi için bir araya getirdiğimiz yazılı sorularını bu sayfadan indirebilirsiniz. Öğretmenlerimize ve öğrencilerimize kaynak olması ve rehberlik etmesi amacıyla sitemizde yayınladığımız bu soruları sorunsuzca indirebilirsiniz.

6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi için aşağıda yer alan bu sorular hakkında yorum ve görüşlerinizi aşağıdaki yorum kutucuğundan lütfen bizlere iletin.

  • Yazılı sorularını aşağıdaki sürenin sona ermesinden sonra ortaya çıkacak olan butona tıklayarak indirebilirsiniz. Yazılı soruları sınavda çıkacak diye bir kural yoktur. Bizim acımız sadece yazılıya hazırlık açısından yardımcı olmaktır. Bunu aklımızdan çıkarmayalım lütfen.

Lütfen yorum kutucuğundan bizlere teşekkür ve görüşlerinizi iletiniz.(Kayıt olmaya gerek yoktur.)

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

Tagged with:

69 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Fen ve Teknoloji 6. Sınıf 1. Dönem 2. Yazılı Soruları – 2012 2013"

  1. hilal diyor ki:

    çok tşk edrim yaptım ama yarın sinav olacağiz herkese tavsiye ederim ………………………………

  2. bella diyor ki:

    ya gerçekten tşk sınavdan 100 aldım herkese tavsiye ederim çoook yardımcı olduuu yani diyecek laf bulamıyorum sevincimden………..

  3. Anony87 diyor ki:

    Arkadaşalr kopya teknigi verin sınavım çok zor olucak

  4. mert diyor ki:

    arkadaşlar kendini skmayn ve asla gercekler gelmez yani snasıl olsa hangi öğretmen sınav cevablarını sorularını siteye verir anlayıslı olalaım biraz kendimiaz calısarak belki basarabiliriz:)

  5. tolga diyor ki:

    sorular nerdeeeeeee?
    biri cevap verebilirmiiiii?

  6. şaşkınım diyor ki:

    bu sorular nerede herkes buldu bir ben bulamadım şu işe bak yyaa bulanlar bizede nasıl bulduklarını yorum olarak yazsınlar

  7. deniz diyor ki:

    offf ya gercekleri yazın biraz

  8. Tuğba diyor ki:

    Arkadaşlar ben fen öğretmeniyim bu sınavı hazırlıyan fen hocası bir az kolay sormuş … Sormak istediğiniz soru olursa sorun…

  9. hjkl diyor ki:

    ….

  10. serhat diyor ki:

    hiç güzel deyil

  11. elif diyor ki:

    lütfen yardım edin indire tıklyorum indirilmiyor

  12. sinem diyor ki:

    açamadım yardım edermisiniz

  13. sinem diyor ki:

    arkadaşlar nsl açılo söyleyinde bizde açak yhaa

  14. hande diyor ki:

    v sürat
    x alınan yol
    t zaman
    vxt kullanılması şart değil
    sürat ve alınan yol zaman kullanılıyor
    eskidendi vxt

  15. Yunus diyor ki:

    X’ harfi ne anlama geliyor? x=alınan yol ama x’ ne anlama gelmekte? şimdiden teşşekkürler…

  16. GALATASARAY diyor ki:

    Çok basit :)

    • berkay gökmen diyor ki:

      ben dersi yanımdaki yüzünden dinleyemedim o yüzden çok çalışmalıyım yarın sınavım var şans dıleyin ltfn

  17. didem diyor ki:

    bulamadığım için hiç güzel bulamadım açıkçası

  18. didem diyor ki:

    çok güzel iyi dinledim inşallah iyi not alırım

  19. tarık diyor ki:

    çok kötü hiç beğenmedim

  20. sinem diyor ki:

    bende bulamadım. O yüzden kötü bence :p

  21. GİZEM DELİ diyor ki:

    BEN ANLAMADIM AMA GÜZEL

  22. egedenizi diyor ki:

    abicim bu e okula veli girmemesi için n yapmak gerekir yoksa babam teker teker kemikleerimi kırar

  23. murat diyor ki:

    paylaşımınız için çok teşekürler

  24. berfin diyor ki:

    ç ok teşekkürlerr bütün emği geçenlere gerçekten süperrr

  25. meltem diyor ki:

    of ya bıktım şu sınavlardan dıttırsı gitsin ya of

  26. ibram diyor ki:

    püff bu sınavlar 2. sınavlar ortak sınav olacakmış zor sorucam dedi hocalar püffff

  27. maho diyor ki:

    mamamamamamama hahahahahah

  28. mustafa diyor ki:

    Ders yaparken teknolojik kaynakları kullanmak güzeldir fakat CEVAP anahtarını-da belirtseniz çok tatlı olur yeniden kitaplara veli olarak göz atmamış oluruz yinede teşekkürler

  29. yusuf diyor ki:

    ama cevapları da olsaydı keşke varsada bulamadım :0 :0 :0

  30. yusuf diyor ki:

    çok süper sınavan 99.99.99.99.99.99.99 (:yani100:0)

  31. Dj Hacker diyor ki:

    Hahahahaha çok basit xd

  32. mert diyor ki:

    :D mütiş

  33. Lala.. diyor ki:

    Abicim e- okul Kadar İspiyoncu Birini Görmedim ! :D

  34. kübra diyor ki:

    tatilde bile derss aammmmmmmmaaa bana sorun değiil çüünkü ben eeeeeeeeeennnn ççççççaaaalllllllllıııışşşkaaaaaaaaannnnnnıımmmmmmmmmmm

  35. kübra diyor ki:

    oooooooooofffffffffffffffffff ssssıııınnnnnav sınav nereye kadarrrrrrrrrrrrrrrr

  36. solmaaz*** diyor ki:

    cok güzel ve süper

  37. solmaaz*** diyor ki:

    kolay ve cok süper

  38. sanane diyor ki:

    kolay ama çok güzel

  39. sanane diyor ki:

    koay ama güzel :D

  40. halisdemirtaş diyor ki:

    2. dönem 1. yazılı soruları sitede neden yayınlanmadı

  41. aleyna diyor ki:

    hiçbi aradığmı bulamadım siteye bakmadan yorum yapıyosunuz çıkmış sbs soruları dedim bu site çıktı ne saçma ya

  42. ceyda diyor ki:

    Bence sorular çok kolay bu arada sitenin yöneticisi tam bir kendini bilmiş !!

  43. berkay diyor ki:

    İYİDE BEN SORULARI BULAMADIM Kİ

  44. ALİ CAN diyor ki:

    sağolun tşkürler süpppermiş :D(-_-)

  45. dalu kıss diyor ki:

    çok kolay

  46. Ertan Baş diyor ki:

    EMEKLERİNİZE SAĞLIK

  47. eda diyor ki:

    güzel iyi hoş ama soruları bulamıyorum!!!! (‘:

  48. alexsandr diyor ki:

    ya ben soruları bulamadım nerde bu sorular yaa…sinir oldum vr yaa…

  49. texaslı ali diyor ki:

    çok güzellllllllllll

  50. HÜSEYİN CAN diyor ki:

    süper olmuşş elinize emeğinize sağlık

  51. mertcan diyor ki:

    çok güzel olmuş ama sorular kafamı karıştırdı :D

  52. aslınur diyor ki:

    e-okula çok teşekkürler e-okulun sayesinde sınavlardan yüksek alacağım.

  53. Arda Turan diyor ki:

    teşekkürler ,sorular çok güzel , emeğizine sağlık

  54. sema diyor ki:

    e okul a teşekkürlerrrrrrrrr

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.