3:23 pm - Cuma Aralık 19, 2014
Sponsorlu bağlantılar

Rekreasyon Bölümü Nedir Mesleği Hakkında Bilgi

Perşembe, 7 Nisan 2011, 18:16 | Bilgi Paylaşımı | 35 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

Üniversite sınavına hazırlanan ve Rekreasyon bölümünü seçecek adaylara bu meslek hakkında bilgileri, puanlarını ve mesleğin geleceği hakkında bilgileri derledik. İşte Rekreasyon Bölümü –  Mesleği hakkında bilgiler:

Rekreasyon bölümü eğitim programının genel amacı; rekreasyon  programlarını uygulayabilecek  biçimde genel kültür, alan bilgisi, yöneticilik ve eğiticilik açısından toplumun, alanın ve bireyin ihtiyaçlarını karşılayabilecek nitelikte elemanlar yetiştirmektir.

Çalışma Alanları
:

Rekreasyon bölümünden mezun olan öğrenciler;

Turizm alanında;

Su sporları eğlendinlen aktiviteleri animatörlüğü,
Kara sporları rekreasyon aktiviteleri animatörlüğü,
Sosyo – kültürel rekreasyon aktiviteleri animatörlüğü (halk oyunları, dans, müzik, festival, sergi vb.)
Sağlık turizmi tesislerindeki rekreatif aktiviteler için animatörlük
Çocuk rekreasyon aktiviteleri animatörlüğü

İş Sektörlerinde (sanayi);

Yerel yönetimlerde (belediyeler)
Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü bünyesinde  (Gençlik kampları) ve üniversitelerde istihdam edilebilirler.

İş Bulma Olanakları ve Kazanç Durumu:

Bu bölüm mezunları, özellikle gelişmiş ülkelerde  çok yaygın iş alanına sahiptirler. Rekreasyon Bölümünü kazanan öğrenciler, meslekleriyle ilgili yabancı dil öğrenmek ihtiyacından dolayı, bir yıl yabancı dil hazırlık eğitimi almak zorundadır

REKREASYON (YGS–5)

ÜNİVERSİTE TABAN P BAŞARI S
AKDENİZ Ü. 352,882 335.000
ANADOLU Ü. 348,552 355.000

Rekreasyon Nedir, Rekreasyon Ne İş Yapar, Rekreasyon Maaşları, Rekreasyon Puan Türü, Rekreasyon İş İmkanları, Rekreasyon İş Çalışma Alanları, Rekreasyon Mesleği Hakkında Bilgiler, Rekreasyon Bölümü Hangi Üniversitelerde Var, Rekreasyon Bölümünün Geleceği, Rekreasyon Bölümünü Seçecek Olanlarda Nasıl Özellikler Olmalı, Rekreasyon Bölümü Tercih Edilir mi

Bu Bölüm Hakkındaki Düşüncelerinizi Aşağıdaki Yorum Aracılığıyla Hemen Paylaşabilirsiniz

, Rekreasyon Bölümü 2011 YGS LYS Başarı Sırası, Rekreasyon İçin Kaç Puan Gerekir, Rekreasyon Tanıtımı, Rekreasyon Kazanç Durumu,Meslek Rehberi,Rekreasyon Taban Puanları 2013 2014,Rekreasyon Mezunları Ne İş Yaparlar,Rekreasyon Bölümü İş Olanakları, Rekreasyon Mezun Olduktan Sonra İş İmkanı Nerede Çalışırlar, Rekreasyon İş Bulma Durumu,Rekreasyon Bölümü Olan Üniversiteler

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

Tagged with: ,

35 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Rekreasyon Bölümü Nedir Mesleği Hakkında Bilgi"

  1. huseyin ekici diyor ki:

    Sevgili arkadaslar ben erciyes universitesi rekreasyon mezunuyum devlet kadrosuna yerlesme ihtimaliniz yok ancak lisans mezunu olarak askeriye polislik ve diger memurluklar var kendi bolumunuzden yok formasyon cikarsa dusuk puanlarla ogretmen olabilirsiniz issiz tabiki kalmazsiniz asgari ucretle heryerde calisirsiniz dil ogrenip guzel maaslarda alirsiniz ama baska turlu olmaz okulsa kaliriz hesaplari yapanlarada solim bolumden henuz bi prof yok yani ogretim gorevlisi olma olasilignizda cok dusuk okumak isteyen varsa vazgecsin cunku bizede cok guzel bi bolum diye okuttular 4yil vakit kaybi guzel calisin 2yillik saglik alanlarina yonelin tek tavsiyem bu olur

  2. mücahit diyor ki:

    Ben rekreasyon 1 sinif ogrencisiyim 2 bi Üniversite okumak istoyom hangi bolum okumaliyim

  3. ufuk diyor ki:

    Arkadaşlar bu nedirki ya oku rekreasyonu öğretmenliğin formasyonuna al öğretmenlerde 67 puanla atanan vardi hayir bu bölüme sdece tek bi noktadan bakmayin brazda biraz genisletin bakislari bi yere adepte olmussunuz antrenorlugun formasyonunu açan bi okulda onuda alan yukarda arkadasin dediği gbi 4 yillik üniversitenin getirileri ne bakin siz kisa donem askerlik assubaylik snavlarinda değerlerine görede daha rahatiz polislik sinavlarina girersinz bunlari dusunemiyenle isyan edenler kalsin tbi abi boşta devletime milletime boyle adamlar lazim değil hic kimse alinmasin

  4. mücahit diyor ki:

    rekreasyondan beden eğitimine geçiş varmı varsa nasıl acil cevap bekliyorum?

  5. necla diyor ki:

    Arkadaşlar ben okudum bu bölümü boşta kaldım lafları boş bence iş bulmak isteyen kendi alanıyla ilgili her şekilde bulur iş kendinde bitiyo yani demem oki insanların kafasını karıştırmayın

  6. seher diyor ki:

    rekreasyon bölümüne girmek için mülakattan mı geçmemiz gerekecek? bu bölüme nasıl gidildiğine dair ayrıntılı bilgi verir misiniz?

  7. rabia diyor ki:

    herkes çok konuşuyor ya duzgunce anlatabilir mi birileri.. lutfen :((

  8. Cemile diyor ki:

    Herkese iyi gunler. Ben de bu bolumu dusunuyorum ama mezun olunca is bulabilecek miyim? Guzel bi bolume benziyor ama bi o kadar da kafamda soruisareti vvar. Bana yardimci olursanz sevinirim.

  9. ebru diyor ki:

    her kafadan ayrı Bi ses çıkıyo.kafası çalışmayan bu bolumu seçmeyn diyo kafası çalışan seçin diyo.herkes öznel konuşuyor.bi allahın kulu da kalksın nesnel konuşsun.kpssyi kazanan seçin diyo kazanamayan seçmeyn.bişey bilmiyosanız insanlarn kafasini karistirmayn.bunda is yok sunda is yok.biz ne okucaz acaba.garanti bi meslek soyleyn o zaman onu yapalım.herşeyi çok biliyosnz ya.

    • bayram diyor ki:

      ebru merhaba,
      Benim iki kızım var. Birisi istatistik okudu, sonra aktüarya yüksek lisansı yaptı. Bu bölümleri seçmek için; Matematik gerekli.İş olanakları ise Türkiye koşullarına çok çok iyi, Kazanç yine Türkiye koşullarında çok iyi.
      Diğer kızıma gelince, ODTÜ de gıda müh. okudu. Hiç iyi olmadı. Anlayacağın mesleğini severek seçeceksin, ona göre de okuyacaksın…
      Başarılar diliyorum.
      B.Y.

  10. merve diyor ki:

    Gelişmiş ülkelerde iş bulabilirsiniz demişsiniz türkiye gelişmekte olan bi ülke ben bu bölümü okusam direk mezun olunca rahat iş bulabilir miyim ?

  11. mehmet diyor ki:

    gençler bakın çok bölüm var millet iki yıllıklara hücum ediyor aklınız varsa geleceğiniz yanmasın sabredin adam gibi çalışın 4 yıllık okuyun bu devirde iki yıllıkları adamdan saymıyorlar ha maksat hayat eğlenceyse gidin fakat bir çöpçü bile iki yıllık okumuş birinden daha iyi geçiniyor adam var 5 sene üst üste giryor bence 4 yıllık

  12. mehmet diyor ki:

    gençler bakın çok bölüm var millet iki yıllıklara hücum ediyo aklınız varsa geleceğiniz yanmasın sabredin adam gibi çalışın 4 yıllık okuyun bu devirde iki yıllıkları adamdan saymıyorlar ha maksat hayat eğlenceyse gidin fakat bi çöpçü bile iki yıllık okumuş birinden daha iyi geçiniyo adam var 5 sene üst üste giryo bence 4 yıllık

  13. gökhan demir diyor ki:

    rekreasyon bolümünün genel işi nedir maaşları ve atamaları nasıldır

  14. semih diyor ki:

    besyo rekreasyon bölümü için kaç puan gereklidir ?

  15. HARUN diyor ki:

    herseyın hayırlısı

  16. Mehmet ŞAHİN diyor ki:

    ben ygsye hazırlanıyorum.
    400 üzeri puan alıyorum.
    bu bölümü yazsam turizmde ne gibi iş imkanı bulabilirim ?

  17. enes diyor ki:

    dersler rahat fakat is imkanı hakkında neye ınanacagımı sasırdım bı dogru durust acıklarmı

  18. aynur diyor ki:

    meraba ben düz lise mezunuyum gidebilme ihtimalim var mı aceba

  19. ecem diyor ki:

    rekreasyon mezunları tam olarak ne iş yapıyor kpss den istenilen puanı aldım diyelim devlet beni ne diye nereye atıyoR

  20. rose diyor ki:

    arkadaşlar ben 2012 kou besyo rekreasyon bölüm mezunuyum şuan rehabilitasyon merkezinde müdürüm.demem o ki tüm bölümlerde atanamayan iş bulammayan vs sorun var önemli olan kendızı gelısştırmek ve reKREASYON BÖLÜM Mezunun olmamanın önemını önce kendmızı sonra etrafımızdakılere aktarmakkk .bız bölumumuze sahıp çıkarsak gerısı gelırrr…rekreasyon bölümüü seçinnn:)

  21. aslan diyor ki:

    o rekreasyon bolumunu secmeyın dıyen arkadaslar… unılere gelıp yan gelıp yayvan yatanlar. rek mezunu olupta 5 bınlıra maas alanda war … adam calısmıyo etmıyo kendını gram gelıstırmıyo sonra ıs ımkanı yok… ıyı calıs kpss den memur ol az alıyolar ama calısırsan olur… matematık mezunu bıle 95 le alıyo. sen 80 le atanıyosun 85 al garantıye yakın olsun… bolumun tabı onemlı ama yuzde 80 adamın kendısınde bıter ıs ;)

  22. meltem diyor ki:

    280 puan aldım ve geçen sene 243 puanla almış rekreasyon bölümü gelir mi?

  23. enes diyor ki:

    Biraz geç yorum yazıyorum fakat belki bidahaki sınavlarda okuyan olur.Ben rekreasyon mezunuyum ve bu bölümü düşünen arkadaşlara tavsiyem.2 yıllık bir bölüme gidin fakat bu bölümü sakın yazmayın hiç bir iş fırsatı falan yok.Ama dersenki ben rahat bi üniersite hayatım olsun istiyorum mezun olunca açarım bi dükkan !! ozaman bu bölüm tam senlik.Dersler eğlenceli ve zevkli.:)

  24. nihal diyor ki:

    anladıgım kadarıyla bu bölümü tavsiye etmiyorsunuz?

  25. onur diyor ki:

    rekreasyonda para yok bence bosuna gıtmeyın

  26. muhammet diyor ki:

    bu bölümü bitiripde çatır çatır otellerde çalışanlarda var… ona bakarsanız her bölümün acıkta kaln ögrencılerı var napalım okumyalım ozaman…i

  27. zeref diyor ki:

    yetenek sınavıyla mı alınıyor

  28. muhammed diyor ki:

    313 taban puan diyor gazi üniversitesinde 313 puanı aldktan sonra halkla ilişkiler okurum bu arada halkla ilişkiler bölümünden mezun olan varsa oda biraz bilgilendireblrmi beni şimdiden teşekkürler

  29. azra diyor ki:

    yurt dışında çok gelişmiş bir bölüm ama imkanın varsa ve çook paran varsa bu alanla iş yapacaksan kalk git yurt dışına orada istediğin rekreasyon alanında çalış.Türkiyede ki gibi kısıtlı kalmazsın en azından…gelelim Türkiye’ye,iş imkanı zor.ben bitirdiğim için ve bayan olarak ne yapcam die düşünüyorum…:( aklınız varsa gidin en iyisi öğretmenlik okuyun,antrenörlük okuyun vs.vs. ama rekreasyon okumayın.eğlenceli bir bölüm olması bişeyi değiştirmiyor.
    HATİCEYE DEĞİL,NETİCEYE BAKALIM

  30. serdar diyor ki:

    okumayım bitirince boşta kalırsınız kendimden biliyorum..

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.