2:10 pm - Cumartesi Eylül 23, 2017

ÖSS – LYS Ek Tercih Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak – Ekim 2010

Perşembe, 7 Ekim 2010, 18:21 | Genel, YGS LYS | 36 Comments
by admin

Üniversitelere Ek yerleştirme başvuruları başladı.6 Ekim 2010 tarihi itibariyle başlayan 2010 ÖSS LYS EK yerleştirme tercih başvuruları 11 Ekim 2010 tarihi itibariyle sona erecek ve bu süre kesinlikle uzatılmayacak. Ek Yerleştirme sonuçlarının üniversite adaylarına duyurulma tarihi ise 15-17 Ekim 2010 tarihleri arası. Adaylar En geç 18 Ekim 2010 tarihine kadar sonuçlarını öğrenmiş olacaklar.

[reklam1]

Ek yerleştirme sonuçlarının açıklanmasının ardından, üniversiteye kayıtlar ise 18-22 Ekim 2010 Cuma günü yapılabilecek.

[reklam2]

eokulegitim.com

36 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "ÖSS – LYS Ek Tercih Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak – Ekim 2010"

  1. dmL dedi ki:

    Yok canım 18- 22 Ekim çok erken olur. Yerleşirsek seneye başlayalım en iyisi.

  2. kezban dedi ki:

    eve açıklanıyo saat 14.00 da hayırlısı olur inşallah..

  3. ayşe dedi ki:

    248 680 aday başvurmuş ve 122 099 aday yerleşmiş

  4. ecem dedi ki:

    bugun acıklanıyo

  5. ayşe dedi ki:

    arkadaşlaar:)) şimdi ösymnin sitesine girdim belki siz de görmüşsünüzdür bugün 14.00da açıklanacakmış sonuçlar ösymnin sitesinde yazıyor hadi hayırlısı:)

  6. ayşegül dedi ki:

    yani bu ek yerleştirme kesin bugün mü açıklanacak.

  7. mltm dedi ki:

    ya açıklansın artık şuu tercıhlerr…

  8. hnd dedi ki:

    fatmanur marmara hukuk 2.öğretimde 4 kişilik açık var aşağıda bölümü yazmayı unutmuşum:):):):)

  9. ayşe dedi ki:

    arkadaşlar 10da da açıklanmadı:( inşallah gün içinde açıklanır

  10. ozan dedi ki:

    arkadaşlar sabırlı olun son adım bu.Bundan sonrası Üniversiteyle ilgili yerleşirsek.herkes için hayırlısı olsun ne diyelim…Bizi sistem bu hale getirdi.Kimsenin suçu yok sistem hatalı

  11. fatmanur dedi ki:

    hndecim 476 baya iyi bir puan tutması lazım inş tabiki istediğin olur 4 kşililk boşlk bulunan nereyi yazdınn trkçe işletmede de 4 kişilk boşluk var da oyzden soruyoruum:D

  12. erhan dedi ki:

    allah tum arkadaslara once sabır sonrada hayırlısıyla kazanmayı nasıp eylesın herkese sımdıden kolaylık dılıyorum….

  13. erdiego dedi ki:

    arkadaslar kesin bir tarih bilen var mı sonucların acıklanacagı tarihi??

  14. MusTi dedi ki:

    burcu bu haberi nereden aldıysan yalandır,asılsızdır, kesinlikle yalandır… ösym nin ek yerleştirme klavuzunu acıp bakarsan eğer puanına denk yerleri yada puanın altındaki yerleri yazabilirsin ibaresini görürsün.Ancak yeni acılan bölümlere herkesin yazma hakkı vardır mesela niğde 2 . oretim türkçe öretmenliğine barajı gecen herkes yazar ancak en yuksekler yerleşir ok

  15. burcu dedi ki:

    ek yerleştirmelerde en son yerleşenn puanının üstndeki yerleri terch edebiliomuşz bilgisi olan vr mı?

  16. hayırlısı dedi ki:

    arkadaslar illada universiteye gideyim derseniz gozunuz kapalı girersiniz… ama onemli olan sizin gonul rahatlıgıyla bir secmis olmanızzz

  17. osman dedi ki:

    ben kpss ile fizik öğretmenliğine gidicektim olmadı ya of

  18. derya dedi ki:

    saolun arkadaşlar yorumlarınız için inş sizde istediğinz bir bölüme yerleşirsiniz..

  19. hnd dedi ki:

    derya senin puan aralığında çok yığılma var diye biliyorum. normalde puanın o bölümün üstünde ama senden yüksek alanlar orayı tercih ederse gelmeme ihtimali olabilir. ama yinede olumlu düşünmek lazım inş gelir de yerleşirsin:):)

  20. büşra dedi ki:

    deryacım tercihin hayırlı olsun güzelim olumlu düşünelim olumlu olsun.. bence sana gelir … umarım hakkımızda hayrlısı olsun kardeşlerm hepmz için en hayrlısı olsun sevgilermle….

  21. derya dedi ki:

    benim tm3 puanım 383 tm1 puanım 370 maliye felsefe yazdım sizce nasıl gazi felsefe istiyorum 6 boş puanı 376 b enim 383 gelme ihtimali nedir acaba?

  22. hnd dedi ki:

    ben marmara üniversitesinin sınav takvimine baktım mazeret dönemi sınavları diye bir şey var. ek yerleştirmeyle gidenlerin hopp diye sınavlara girmesi çook mantıksız bence. o yüzden ek yerleştirmeyle gidenler bu mazeret dönemi sınavlarına dahil olabilir diye düşünüyorum. inşş yerleşiriz dee yurt derdi sınav derdi de arkdasından çözülür

  23. bernaa dedi ki:

    arkadaşlar 1. tercihte ya bir yeri tutmayan yada açıköğretimi kazanan arkadaşların 2. tercih yapmasına onay veriliyor yerleştirmeler açıklandıktan sonra unutmayın hızlı bir dönem olucak çünkü 2. ek yerleştirme sonucunda kazanan adaylar derslere daha geç başlıyor herkese başarılar..

  24. İsmail dedi ki:

    Bence hızlı seklde cuma gunu soncları acıklsnlar cunku baktm cogu sınvlar kasımın basnda baslyr 10 gunde eksıklerı gdrp sınva hazrlnmk cok zor olck, tabı herkes ytrkı kaznlm sorun deıl sınvlar derdınde olmasda cok nrmll

  25. :( dedi ki:

    hnd gırersın bence

  26. yusuf dedi ki:

    ARKADAŞLAR YETER YA AÇIKLANSIN ARTIK HADİ AÇIKLANDI DİYELİM MESALE BEN ANTALYA AKDENİZİ YAZDIM TÜM TERCİHLERİME TURİZM FAKÜLTESİNİ ORDA OLAN ARKADAŞLARIM 1 KASIMDA VİZELER BAŞLIYO DEDİLER 1.BUÇUK AYDIR DERS İŞLİYOLAR VE BİZ ONLARDAN ALICAZ NOTLARI ÖLE GİRİCEZ VİZELERE YAZIK DEĞİL Mİ BANA YADA SİZE 10-15 GÜN İÇİNDE O KADAR DERSİN NOTUNA ÇALIŞ SINAVLARA GİR ZATEN DERSLERİ KAÇIRDIK HERKESİN 1.5 AYDA ÖĞRENDİĞİ KONULARI ÜSTELİK HOCAKLARIN ANLATTIĞINI BİZ 10 GÜNDE KENDİMİZ ÖĞRENİP SINAVA GİRECEĞİZ BÖYLE SİSTEMLER ANCA BU ÜLKEDE OLUR

  27. nurullah dedi ki:

    açıkögretim kontenjanlı bölümü tercih etmişindir veya 2 yıllık biyere kayıtlsıındır vaya 180 barajını geçemedin

  28. aLi dedi ki:

    ßen teRcihLermi yaptm onLine üzeRinden qayet rahat oLdu.. yaLnız weß sifRenizi biLmeniz qeRekio..boL sasn heRkese :)

  29. hnd dedi ki:

    ya benim tm-2 puanım 476 ve marmara 2.öğretimde 4 kişilik açık var taban puanıda 471. girebilirmiyim acaba önümde çok kişi varmıdır

  30. Samet dedi ki:

    Elif evet yapılır korkma sakata gelme gibi durum cıkmaz cunku herkes bıtırdıkten sonra baslar yanı ayın 11inden sonra basvurular bıtene kadar eger istersen şifrenle değişiklik yapabilirsin

  31. asra dedi ki:

    bence hiç oynama bişi olur flln bide :O dokunma bence

  32. elif dedi ki:

    ek yerleştirmelerde değişiklik yapılıo die bişe duydum şifreyle ama bi sakata gelirmi lütfen yalvarıorum bilgi verin

  33. selin dedi ki:

    1.tercihi yaptınız mı 1.tercihi yapmayana ek yerleştirmede hak yok bildiğim kadarıyla..:S

  34. özleem dedi ki:

    yerleşmissın ondan olabılır ama sorun o degılse valla karısık bı durum :S

  35. ruken dedi ki:

    o zman sen ilk yerleştirmede bir yere yerleşmissindir ondan iki bir tercih hakkın yoktur arkadasımm

  36. adem dedi ki:

    ya bnm bi sıkıntım warr .. 2 ek yerleştirmede sistem bana tercih hakkını wermio tercih hakkın yoktur dio acaba nedendirr .. ltfenn yardımcı olunnn

Yorum Yazın