8:29 pm - Cuma Ekim 31, 2014
Sponsorlu bağlantılar

ÖSYM KPSS Aday Şifrenizi Artık Anında Ücretsiz Öğrenebilirsiniz 2012

Cuma, 6 Ocak 2012, 14:02 | Bilgi Paylaşımı | 101 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

Özellikle KPSS’ye giren adaylardan gelen yoğun şikayet üzerine ÖSYM, şifre sorununa çözüm getirdi. Artık adaylar şifrelerini unuttuklarında ya da kaybettiklerinde internet üzerinden anında hem de ücretsiz bir şekilde öğrenebilecek.ÖSYM’nin bu konuda yaptığı resmî açıklama şu şekilde:

BASIN DUYURUSU

(5 Ocak 2011)

Adaylara Şifre Verilmesi

Kişisel bilgi niteliğinde olan sınav sonuçlarını adayların kendilerinin edinmelerine imkân sağlamak amacıyla, ÖSYM tüm sınav sonuç öğrenme işlemlerini adayın T.C. Kimlik Numarası ve kişisel şifresi ile edinmesini temin edecek bir otomasyon sistemini uygulamaktadır.

Kişisel şifresini kaybeden ya da unutan adaylar, ÖSYM’nin http://ais.osym.gov.tr internet adresinden ücretsiz olarak yeniden edinebilirler. Bunun için belirtilen internet adresinden “Şifremi Unuttum” alanına girmeleri burada kendilerine sorulan soruları doğru cevaplandırmaları (Sorulara verilen cevaplar, daha önce sistemde şifre değişikliği yapılırken verilen bilgilerle aynı olmalıdır.) gerekmektedir. Bu sorulara doğru cevap veremediği için şifresini bu yolla yeniden edinemeyen adaylar nüfus cüzdanı ya da pasaportları ile birlikte Başvuru Merkezlerine (Ortaöğretim Kurumu Müdürlükleri, ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri ve ÖSYM Büroları) şahsen başvurarak ücreti karşılığı yeni şifrelerini edinmek zorundadır.

Adayın kişisel bilgisi olan şifreler, başka hiç bir kişiye verilmemektedir.

Tutuklu ya da zorunlu askerlik görevini yapmakta olduğundan dolayı bizzat yukarıda belirtilen başvuru merkezlerine gelemeyecek olan adaylara ise, bulundukları cezaevi müdürlükleri ya da askeri birlik komutanlarının resmi yazı ile müracaat etmesi halinde, adayın ismine düzenlenmiş kapalı zarf içinde adaya iletilmek üzere şifre verilebilecektir.

Adaylara önemle duyurulur.

ÖSYM BAŞKANLIĞI

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

Tagged with: , , ,

101 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "ÖSYM KPSS Aday Şifrenizi Artık Anında Ücretsiz Öğrenebilirsiniz 2012"

  1. Bayram diyor ki:

    Osym kpsss aday şifresini unuttum nasıl onu geri alırım yardımcı olursanız teşekkür ederim

  2. Erdem diyor ki:

    İyi akşamlar ben şifremi unuttum ve gizli sorumnda yok. Yarın kpss sınavım var istediginiz tüm bilgileri verebilirim acil cevaplarsanız sevinirim iyi akşamlar dilerim

  3. eda diyor ki:

    kpss sınavı için şifre verdiler ama ben onu hiç değiştirmedim.simdi direk o şifreyle sınav yerimi öğreneblirmiyim

  4. MURAT diyor ki:

    şifreyi degiştirmek istedim ama bir türlü olmuyor yardım ederseniz sevinirim tşk.

  5. yusuf özdağ diyor ki:

    kpss aday şifremi unuttum,kimlik bilgilerimi giriyorum her seferinde yanlis kimlik bilgisi girdiniz diyor.Lutfen yardimci olurmusunuz

  6. burcu diyor ki:

    güvenlik sorusunu tanımlamadım ve şifremi de yanlış diyo yeni şifrede istiyemiyorum güvenlik sorumda tanımlı olmadığı için ne yapmalıyım ?

  7. emrah diyor ki:

    selam sınav başvuru mkağıdımı alamıyorum ve şifremi kabul etmiyor sistem lutfen yarsımcı olurmusunuz ?

  8. bekirkarakuş diyor ki:

    sonuç almadığım konu hakkında yorum yapamam

  9. SİBEL diyor ki:

    kpss başvusu yapamıyorum şifremi unuttum

  10. şermin diyor ki:

    dgs şifremi unuttum yardımcı olursanız sevinirim

  11. zeynep diyor ki:

    arkadaşlar kpss aday şifremi unuttum nerden ögrenicem? cok acele cvp yazabilirmisiniz

  12. cahit çokçalış diyor ki:

    kpss şifremi öğrenmek istiyorum lütfen yardımcı olun

  13. cahit çokçalış diyor ki:

    kpss şifremi unuttum acilen öğrenmem gerek ltf yardımcı olursanız makbule geçer şimdiden tşkr ederim

  14. suzan diyor ki:

    cevap ne zaman gelir acil açmam lazımda

  15. Ezgi diyor ki:

    tc mı gırıyorum.sifre yanlış dıyor yeni sıfre alabılırmıyım.

  16. sevinç diyor ki:

    tercih yapamıyorum şifremi unuttum bugünde son gün yardımcı olursanız sevinirim

  17. ÖMER diyor ki:

    kpss aday şifremi unuttum yardımcı olabilirmisin lütfen

  18. ahmet diyor ki:

    sifre etmiyor

  19. yakup aydın diyor ki:

    sınav şifresini nasıl öğrenebilirim

  20. ibarhim çaça diyor ki:

    lütfen bana yardımcı olun
    kpss şifremi unuttum

  21. FAİK KIYAK diyor ki:

    KPSS SONUCUNA BAKACAĞIM SAYFA HATA VERİYOR.YENİ ŞİFRE ALMAK İSTİYORUM AÇILMIYOR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.DOĞUM YERİ DENİZLİ İLİ ÇAL İLÇESİ.

  22. emine diyor ki:

    kpss sonucuma bakmak için şifremi giriyorum ama açılmıyor başka şifre alabilirmiyim.sonucumu nasıl öğrenebilirim

  23. fahrettin diyor ki:

    şifremi yazdıgım halde sayfam acılmıyor ne yapmam lazım bana yeni şifre gönderin lütfen.bide bu sisteminiz, cok yanliş, daha kolay bolsun arz ederim.

  24. cahit diyor ki:

    şifremi unuttum kpss bana yardımcı olursanız sevınırım

  25. cahit diyor ki:

    kpss şifremi unutmum yeni şifreyi alamadım

  26. hüdayi madencan diyor ki:

    kpss orta öğretim şifremi unuttum sonucu nasıl öğrenebilirim

  27. mehmet diyor ki:

    verdiğiniz adres ne zaman denesem hata veriyor. şuna adam gibi çözüm bulun yaaaaaaaaaaaaa

  28. mahmut çelik diyor ki:

    kpss sınav sonucunu öğrenmek için tc giriyurum daha sonra aday şifremi giriyurum ama şifreyi kabul etmiyur sistem yardımcı olursanız memnun olurum

  29. burcu karataş diyor ki:

    kpss aday şifrei unuttum kpss sonucuma bakamıyorum sıtede verile adres hata veriyor

  30. zaza diyor ki:

    şifremi doğru yazdığım halde sayfa açılmıyor

  31. leyla diyor ki:

    ben kpss puanımı ögrenemıyorum aday sıfremı unuttum yardımcı olurmusunuz lutfen ne yapmam gerekıyor

  32. mesut diyor ki:

    güvenlik sorusunu unuttum ne yapalıyım

  33. Gamze diyor ki:

    23 eylul kpps sınavına gırdım fakat heycandan dogum tarıhımı yanlış yazdım 12.10.1991 olcaktı ben 10.12.1991 yazdım bunun ıçın ne yapmam gerekıyor

  34. fuat diyor ki:

    ben şifremi kaybettim,sınav gireceğim yeri bilmiyorum

  35. hilal diyor ki:

    sınava başvuru yaptım ama sınav giriş yerine tıkladığımda başvuru yoktur diyor ne yapcam yardım edin

  36. HACI BAYRAM ESER diyor ki:

    ösymnin bana verdiği şifreyle sisteme giremiyorum internet üzerinden sınav yerine bakamıyorum
    daha önce sınav yerini bildiriyordunuz şimdi nasıl öğrenecem

  37. Soner KARA diyor ki:

    Bugun Cumartesi Verdikleri Şifre İle Giriş Yapamıyorum.. Ne Yapmam Lazım Okullarda Kapalıdır Yarın.OrtaÖğretim Üzerinden Giricem Sınava ? Off

  38. irem diyor ki:

    kardeşim bende de açılmıyor. bunların sistemi ile alakkalı bir şey. bu nasıl iş ya yazık günah değil mi inanları bukadar mağdur etmek. 2 tl verdim yeni şifre aldım ve açmıyor. bu ne ya. paraları alırken yi.. kayda para şifreye para. ee hizmet etmek nerde? bu nasıl sistem madem böyle bir durum var. bizlerin verdiği paraula daha güzel alt yapı sistem oluştur. ne bu ya. biz çalışan insanlarız . bunların yüzünden sınava giremiycem

  39. ayşe diyor ki:

    ya sınava 2 gün kaldı ama ben şifremi alamıyorum yeni şifre aldım okuldan onada hatalı eski şifre hatalı diyor lütfen biri bana yardım etsinn :(( :(

  40. sevim diyor ki:

    sınava günler kaldı ve ben hala şifremi bilmiyorum

  41. hüseyin diyor ki:

    kpss se şifremi unuttum bana yardımcı olurmusunuz

  42. caner diyor ki:

    ya arkadaş şifremi unutmüştum fakat güvenlik sorusuyla yeni şifre edindim buna rağmen yine giremiyorum bu ne şerefsiz iş oldu böyle

  43. samet diyor ki:

    arkadaslar sıfremi dogru giriyorum ama yanlıs dıyor.ne yapmam gerekıyor bılgısı olan varmı sınav gırıs belgemı alamıcam bu gıdısle.

  44. SİNAN diyor ki:

    şifremi ilk defa değiştireceğim değiştiremiyorum

  45. sibel diyor ki:

    okulun verdiği şifreyi değiştirdim ama gizli sorumu ve yeni yazdığım şifremi bulamıyorum tekrar okuldan kardeşimle aldırsam olurmu acaba kimliğimle gitse

  46. yasemin diyor ki:

    kpss 2012 sınav giriş belgemi alamıyom

  47. Yardımmmmm diyor ki:

    ya ben kpss ye basvurumu yaptım ama ne hikmetse nerede girecegimi bi türlü bulamıyorum yardım eder misiniz ???? cok acıl

  48. meral diyor ki:

    internet şifremi kaybettim internetten alamıyorum başvuru yaptığım okuldan alabilirmiyim veya internetten alabiliyormuyum şifremi unuttum kısmından girmeye çalıştım ama yanlış bilgiler diyor oysaki başvururken bilgilerin aynısı anlamadım bana acil yardımcı olursanız çok sevinirim

  49. emine diyor ki:

    Ya arkadaşlar, eski şifrem olmadı. Gittim yeni şifre aldım. Yeni şifreyle giriş yapıp değiştirdim. Ama sayfama giremedim neden acaba ? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi

  50. Feyza diyor ki:

    3 gundur giriş yapamıyorum bugn başvurduğum merkeze gittim yeni şifre aldım fakat bunu da kabul etmiyor bu ne biçim iş öSYM artk bi açıklama yap sınavımıza 6 gn kaldı biraz ilgili olun yeter ya

  51. ayhan diyor ki:

    arkadaslar 3 gundur kpss gırıs yerını ögrenmek ıcın calısıyrm sıfreyı kabul etmıyor gıttım 2tl verıp yenı sıfre aldım yıne sonuc yok ösym burolarına tel.edıyrum acan yok ne bıcım ıs buu sorun sıstemdemı nedır

    • sema diyor ki:

      slm bendede aynı sorun oldu t.c no hatalı diyo kagıttaki şifreyi yazıyorum olmuyo y.u no aldım oda olmadı siz naaptınız alabildinizmi sınav giriş yerini

    • emine diyor ki:

      ben ardım büroyu. Telefondan olmaz bu işler büroya gelin tekrar halledelim dediler :(

  52. seyma diyor ki:

    şifremi yeniliyorum ama yinede kabul etmiyor lütfen yardımcı olurmusunuz?

  53. yasemin diyor ki:

    sınav yerimi öğrenemiyorum kaydınız yok diyor ben baş vurumu yaptım ne yapmalıyım

  54. melek diyor ki:

    ösym nin verdiği şifre ile giriş yapamıyorum. ne yapmam gerekiyor?

  55. meliha diyor ki:

    kpss sınavına giricem ama sınav sifremi bilmiyorum nasıl ögrenirim

  56. ALİ KESKİN diyor ki:

    Merhabalar.Benim kpss önlisans sınavına kaydım yu numarası ile yapılmış büyük ihtimalle.Çünkü tc kimlik numaram ile giriş yapamıyorum sınav başvurunuz yok diye bir yazı çıkıyor bu konu ile bana yardımcı olur musunuz?

  57. gülcan diyor ki:

    KPSS ORTAÖĞRETİM SINAV GİRİŞ BELGESİNİ 11 HANELİ U.Y NUMARASINI GİRİN DİYE YAZILDIĞI İÇİN ALAMIYORUM BU NUMARAYI NEREDEN ALMAM LAZIM

  58. Sakine diyor ki:

    Arkadaslar saatlerce kafayi yedim ama YU numarasini ile sisteme ilk kez girisi denedim ve sayfa acildi..yeni sifre ve guvenlik sorunuzu not alin.. Kesinlikle denemelisiniz! Yabanci uyruklu falan degilim..o an yu edin butuonunu tiklayarak yu numarasi almis oluyosunuz :)

  59. elif diyor ki:

    arkadaşlar bende şifremi unuttum daha doğrusu farklı karakterler yazdım şimdide sanırım eksik yazıyorum ve sisteme giriş yapamıyorum şifremi unuttum kısmından bütün kimlik bilgilerimide doğru yazmama rağmen hata veriyor . kimliğimi görmesem kendimin elif olduğundan bile şüphe edicem. bana bu şifremi bulmam konusunda yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ediyorum. ayrıca küfre gerçekten gerek yok hakaret ve buna benzer konuşmalar asla sistemi çözmez.

  60. yasinn diyor ki:

    şu siteyi bi allah rızası için düzeltin ya kırk deil elli deil kardeşim kaç kez deiştirdim çalışan insanlarız biz, teknolojiyi kullanamadıktan sonra ben ne yabayım..hayret bişiyaaaa….

  61. samt diyor ki:

    aday başvuru bilgilerimin yazıldığı kağıdı kaybettim arkadaşlar ilk okul arkadaşımın adınıda unuttum şifreyi tekrar nasıl alabilirim yardımcı olur musunuz ne yapmam gerek yarın sabah sınav var

  62. bediş diyor ki:

    ilk başvuru yaptığımızda neden vermiyorlarki şifreyi.tekrar gidip para verelim diyemi.yazıklar olsun size.

  63. ömer atakul diyor ki:

    BEN ŞİFREMİ UNUTTUM BİLGİLERİ GİRİYORUM GİZLİ YANIT SORUSU GELİYOR ONUDA GİRİYORUM KABUL ETMİYOR YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ.

  64. KADİR diyor ki:

    KPSS ORTAÖGRETİM İLK BAŞVURU İŞLEMİNİ NASIL YAPMALIYIM

  65. zekiye diyorki diyor ki:

    ulan bu rezilliği bize çektiren devleti de biz oluşturmuyoruz böyle işeneler artık kafayı yememek elim de değil onca işimin arasında birde bununla uğraşacapız şimdi de birde sonuç olsa bari

  66. hamza ayruk diyor ki:

    TEK ÇÖZÜMÜ VAR ŞİFREYİ ALDIĞINIZ OKULA BİR DAHA GİTMEK:) 2 TL PARA VERMEK

  67. hamza diyor ki:

    arkadaşlar aynı sorun bende de var bulan birileri olduysa lütfen banada mail atabilirmisiniz teşekür ediyorum hamzaayruk@hotmail.com
    Sistemde güvenlik sorunuz tanımlı değildir” sorusunun çözümü bulan arkadaş olursa lütfen….
    şu an okul müdürlük aldım girmedim bakmadım böle bişey başıma geleceğini bilseydim kayıt günü nete girer bakardım şimdi ösym ye mi başvuracağız yoksa liseleremi gitsem

    • Emine diyor ki:

      meraba bende sizinle aynı sorunu yaşıyorum. Sorunu çözdünüz mü acaba eğer çözdüyseniz banada yardımcı olursanız cok sevinirim

  68. ülker diyor ki:

    500 kere denedim ama olmuyor :(

  69. fatih diyor ki:

    Aynı yerden yani ais.ösym.gov sitesinden yu(yabancı uyruk)numarası edine tıklayın size şifre vericekler arkadaşlar. O şifreyle giriş yapın!!!

  70. cafer diyor ki:

    evet ya bu ne her defasında aynı sorun şifremi unuttum bulamıyorum ne olacak şimdi

  71. BU NASIL diyor ki:

    şifremi değiştirttiler büyük harf özel karetter unuttum şifreyi ne edecem

  72. ibrahim diyor ki:

    arkadaş y.u numarası yabancı uyruklular için olan bir menü bizim için değil… ordan çözemeyiz bu sorunu.

  73. Vecihi diyor ki:

    Sistemde güvenlik sorunuz tanımlı değildir.Bir defaya mahsus

    -OSYM’nin açılımı nedir? Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi.

    Adamlar öğrenci seçecek ama daha iki kelimeyi bir araya getirip cümle kuramıyorlar.

    Dünyanın en yavaş internetini en pahalıya kullanan bizler, bizi her sınavda soyup soğana çeviren kurumun web sitesinde bir işlem dahi yapamıyoruz.

    Eminim adamlar yazdıklarımızı okuyup bir de dalga geçiyorlardır.

    ”Bir defaya mahsus” demişler ya, o bir defaya mahsusla neyi kastediyorlar. Hem işimizi görmeyip, hem de ”bir defaya mahsus s…yim sizi” mi demek istiyorlar acaba? Koltuklarında oturup nasıl da ta.ak geçiyorlardır şimdi…

    İşin özü şu aslında: Cebimizden 3-5 lira çıkmadan şifre falan alamayacağız. Olay bu kadar basit. Hem cebimizden paramız çıkacak, hem de 2-3 saatimizi bu işlem için harcayacağız. Ömrümüzü tükettiler velhasıl ”bir defaya mahsus”!

  74. adayy diyor ki:

    deliricem ya uyuz oldum ne şifreyi kabul ediyor nede güvenlik sorusunu öğrenicem ben sınav giriş yerimi mecbur yeni şifre alıcam

  75. ösym ... yeee diyor ki:

    ya şakamısınz ya pskoljm alt üst oldu aynı uyarıyı banada werdi bi çok kez denedm aklıma herhalde kaydm yanlş yapıldığı geldi bayılck gbi oldm grmcm sndm halada emn değlm öğrenmdm dahaa !!

  76. yahu arkadaş diyor ki:

    eski şifresini unutanlar aynı zamanda güvenlik sorusunu bilmeyenler ne yapacak????
    nereye başvuracak?
    iki yöntemlede halledilmiyor

  77. HEPAR diyor ki:

    arkadaşlar http://ais.osym.gov.tr/Anonim/YUNumaraAl.aspx adresinden

    Aday İşlemleri Sistemine Giriş kısmından YU NUMARASI EDİN kısmına tıklayın istenilen bilgileridoldurun onaylayın YU NUMARASI VE ŞİFRE VERİYOR giriş kısmındaki TC KİMİK NO kısmına YU NUMARASINI YAZIN verilen şifreyi de şifre kısmına yazın. Sonucunuzu öğrenin. Sitedeki yoğunluknedeniyle sistemde hata olştu daha sonra tekrar deneyin uyarısı çıkıyor. tekrar terar deneyin..

  78. İSA GALAK diyor ki:

    s..timin i.. nleri ne biçim iş yapıyorsunuz. milletisoymak için bu ülkede yaratamadığınız kaynakları milletin cebinde buldunu herzamanki gibi ş ..erfzler.

  79. cagatay diyor ki:

    yapıcağınız sitenin ben içine sokuym

  80. eray diyor ki:

    boyle sistemin de sızınde ben ta a.za koyayım,bu ne rezıllıktır ya,bı yaptıgınız seyde duzgun olsun memnun kalalım.yazıklar olsun.!

  81. seçil diyor ki:

    Kaç kez denedim bilgileri doğru girmeme rağmen aynı uyarıyı veriyor” bi kereye mahsus”(!)yapcaksanız bişeyi doğru dürüst yapın boş yere de insanları uğraştırmayın şaka mısnz nesiniz?

  82. ösym mağduru diyor ki:

    iki kez gidip şifre aldım ama şifre ya da tc no hatalı diyo.. şifremi unuttum kısmına girip eksiksiz bilgilerimi yaziyorum; bu sefer de sistemde güvenlik sorunuz tanımlı değil bir defaya mahsus diyo. Nedir o bir defaya mahsus olan? kaç gündür okul okul dolaşıp, üstelik para verip yeni şifre alıyorum ama bu aq çocuklarının gerzek sistemlerine giriş yapıp s***min sınav sonucu öğrenemiyorum. sınavınızın da ösym nizin de gerzek web sayfanızın da ta aq

  83. süleyman diyor ki:

    bu sistem çalışmıyor hata bilgi yada güvenlik sorunuz tanımlı değildir…
    ya hu bizde sanki ösym bunları okuyup ta çözüm bulacak gibi yazıyoruz ya buraya o da ayrı…

  84. cem diyor ki:

    “Sistemde güvenlik sorunuz tanımlı değildir” sorusunun çözümü bulan arkadaş olursa lütfen
    cem.gur@temsaglobal.com adresine mail atabilirmi.Sürekli nete girme şansım yok yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler

  85. buğra bal diyor ki:

    aynı uyarıyı banada veriyor ya kardeşim çalışıyoruz biz gidip şifre mi alıcaz

  86. Sevcan diyor ki:

    birisi bana yardımcı olsun lütfen yaa … kimlik bilgilerimi girmeme rağmen sistem şifremi vermiyor, güvenlik sorunuz tanımlı değildir, bir defaya mahsus diyor başka da birşey demiyor Allahım bu ne işkence yaa bir sonuç için, insanlar çalışıyor işi gücü var izin alıp gidemiyorum da ilgili yerleree :(((((

  87. emrah diyor ki:

    kpss iaday işresi

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.