10:23 am - Pazar Kasım 23, 2014
Sponsorlu bağlantılar

4. 5. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama

Çarşamba, 5 Aralık 2012, 16:18
Sponsorlu bağlantılar

İlköğretim 4. Sınıf ve 5. Sınıf öğrencileri aşağıdaki takdir teşekkür hesaplama robotunu kullanarak , takdir ya da teşekkür alıp alamayacaklarını öğrenebilirler. E,okul’dan bakarak her bir dersin ortalamasını aşağıda ilgili yerlere girin. Not değerini girerken küsüratları ayırmak için virgül (,) kullanın. Belge alıp alamayacağınız bütün notlarınızı girdikten sonra aşağıdaki sonuç bölümünde görünecektir. 4. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama , 5. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama , 4. ve 5. Sınıflar Online Takdir Teşekkür Hesaplama Programı , Takdir Hesapla Teşekkür Hesapla 4. Sınıf 5. Sınıf . Belge alabilmek için Türkçe Dersinizin ortalamasının en az 55 , ve 45 ‘in altında notunuzun olmaması gerektiğini unutmayın .. Not : Bu program 2013-2014 yılı için oluşturulmuş ve yüzde yüz ( %100 ) doğru hesaplama yapmaktadır .

1.358 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "4. 5. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama"

  1. pınar diyor ki:

    yeee herseneki gibi yine taktir

  2. can diyor ki:

    ye taktir en iyisi teşekkür alanlarsa canı sağolsun diğer sınıfta teşekkür alanlar çalışıp taktir alma şansları vardır

  3. damla diyor ki:

    takdir alıyorum

  4. damla diyor ki:

    oley taktir alıyorum

  5. damla diyor ki:

    oleyy takdir alıyorumm

  6. cihan diyor ki:

    yaşasın teşekkür belgesi alıyorum çok sevinçliyim kaneleri alcağımız günü sabırsıslıkla bekliyorum yaşasın be

  7. burcu diyor ki:

    ortalamam 97,8999 taktir ve onur belgesi alıyorumm nerden biliyon demeyin ögretmen dedi :D

    • sana diyom diyor ki:

      hava atma patlarsın insan obürlerinide tebrik eder mala bakkkk (sana dedim)

  8. rabia diyor ki:

    trafik güvenliği 5. sınıfta yok ama yine de takdir alıyorum oley be…

  9. melisa diyor ki:

    offf. yaaa. teşekür aliyorum ama taktir alanları tebrik ederim. umarım bidaki sene bende alabiılırım. hey benim gıbı teşekür alan arkadaşlarım aynı fikirde mıyız??? :) :) :( :(

    • BAŞARILARR diyor ki:

      üzülme düzeltirsin sorun değil. :) bn taktir aldım hem taktir alanları hemde teşekkür alanları tebrik ederim. teşekkür alanların canı sağolsun çalışırlarsa alırlar taktiri

  10. Ali Eren diyor ki:

    takdir geliyo ortalama 85.045

  11. Sabiha diyor ki:

    Yaşasınnnn Teşekkür alıyorum yuppiiiiiiiiiiii

  12. nuray diyor ki:

    arkadaşlar sizce hangi siteye inanmalıyım bazılarında teşekür bazılarında takdir diye yazıyo sizce hangisine inanamalıyım lütfen bana yardım edin ! acillll

  13. Ceyda diyor ki:

    YAŞASIN TAKDİR ALIYORUM :D.Ancak alamayanları kendi yerime koyuyorum ve ktü oluyorum arkadaşlar taktir ve ya teşekkür aldığınızda hava atmaya çalışmayın elinize hiçbirşey geçmiyo.Taktir veya Teşekkür alamayanlara söylüyorum üzülmeyin belkide diğer sınıflara geçtiğizde takdir veya teşekkür alırsınız sakın üzülmeyin :D
    Taktir ve Teşekkür alanlara veya almayanları tebrik ederim

  14. esra diyor ki:

    87,31 takdir yaşasın ben esra 4.sınıfım herkese başarılarının devam etmesinin dilerim

  15. Hüseyin diyor ki:

    PUAN:98,69=TAKTİR yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss taktir alıyorum

  16. berkay diyor ki:

    beyler burda 3,46 diyor ne demek

  17. edA diyor ki:

    OLEY TAKDİRR 86,58

  18. BAŞARILARR diyor ki:

    BNMKİ 94.01 TATİR ALIYORUM AMA KÖTÜ ALANLAR İÇİN BİŞEY DİCEM: BN ÖYLE TAKTİR ALINCA HAVA ATANLARDAN DEĞİLİM.DÜŞÜK ALAN ARKADAŞLRIMA BAŞARILAR DİLİYORUM İNŞALLAH SİZDE TAKTİR ALIRSINIZ MUTLU OLURSUNUZ… SEVİGİLERLE ADM RABİA 5. SINIF ÖĞRENCİSİYİM BAŞARILAR DİLİYOUM ÜZÜLMEYİN SAKIN DÜZELTİRSİNİZ İNANIYORUM…

  19. sinenur diyor ki:

    asıl ben takdir alıyorum yaşşşşşşşşşşşa beeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. nihal kırış diyor ki:

    yaşasıııııınnnnnnnn takdir geliiyoor

  21. muhammed diyor ki:

    benimki 86.70 takdir geliyor ollleeeeeeey

  22. BERK33 diyor ki:

    96,04 OLEY

  23. admin diyor ki:

    yuhiiiii takdir alıyom heyyyyyyy çok mutlutummmmmm 89,54

  24. admin diyor ki:

    yuhiiiiiiiiii taktir alıyommmmmm

  25. sen bir (idiota) diyor ki:

    yani sende geveze olduğun için oho up uzun yasmıssın sana tek lafım var slk bk ökz (idiota)

  26. mert diyor ki:

    tesekkür alıyom

  27. arseb diyor ki:

    Ayy muhteşem TAKTİR alıyorum .

  28. SeRDaR diyor ki:

    huhu 85,49 ile takdir

  29. ayberk diyor ki:

    benim ortalamam burda 85.72 ama takdir alamıyorum öğretmenm söyledi :( bu hesaplama doğrumu yaw bizde trafik güv.yok bilim teknoloji dersi var

  30. elif diyor ki:

    taktir yada teşekkür

  31. huzurmavisi diyor ki:

    off yha teşkür alıyom

  32. ali diyor ki:

    taktir

  33. melike nur kaya diyor ki:

    yaşasın matematik ortalamam 100 takdir geliyoooo

  34. samet diyor ki:

    taktir alıyorum

  35. dilan diyor ki:

    yaşasın taktir alıyorum

  36. beril diyor ki:

    taktir elim den öper

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.