11:00 am - Cuma Mart 6, 2015
Sponsorlu bağlantılar

Yalova Anadolu Liseleri Taban Puanları 2014 2015

Pazar, 1 Şubat 2015, 20:15 | Bilgi Paylaşımı | 53 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

Yalova Anadolu,Anadolu Öğretmen,Fen lisesi,Meslek Liseleri ve diğer Yalova ilinde ve ilçelerinde yer alan bütün liselerin Merkezi Ortak Sınav TEOG puanlarına göre oluşturulmuş 2014 Eylül ayında Milli Eğitim Bakanlığı tarafından resmî olarak verilen taban ve tavan puanları aşağıdadır. Bu puanlar 2014 TEOG Lise 1. yerleştirmeleri sonucunda elde edilmiş olup 2015 yılında TEOG Merkezi Ortak Sınavlar Puanı ile bir liseye yerleşmek için TEOG’a giren öğrencilerin bu puanları göz önünde bulundurması gerekmektedir. İşte Yalova Liselerinin 2014 2015 Yılı Taban Puanları:

İl / İlçe / Okul
Tür
Dil
A Gurubu Taban Puan
Yalova / Merkez
Yalova-Termal Fen Lisesi
Fen Lisesi İngilizce 479.1192
Yalova / Merkez
Şehit Osman Altınkuyu Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 434.7912
Yalova / Merkez
Yalova Sosyal Bilimler Lisesi
Sosyal Bilimler Lisesi İngilizce 418.8441
Yalova / Çiftlikköy
Çiftlikköy Atatürk Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 374.6046
Yalova / Çınarcık
GAZİ MUSTAFA KEMAL MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ (Sağlık Hizmetleri Alanı)
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi İngilizce 352.1869
Yalova / Merkez
Yalova Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 345.6398
Yalova / Merkez
Fatih Sultan Mehmet Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 318.2469
Yalova / Çiftlikköy
Çiftlikköy Mustafa Kemal Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 295.3703
Yalova / Çınarcık
Çınarcık Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 246.2797
Yalova / Altınova
Altınova Anadolu Lisesi
Anadolu Lisesi İngilizce 240.8288
Yalova / Merkez
Yalova Anadolu İmam Hatip Lisesi
Anadolu İmam Hatip Lisesi İngilizce 229.5744

Yalova Anadolu Liseleri Kontenjanları, 2014 2015 Yalova Liselerinin Taban ve Tavan Puanları, Yalova Anadolu İmam Hatip Lisesi Liseleri Taban Puanları 2014 2015, Yalova Anadolu Lisesi Taban Puanları 2014 2015, Yalova Anadolu Öğretmen Lisesi Taban Puanları 2014 2015, Yalova Fen Lisesi Liseleri Taban Puanları 2014 2015, Yalova Fen – Meslek – Anadolu Liseleri Kontenjanları 2014 2015, Yalova Kız Meslek ve Teknik Liseleri Taban Puanları 2014 2015, Yalova Meslek Liseleri Boş Kontenjanları 2014 2015, Yalova Meslek Liseleri Taban Puanları 2014 2015, Yalova Otelcilik ve Turizm Meslek Liseleri Taban Puanları 2014 2015, Yalova Sağlık Meslek Liseleri Lisesi Taban Puanları 2014 2015, Yalova Teknik ve Endüstri Meslek Liseleri Taban Puanları 2014 2015, Yalova Ticaret Meslek Liseleri Taban Puanları 2014 2015

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

53 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Yalova Anadolu Liseleri Taban Puanları 2014 2015"

  1. gizem çur diyor ki:

    Ya allah aşkina biraz insaf

  2. mehmet diyor ki:

    abi 415 puan almışım inş seyit osmana girerim

    • asdad diyor ki:

      sadece puana göre alınmıyor ama kontenjanada bağlı senden yüksek puan alan öğrencilerle dolarsa girmen zorlaşabilir mesela benim arkadaş 480 alış şehit osman istiyor

  3. hilal diyor ki:

    abi 2 puanla kaçar mı lan bi lise

  4. ole diyor ki:

    Yaa bn 263almisim mk hic bi anadolu lisesine giremiyorum imam hatipten baska orayada ben gitmek istemiyorum dusurun su puanlari nolurrr

  5. ADINI VERMEK İSTEMEYEN KİŞİ diyor ki:

    bende kocaelidenim ama yalova fene gelicem
    yalova feni kazananlar tanışalım önceden kankiler :D

  6. Çağrı Güzet diyor ki:

    Bende ya şehit osman yada Turizm ve Otelcilik Yalova Yusuf Ziya İ.Ö.O Yeah :)

  7. rıdvan özden diyor ki:

    yalova anadolu lisesine girdim memnunum

  8. ibrahim diyor ki:

    ya mk 483 ortlama ama doğru düzgün lise yo hangisine gidebilirim

  9. cansu diyor ki:

    benim 7. snıf puanım 350 fakat bu puanla ıstedgım yere gıremıyorum barı nimet çubukcu biraz dusursun yaa…

  10. sevgi ökten diyor ki:

    allah izin verirse anadolu öğretmene gideceğim :))

  11. çağatay diyor ki:

    262 puana gemi yapma alanına girebilirmiyim

  12. ela diyor ki:

    ya yalova çınarcık sağlık meslek lisesinde yurt varmı?

  13. yağmur diyor ki:

    galiba kız meslek veya endüstri meslek beni beklyorr…:((

  14. hilal diyor ki:

    nuri bu puanları anca rüyasında alırr

  15. sevgi diyor ki:

    biraz insaflı olun allah aşkına 478 puanı alan var alamayan var indirseniz puanları ne olacak bari 10 puan be kardeşim

  16. yunus diyor ki:

    bunu cevaplıcak varmı

  17. yunus diyor ki:

    bu meslek liselerde okursam hastanede çalışa bilirmiyim arkadaşlar

  18. Ahsen diyor ki:

    Yalova Anadolu’yu istiyorum ama puanı yüksek bi 40 puan falan düşürün yaa lütfeen .

    • tayfun diyor ki:

      olsun ozamn biraz çalış ve önerdiğim bu kitabı oku ben dünyanın en akıllı insanıyım

  19. ahmet diyor ki:

    geliyorum yalava

  20. emmirhan diyor ki:

    of şu şeyit osmanın puanını indirin benim ortalamam 415

  21. Ecem diyor ki:

    ben şehit osman istiyorum ve giriyorrr :D

  22. hilal diyor ki:

    ben seneye sınava gireceğim ben de sağlık meslek lisesi istiorum ama çok yüksek puanları lütfen düşürün en azından bir 50 ya da 70 puan iyi bir gelecek istiyorum :=)

  23. sanane diyor ki:

    off cok sıkıcı ya indirin su puanları ALLAH herkesin gönlüne göre bölüm kazandırsın İNŞALLAH (:

  24. sıla diyor ki:

    bence puanlar yüksek değil benim istediğim liseye tutuyor. sağlık meslek lisesi…

  25. edanur diyor ki:

    puanlar çok fazla yüksek lütven nimet çubukçu puanları biraz indir

  26. Fatih Emre diyor ki:

    Allah herkesin kurduğu güzel hayalleri kabul etsin inş. Selametle..

  27. rüveyda diyor ki:

    evet yaa lütfenn puanları indirin ülkemizdw dahaçok okumuş bilinçli insanlar olsun puanlar çok yüksekk nimett çubukçuuuuu heyyy

  28. fatih kılıcaslan diyor ki:

    ben türkiye birincisi avrupa 4cüsü dünya 8cisi

  29. ömer diyor ki:

    işte beni örnek alın 500tam500tam 497

  30. abdullah diyor ki:

    ben siverek 1inci günney dogu anadolu bölgesinde 2inci 499 500tam 498 puanlarıyla

  31. balici diyor ki:

    genç lerin gelişimi için lisselerin puan larını 100puana düşürmelisiniz bazıların puannı yetesizliginden hayatlarının son noktası olabiliyor.

  32. yasar diyor ki:

    6.sınıf 488 7.sınıf 490 8.sınıf 480 yaşar bölükbaş

  33. yasar diyor ki:

    sizlerinde çalışıp kazammanız gerek

  34. yasar diyor ki:

    arkadaşlar ben 480 puanla cirişon birincisiyim

  35. oğuzhan diyor ki:

    6. sinif puanım 351 . 7. sınıf 333 8. snıf puanm yksek olsun dye rüyamda testlerle kavga edyrum ama niğmet çubukçu puanları maaşallah tavanlrda grzyo

  36. eda diyor ki:

    evet gerçekten de indirin ben bir nimet çubukçu hayranıyım ama puanlar yüksek olduğu için bir yere geçiş yapamıyorum teşekkürler özelliklede meslek liseleri en kötüsünden

  37. sadriye diyor ki:

    düz liselerin anadolu lisesi olması çok mantıksız çünki başarılı insanlar bir arada daha başarılı olur başka türlü

  38. filiz diyor ki:

    nimet çubukçu öğrencilerin yüksek puan aldığını görünce tabi puanlrı yükselti.

  39. ela diyor ki:

    berhaba altıncı sınıf puanım 353 yedinci 382 puan umarım sekizde iyi bir puan alırım duaedin puanlar dıhada yükselmesi başarılar

  40. ela diyor ki:

    tüm öğrecilere merhaba lise puanların yukselmesisle hepimiz çok üzülüyoruz fakat yapacak birşey yok birtek şey var oda çalışmak

  41. rümeysa diyor ki:

    7.sınıf puanım 490 ama yinede istedigim okul gelmiyor Nimet Çubukçu hanım puanları biraz indirin

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.