Sponsorlu bağlantılar

PYBS Bursluluk Sınavı Soruları ve Cevapları 10 Haziran 2012

Cuma, 25 Mayıs 2012, 10:38 | Bilgi Paylaşımı | 141 Comments
by admin

PYBS ( Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı ) 10 Haziran 2012 Pazar günü yapılacak. Bursluluk Sınavı soruları ve Cevap anahtarı eokulegitim.com’da olacak. PYBS Sorularını Milli Eğitim Bakanlığı ile eş zamanlı olarak bu sayfadan indirebileceksiniz. İlköğretim 5. 6. 7.  9. .10. ve 11.  sınıflara yönelik 2012 PYBS (Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı ) başvuruları 12 – 23 Mart 2012 tarihleri arasında alınacak. Bu sınıflarda olan öğrenciler için sınav ise 10 Haziran 2012 Pazar günü.  8. Sınıflara yönelik PYBS ise TEOG ile birlikte 9  Haziran’da yapılacak.  PYBS  2012 PYBS Giriş belgeleri 17 Nisan 2012 tarihinden itibaren okul müdürlüklerinden alınacak.  Eski adıyla Devlet Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı ( DPY ) olan PYBS (Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı ) 10 Haziran 2012 Pazar günü yapılacak.

2012 5, 6, 9, 10 ve 11. Sınıflar Bursluluk Sınavı Soruları

PYBS – YİBO sonuçları ise ağustos ayının ilk haftasında açıklanacak.

2012 Bursluluk Sınavı PYBS Soruları ve Cevapları Cevap Anahtarı MEB ile Eş Zamanlı Olarak 10 Haziran 2012 Pazar günü Bu Sayfadan Yayınlanacak. 10 Haziran 2012 PYBS Sorularına ve Cevaplarına Bu Sayfadan Ulaşabileceksiniz. 2012 PYBS Soruları ile İlgili yorumlarınızı paylaşın …

Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı (5,6,7,9,10 ve 11. sınıflar)
2012/PYBS – Sınav Tarihi 10 Haziran 2012

Biz eokulegitim.com olarak 2012 PYBS sorularının önceki yıllara göre aynı zorlukta olmasını bekliyoruz. Umarız bütün öğrenciler bursluluk sınavında emeğinin karşılığını alır.

Eokulegitim.com

2012 PYBS’ye Siz de mi Gireceksiniz ? Sınavla ilgili sorularınızı ve yorumlarınızı aşağıdan anında yazabilirsiniz …

141 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "PYBS Bursluluk Sınavı Soruları ve Cevapları 10 Haziran 2012"

  1. ferhat diyor ki:

    kazanamadığım için çok üzüldüm çok çalışmıştım

  2. ahmet diyor ki:

    kazanamadım ve çok üzüldüm

  3. derya diyor ki:

    kazanamadım

  4. dünya kasıga diyor ki:

    kazanamadım kazanmak isterdim

  5. dünya kasırga diyor ki:

    bu sorular dışında her şeyi vermişsinis bi bursluluk sınavında çıkan soruları vermemişsinis

  6. gizli diyor ki:

    kazanamadım :(

  7. selin diyor ki:

    ben 5. sınıfa gidiyorum sınava 9 haziranda girdim ama 390larda bişey bekliyorum size kazanırmıyım.baraj kaç puan bileniniz varmı birde?

  8. adınız diyor ki:

    ya 5.sınıf 2013 bursluluk sınavındaki sorular zor mudur kolaymıdır acaba ?

  9. kübra diyor ki:

    Ablanız 458 puanla kazandı.

  10. emre diyor ki:

    kazandım ilk maaşımı yakında!!

  11. hasret diyor ki:

    ben414 puanla kazandım naber sıra sizde

  12. Buse diyor ki:

    galiba bu sene kazanamadım ama sağlık olsn :)

  13. Melih Ayberk Arıkan diyor ki:

    Yaa arkadaşlar bu sınav nedir ya inşallah kazanırız çok umutla bekşyorum

  14. furkan diyor ki:

    bursluluk sınavı

  15. eylül diyor ki:

    kazandım ama arkadaşım tuğba nın da kazanmasını çok istiyorum.

  16. Betül diyor ki:

    Bence sınav çok kolay idi:)

  17. elif diyor ki:

    ya ben 7. sınıfa gidiyorum 432 alıyorum. okuldan puan geliyor mu??
    ve boş bırakılan soru için kaç puan gidiyor??

  18. seren diyor ki:

    Arkadaşlar 2. defa giriyorum Bu sene 7.sınıftayım 420 aldım umarm kazanırım

  19. ali şifa diyor ki:

    ben 5.sınıfım bursluluk sınavı kaç yanlışla kazanılıyor

  20. fatma pur diyor ki:

    437,897 puan geliyor sizce kazanırmıyım

  21. zeyne9 diyor ki:

    arkadaşlar 448 aldım yani öyle hesapladım internetten sizce kazanır mıyım ?

  22. ferdi diyor ki:

    7. sınıfa gidiyorum.Sınava ilk kez gireceğim.Öğrendiğime göre 7. sınıf taban 433 müş.İnş yaparım.Herkese bol şans.

  23. adınız diyor ki:

    Ben busene girecegim cok heyecanlıyım inş.herkes kazanır.Dualarınızı kimesden esirgemeyin herkese basarılar giren girmeyen.

  24. alperen diyor ki:

    inşallah kazanırız hayırlısı

  25. Selen diyor ki:

    Ama 2011 mi 2012 mi bilemiyorum

  26. elif diyor ki:

    Ben ilk kez giricem sına çok korkuyorum baraj puanı 450 iymiş ben inşallah kazanırım

  27. eren diyor ki:

    walaha ben 2012 puanını 390 diyo biliyo qızım gir bence xdxd

  28. sibel diyor ki:

    ya ben gircem çök korkuyom başarı yolu nereden geliyor??

  29. Hilal diyor ki:

    Arkadaşlar bn de sınava yarın giricem çok heyecanlıyım elim ayağım titriyo.

  30. güzide diyor ki:

    arkadaşlar bn yarin gircem arkadaşım taban puan olarak 420 diyo bnde 454 gibi puanlar alıyorum çok heyecanlıyım inşallahh herkes kazanırr çok heyecanlıyım bide sorular zormu ?

  31. belkız diyor ki:

    ARKADAŞLAR BEN GEÇEN SENE KAZANDIM PUANIM İNANMASSSINIZ AMA YA MATEMATİKTEN BİLDİĞİM BİR SORUYU CEVABINI BULMUŞTUM HANİ B VE D ŞIKLARI ALT ALTA YAZILIYORYA CEVAP B İKEN D Yİ YANLIŞLIKLA İŞARETLEMİŞİM AMA ÜZÜLMEDİM SONUÇTA 499,85 İLE KAZANDIM ÇOK MUTLUYUM ALLAHTA İNŞALLAH HEPİNİZE YARDIM ETSİN CENABU HAK HEPİNİZE HAKKINIZDA HAYIRLISI OLANI VERSİN DUALARIM SİZİNLE ………

  32. alimert diyor ki:

    Arkadaşlar ben şuan 17 yaşındayım 5. sınıf pybs ye girdim ve kazandım sorular çok kolaydı yalnız çok test çözdim ve kitap okudum zaten kitap okumak çok ihtiyacınızı giderir ondan.

  33. gamze diyor ki:

    iyiki ingilizce yok bide 25 tane ingilizce sorusu çözemezdim.bu arada herkese başarılar strese girmeyin soruları yanlış çözersiniz pozitif düşünün

  34. fulya diyor ki:

    Ben ilk kez katılacağıo yüzden çok heyecanlıyım herkes birbirine dua etsin hayırlısıyla kim hak ederse kazansın(çok heyecanlıyım)ama kazanmak için çok çalışmalıyız!HEPİNİZE İYİ ŞANSLAR :)

  35. şükriye diyor ki:

    inşallah kazanırım cook ama cook istyom.. . allahım inşallah kazanırım … kazanırsam yoldan gecen bir cocuğa 5 lira vereceğim

    • belkız diyor ki:

      ŞİMDİ ADAK DİLEDİĞİN İÇİN TEBRİKLER ALLAH BU ADAĞINI BOŞA ÇIKARMAZ AMA KEŞKE BU ADAĞINI PAYLAŞMASAYDIN NEDENİ İSE BAŞKASINA SÖYLENEN ADAK GERÇEKLEŞMEZ :(((((((((

  36. ceren diyor ki:

    arkadaşlar ben 5.sınıfa gidiyorum ilk defa sınava gireceğim inşallah kazanırım hepinize başarılar diliyorum

  37. ceren diyor ki:

    arkadaşlar ben 5.sınıfa gidiyorum ilk defa sınava gireceğim inşallah kazanırım sizede başarılar diliyorum Allah yardımcınız olsun

  38. pınar diyor ki:

    ben 437,999 aldım kazanamadım arkadaşım 425 aldı kazandım dualarınızı bekliyorum inşallah kazanırım hepinize başarılar ALLAH yardımcınız olsun

  39. damla demirkaya diyor ki:

    arkadaşlar herkese başarılar dilerim.ben ilk defa katılıcam çok tedirginim ama kazanıcağıma eminim

  40. Ertugrulhan diyor ki:

    arkadaşlar ben ilk kez girecemde en az kaç puan almam gerkir?

  41. ahmet diyor ki:

    arkadaşlar işallah hepimiz kazanırız

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.