4:34 am - Cumartesi Ağustos 23, 2014
Sponsorlu bağlantılar

Türkçe 5. Sınıf 2. Dönem 2. Yazılı Soruları

Çarşamba, 5 Aralık 2012, 16:49 | Bilgi Paylaşımı | 35 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

2013-2014 Eğitim Öğretim yılı 5. Sınıf Türkçe dersi 2. Dönem 2. yazılı sorularını bu sayfadan indirebilirsiniz. Öğretmenlerimize ve öğrencilerimize kaynak olması amacıyla sitemizde yayınladığımız bu soruları aşağıda yer alan süre sayımının sonunda belirecek olan linke tıklayarak indirebilirsiniz. İndirmek İçin üzerlerine tıklayın.İşte sorular:

Lütfen yorum kutucuğundan bizlere teşekkür ve görüşlerinizi iletiniz.(Kayıt olmaya gerek yoktur – Ayrıca lütfen! edep dışı mesaj yazmayalım.)

e okul veli bilgilendirme sistemi

5. Sınıf Türkçe 2. Dönem 2. Yazılı Soruları İndir,5. Sınıf Türkçe Yazılı Soruları 2013 2014, 5. Sınıf Türkçe Dersi İkinci Dönem 2. Sınav Soruları 2013-2014,5. Sınıf Türkçe Yazılı Soruları 2013 2014, 5. Sınıf Türkçe Dersi İkinci Dönem 2. İkinci Sınav Soruları 2013-2014, 5. Sınıf Türkçe Örnek Yazılı Soruları Klasik ve Test soruları ,Türkçe Yazılı Soruları

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

Tagged with:

35 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Türkçe 5. Sınıf 2. Dönem 2. Yazılı Soruları"

  1. beşir diyor ki:

    Ya of arkadaşlar eğer buradan bulamıyorsanız defterinizden yararlanabilirsiniz

  2. sevilay diyor ki:

    indirmeli :(

  3. sanane diyor ki:

    cevap anahtarı

  4. SU diyor ki:

    benimki çok kolay açıldı

  5. görkem diyor ki:

    indirilmi yo kardeşim

  6. ahmet örs diyor ki:

    açılmıyoki yaw

  7. yunus emre diyor ki:

    nolur açın yoksa benim notum 0 olur

  8. ece diyor ki:

    elinize sağlık çok güzel teşekkürler

  9. sudenur koç diyor ki:

    valla çok güzel sorular emeğe sağlık bu siyeyi kurana çok büyük teşekkür ve saygılarımı iletiyorum inşallah yarın sınavda bu sorular çıkar :):):D:D:D

  10. sudenur koç diyor ki:

    arkadaşlar bende ilkten aÇILMIYO ZANNETTİM AÇILIYO AZCIK DENEYİN BEN AÇTIM ÇOK GÜZEL SORULAR açan açıyo malesef açamayan kalıyo…

  11. emircan diyor ki:

    ya arkadaşlar türkçe testi inmiyor allah allah ben böle işin 30 dk kaldı sınava girmeme acele birşeyler yapılsın

    • ÖĞRETMEN KIZI ELİFNUR:) diyor ki:

      emircim,öğretmenin kızı ilknurun knk sı olarak diyorum kii:(baba da hem ing. hem fizikçi)

      yukarda TIKLA İNDİR işaretinin altında 5. sinif………………………….indirmek için tikla yazio.ona tıkla,yeni indirme die bişi çikcak.
      ona da TAMAM de.tamam diince o tablo kapancakk.
      yeniden 5. sinif………………………….indirmek için tıklayın a bas.
      üzerinde kitap resmi olan bi tablo daa çikcak.ona da AÇ de.sonrasında halledersin heralde iki saat anlattım yenni.(yaanii!!)
      BU ARADA SİTE ÇOK GÜZELL.!! ama sen bütün öğretmenler buraya üye :)))))))))))))))

  12. emir diyor ki:

    ya arkadasım ingilizce yazılısı testini burdan indirdim aynı test çıktı 96 aldım türkçede indiriliyo testler sizin bilgisayarınızda bi sorun var ;DD

  13. burak diyor ki:

    bengenmedim (^^^)

  14. ece diyor ki:

    ne olur açılsın yardım edin

  15. misafir diyor ki:

    bu site acilmiyorsa nasil calismaami beklersiniz meraktan catliyorum

  16. NoName diyor ki:

    <3<3<3<3<3<3Saolun<3<3<3<3<3<3 =D Emeğe SAğlık

  17. emine diyor ki:

    lütfenn aradıklarım gelsin nolurr.:d

  18. nurevşan diyor ki:

    istediğim bilgiye ulaşamıomm

  19. sena diyor ki:

    istediğim bilgiye ulaşamıomm

  20. Ankara Prensesi diyor ki:

    Site iyi de ama istediğim bilgiye ulaşamıyorum.

  21. elvan topçu diyor ki:

    sizin bu siteyi acilen düzeltmrniz lazım yoksa ben türkçeyi çalışamam.

  22. kardelen diyor ki:

    neden açılmıyor sitenizi düzeltmelisiniz

  23. fatma diyor ki:

    neden açılmıyor acaba site güzel ama neden yahu

  24. bop diyor ki:

    yha bu neden açılmıo ki

  25. bop diyor ki:

    la bir şey acılmıo ne bu yaü

  26. Bursa güzeli diyor ki:

    abicim sizeeeeeeee diyommmmmmm yardımm edinnnnnn ALLAH rızası için bakkkk ALLAH IN adını verdim bakkkk abicimmmmmmmmm.

  27. Bursa güzeli diyor ki:

    bana yardım edin ağlarım ama

  28. derya diyor ki:

    açamıyorum lütfen yardım edin

  29. Elmas KADIOĞLU diyor ki:

    beğendim .teşekkürler

  30. ali diyor ki:

    bence indirilmese daha iyi olur çünkü bazılarının internet izin vermiyo indirmesine ben düzeltmeyi denedim olmadı da o yüzden :D

  31. yılmaz diyor ki:

    siz bana yardımcı olomadınız ki size teşekkür edeyim

    • osmanberat diyor ki:

      nasıl açılıyor türkçeden 0 da 0 elde var sıfır alcam ya
      lütfen nsl açıldığını söyleyin de 100 alıyım

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.