2:59 am - Pazar Eylül 21, 2014
Sponsorlu bağlantılar

Matematik 6. Sınıf 1. Dönem 3. Yazılı Soruları 2011 2012

Pazar, 7 Ekim 2012, 18:23 | Bilgi Paylaşımı | 39 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

2013 2014 Eğitim Öğretim yılı Matematik dersi 1. Dönem 3. yazılı için bir araya getirdiğimiz yazılı sorularını bu sayfadan indirebilirsiniz. Öğretmenlerimize ve öğrencilerimize kaynak olması ve rehberlik etmesi düşüncemizle sitemizde yayınladığımız bu soruları aşağıda yer alan linklere tıklayarak indirebilirsiniz. Aşağıda üç farklı yazılı sorusu vardır. İndirmek İçin üzerlerine tıklayın.

6. Sınıf Matematik Dersi için aşağıda yer alan bu sorular hakkında yorum ve görüşlerinizi aşağıdaki yorum kutucuğundan lütfen bizlere iletin.Yorumlarımızı yaparken Türkçemizin kurallarına uymayı unutmayalım.

.

.

.

Lütfen yorum kutucuğundan bizlere teşekkür ve görüşlerinizi iletiniz.(Kayıt olmaya gerek yoktur.)

eokulegitim.com

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

Tagged with:

39 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Matematik 6. Sınıf 1. Dönem 3. Yazılı Soruları 2011 2012"

  1. nur diyor ki:

    ya bune be hayatında böyle iğrenç site görmedem yani simdi ben babacığımın yanına gidereim önüme testleri sayar:)

  2. Adınız ... diyor ki:

    bu ne la hiçbirini açmıyor

  3. a.a. diyor ki:

    nerden açılacak bulamadım ki ofoffffffffffffffff

    iki
    saatir
    arıyorum

  4. Yakup KAÇMAZ diyor ki:

    sorular için teşekkür ederiz

  5. sevgi diyor ki:

    sorular çıkmıyor nerden açılıyor lütfen bilen varsa söylesin !!!!!!!!!!!

  6. zennube diyor ki:

    ya ğüzel bi siteye benziyordu ama fos çıktı

  7. zeynep diyor ki:

    soru yok

  8. zeynep diyor ki:

    ya soruları bulamadım allah rızası için sorular nereden açılıyor mat yazılısına çalışcam soru yok yaaaaaaaaaaaa

  9. aaa diyor ki:

    güzel

  10. Su diyor ki:

    Millet nereden açılıyor sorular

  11. Su diyor ki:

    Nereden sorular açılıyor bulamıyorum

  12. Ziyaretçi diyor ki:

    Site qüzel sorular çıkıyo çalışmamda büyük katkısı oldu. Emeqi qeçen herkeSe Cooq TeşekküR edeRim..:)

  13. Sayfanızı ßeğenen ßiri diyor ki:

    Bu sayfayı çok ßeqendimm beni ßüyük dertten kurtardınız tşk edermmmm……

  14. klara diyor ki:

    hiç begenmedim bu site ne biçim be

  15. senaseymabeyza5 diyor ki:

    ya kardeşim soru ekleseniz nolur elin arabistanında dersane yok test yok kitap yok bişi yok ekleyin lütfen nolur

  16. duygu diyor ki:

    yaw soruları bile bulamdm bu ne biçim site yaa off!!

  17. linda diyor ki:

    hiç beğenmedim sorular çıkmıyor

  18. linda diyor ki:

    hiç soru felen çıkmıyor beğenmedim bu siteyi

  19. mami diyor ki:

    yorum niye gitmedi

  20. mami diyor ki:

    çok tşk ler hade ßß :D

  21. mustafa diyor ki:

    bizim kine hiç benzemior acil pls

  22. vatan diyor ki:

    sınavımdam 92 aldım.ve hep buradam çaliştım.teşekkür ederim

  23. abdullah diyor ki:

    sitenizi beğenmedik o yüzden olumsuz şeyler düşünüyoruz.

  24. m4l diyor ki:

    salak mal öküzler zuhahaha a m k larım

  25. apachi diyor ki:

    sorular güzel AMA APACHİ DANSI XD

  26. umut diyor ki:

    sorular güzel ama fazla güzel değil

  27. şule diyor ki:

    teşekkürler çok güzel .Ama cevap anahtarları olmadığı için çok zorlanıyorum.. Ben bir veliyim ama her konuda yeterli olmadığım için netten yardım alıyorum tekrar teşekkürler…

  28. birisi diyor ki:

    ben soruları bulamadım söylermisiniz?

  29. dinçer bey diyor ki:

    arkadaşlar ayıp ya…sorular yayınlanmış bir de cevapları yazsaydınız diyorsunuz.oturun onu da kendiniz yapın……SORULAR İÇİN TEŞEKKÜRLER

  30. bişey diyor ki:

    güzel ama cevap anahtarı da keşke olsaydı…

  31. Birisi diyor ki:

    lütfen cevap anahtarı koyar msınız ? ama yinede teşekkürler emeğe saygı

  32. Şevval diyor ki:

    Çok teşekkür ederim gerçekten işime yardı.

  33. gmzylmz diyor ki:

    teşekkürler;)

  34. doruk diyor ki:

    çok Tşk ederim işme yaradıııı :)

  35. esranur diyor ki:

    nereden girilio yaa lütfen çabuk olursanız sevinirim yarın sınavım varda

  36. kadir diyor ki:

    bizlere bu imkanı sunduğunuz için site sahiplerine çok teşekkür edeerim.çocuklarımızı sınavdan önce sınama şaansı buluyorum.yazılı sayısını artırırsanız çok seviniriz.

  37. esref diyor ki:

    kızım için alıyorum yardımlarınız için teşekkürler

  38. Ecem Özkan diyor ki:

    sorular çok güzel ve net açıklanmış olması ve sınav tarihimden önce yayınlaması çok işime yaradı emeği geçenlere çok teşekkürler

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.