11:18 pm - Çarşamba Ağustos 27, 2014
Sponsorlu bağlantılar

TEOG Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları 2014

Çarşamba, 11 Haziran 2014, 0:18 | Eğitim ve Öğretim | 3.109 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

teog

2014 TEOG 2014 yılında Merkezi Ortak Sınavlar yani TEOG’a giren 8. sınıf öğrencileri için bu sayfada Türkiye’de yer alan bütün liselerin Merkezi Ortak Sınav TEOG puanlarına göre oluşturulmuş taban puanlarını paylaşıyoruz. 2014 TEOG merkezi ortak sınavlara giren öğrenciler TEOG Yerleştirme sonuçlarına da bu sayfa aracılığıyla ulaşabileceklerdir. Ayrıca aşağıdan 2014 TEOG tercih kılavuzu linkine de ulaşabilirsiniz. Yine TEOG tercih sonuçları ne zaman açıklanacak, TEOG yerleştirme sonuçları ne zaman açıklanacak sorularının cevapları da bu sayfada …

işte 2014 TEOG Bütün Liselerin Taban ve Tavan Puanları:

Bütün illerin Anadolu,Anadolu Öğretmen,Fen lisesi,Meslek Liseleri ve diğer  bütün liselerin 2014 Ağustos ayında Milli Eğitim Bakanlığı tarafından resmî olarak verilen taban ve tavan puanları aşağıdadır. Bu puanlar 2013 SBS Lise 1. yerleştirmeleri sonucunda elde edilmiş olup 2014 yılında TEOG Merkezi Ortak Sınavlar Puanı ile bir liseye yerleşmek için SBS’ye giren öğrencilerin bu puanları göz önünde bulundurması gerekmektedir.

İşte il il Türkiye’deki tüm Liselerin 2013 – 2014 Yılı TEOG Taban Puanları:

TEOG İllere Göre Lise Taban Puanları 2013 2014, 2013 2014 SBS Yerleştirme Puanları,  Fen Liseleri Anadolu Liseleri Meslek Liseleri Anadolu Öğretmen Liseleri Taban Puanları 2013 2014, SBS Lise Yerleştirme Sonuçları ve Taban Puanları 2013 2014, 2013 Meslek Lisesi Ön Kayıt Sonuçları merkezi ortak sınav puanları

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

3.109 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "TEOG Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları 2014"

  1. ezgi diyor ki:

    492 puanla aflye gidememek >>

  2. eda diyor ki:

    arkadaşlar eokul.meb.gov.tr
    eokul yönetim bilgi sistemi ne girin
    siteye girdikten sonra sitenin altında kırmızı yazılar var onları okuyun karşısında tıkla yazısı var Ordan girebilirsiniz.

  3. ada diyor ki:

    bu arada siteyi bulucam diye kafamda saç kalmadı.

  4. ada diyor ki:

    bilin bakalım ne oldu 409 puanı olan ben 7. tecihime yerleştim

  5. assag diyor ki:

    nasıl sey lan bu eokul

  6. dilek alemişoğlu diyor ki:

    böyle bir sistem çok yanlış benim çocuğumun hakkı yendi 400.0460 punla anadolu liselerine yerleştirilmedi bilgisi olan varmı nerede arıyacaz hakkımızı bu nebiçim iş

  7. aleyna diyor ki:

    arkadaşlar sadece meb yazın zaten onun sayfasında gelir ;)

  8. fırat diyor ki:

    nerde acıklanıyor lınkı arkadaslar

  9. anan diyor ki:

    amk ne zaman açıklanır?

  10. ada diyor ki:

    kardeşim sabaha kadar ne uyudu nede uyuttu sabaha kadar evde volta atıp durdu.Bütün gazete haberlerinde açıklandı yazıyor. güya site çökmüş hıııı ıııh laf

  11. boşver diyor ki:

    ulan oruspu çocukları ne olur şunu hemen açıklasanız
    ananızın amımı sikilir bizi boş yere bekletiyonuz >:)

  12. nerde bu lise diyor ki:

    arkadaşlar hiç bir yerde şifre falan istemiyo o istenilen şifre bizimle ilgili değil 1. ve 5. sınıf öğrencileri için . büyük bir ihtimalle de puan gece açıklanır. bu kadar bekliyeceğinize simdi paylaşsalar cok zor olur sankı !!!! görürsünüz bu puanlar açıklandıktan sonra kesin olaylar cıkakacak !!! haberlerde bu puanlar hakkında hıc bısı solemıo !!!

    • aleyna diyor ki:

      aynen katılıyorum bencede haklılar olay çıkaracaklar baksanıza yaa çok haksızlık yapıyorlar…

  13. seher diyor ki:

    offf nerden acıklanıyosabahtan berı

  14. temel diyor ki:

    ne zaman acıklanacak

  15. öfkeli diyor ki:

    iyice sinir oldum zaten moralim bozuk ne olur yani gündüz açıklasanız gece ne var sanki

  16. Orhan ALP diyor ki:

    öğrencilere bu eziyet niye.Bizde bıktık soran sorana
    yazık değilmi çocuklara,açıklanacaksa açıklansın….
    neyimiz doğruki.

  17. cansel diyor ki:

    yaa sinir oldum iyicee nerden acıklanıyooo buuu bilen linkini atsın lütfen

    • mertcan diyor ki:

      VALLLA E OKULDA FİLAN VAR DİYOLAR SİTELERDE AMA HİÇBİYERDE YOK ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMM :(

  18. nurcan diyor ki:

    olamaz gece yarısına kadar açıklamasalar bu kadar öğreni patlar yaniii lütfen açıklayın yhaaaaa

  19. ezgisu diyor ki:

    Arkadaşlar boşuna bekliyorsunuz geçen sene gibi olucak gece yarisi açikliycaklar…

  20. sinem diyor ki:

    arkadaşlar lütfen açıklandığını görürseniz sitenin linkiyle beraber paylaşın…:((

  21. berk diyor ki:

    liseler nerzaman açıklançak

  22. elif diyor ki:

    Kardeşimin sonucuna bakacam ama görünmüyor

  23. kayra diyor ki:

    bekliyorum…bekliyorum…bekliyorum…sabahtan beri bekliyorum yeter artık bır sınav sonucunu açıklamak bu kadar mı zor ınsafsız mısınız sız taban ve tavan puanlar da geçen senenın zaten biz 2000′liler olarak şansa lise tercih ettik gerçekten en azından gecen sene taban puanlar belliydi bu sene ne yüzdelik dilimler ne de taban puanlara belli değil hepimiz sansa girdik hayırlısı olsun ne diyelim beklemedeyımmmm…..

  24. der diyor ki:

    tabi gece açıklarki çocuklara resmen bu yıl eziyet ettiler çoğu öğrenci görün istemediği okula gitçek gece açıklar gündüz insanlar sokağa düşmesin diye sabah kadar sındırsınlar diye

  25. nurten diyor ki:

    offffffffffff ya sabahtan beri bekliyorum neden açıklanmıyor bu ya dün bugün dediler bugünde yarın diolar şu an öfke patlaMASI YAŞIYORUM YETER YA Bİzi niye oyalıyorlar ya yeterrrrrrrrrrr…………

  26. zeynep diyor ki:

    of nerden bakıyoruz??? dün akşamdan beri girmedğim site kalmadı :(

  27. seyran diyor ki:

    ya off deliricem yaa ne zaman açıklanacak lütfenn bulan birileri varsa yazabilirmi lutfenn:((

  28. alya kaymaz diyor ki:

    hangi liseye gideceğim nereden açıklanacak ?

  29. Gokhan aksu diyor ki:

    Bunu yapanın ta amk be nasıl ogrenıcez ya sızın ta

  30. Orhan YİĞİT diyor ki:

    Geçen yıl gece yarısı açıkladılar.
    Bu yıl da çocuklar beklentiye girdi, yüzbinlerce öğrenci ve aileleri sabaha kadar bekledi. Öğrenciler depresyon yaşıyor, öfke patlaması yaşıyor. HİÇ BİR YETKİLİ BU VEBALİN ALTINDAN KALKAMAZ.
    ALLAH onları bildiği gibi yapsın…
    Yazık, yapılanlar ne insan onuruna, ne de devlet ciddiyetine yakışmıyor.

  31. İrem diyor ki:

    ya of ne zaman açıklanacak sabahtan beri bakmadığım site kalmadı açıklayın artık !!!!!

  32. ece diyor ki:

    off ya gece 12:00 den beri bakıyorum ya meb’e vbs’ye hiç bi sey yok acaba yanlış yerden mi bakıyoruz yaa :(

  33. özlem diyor ki:

    ya ne zaman açıklanıcak acaba bilen varmı? Ona göre bakalım iki saattir hiç bir şey bulamıyorum :(

  34. yusuf diyor ki:

    lan hangi siteden bakacaz bilgilendirin ya
    saliha nrden baktinda sifre istiyo bna ulasin ya alin facebook adresim
    tameraslan25@hotmail.com ltfn ulasin

  35. Pelin diyor ki:

    Teog mağduru olduk ya sistemin degisecegi yil buldu hic bir sey bilmiyoruz ne yapacagimizi da bilmiyoruz bari bir ses verin ne zaman aciklanacak ogrencileri bu duruma sokmaya hakkiniz yok yeter artik ya lutfen bir cevap versi meb

  36. ilknur diyor ki:

    of ne zaman acıklanacakkac saattir bekliyoruz allah herkezin gönlune gore versin[AMİN]

  37. fatma diyor ki:

    turgay allah belanı versin sabah elbiselerini attın hepsini ben topladım gerizekalı :))))))))))

  38. yonca diyor ki:

    2 saattir bakıyorum birşey bulamadım koskoca internette bulamıyoruz :(((((((((((((((((((((((

  39. fatma diyor ki:

    allah belasını versin bu yapanların

  40. su diyor ki:

    acaba bu yerleştirme sonuçlarını nasıl öğrenicez bilen varmı yapıyorum çıkmıyor:((((((

  41. enes diyor ki:

    ne zman açıklanack ya..

  42. zehra diyor ki:

    yaa ne yapcaz sabahtan beridir uğraşıyırum çıkmıyo

  43. aslıhan diyor ki:

    benim dilimim 0,38 fen liselerini yazdım

  44. aslıhan diyor ki:

    benim dilimim 0,38 fen liselerini yazdım

  45. Melikee.. diyor ki:

    Yaaaa nasıl ogrenıcez bu sonucları yaaaa…….offfffffff… :(

  46. ? diyor ki:

    Ne zaman acıklancak veya nerden bulucaz link atarmısınız bakan varsa ?

  47. saliha diyor ki:

    yerleştirme sonuçlarına nasıl bakabilirim kullanıcı girişi ve şifre istiyor yardımcı olursanız sevinirim

  48. melosss diyor ki:

    Offff ne zaman açıklancak bu sonuçlar yaaaaa

  49. melisa diyor ki:

    tercih sonuclari ne zaman aciklanacak

  50. sudenur diyor ki:

    ya saat kaçta açıklancak tüm liseye geçen kardeşlerimiz ekran başında heyecanla bekliyo allah onların kalbine göre versin :)

  51. bahar diyor ki:

    ne zaman acıklanacak tercıhlerımızın sonucları bıde ne zaman gırelım saat kacta bakmaya :) tesekkurler

  52. Limitless diyor ki:

    Benim yüzdelik dilimim 3,44 . İlk tercihime 3,83 lük lise yazdım. Çıkarmı ?

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.