2:11 pm - Pazartesi Eylül 24, 3410
Sponsorlu bağlantılar

6-7 ve 8. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama

Çarşamba, 8 Ocak 2014, 13:15
Sponsorlu bağlantılar

E-Okul Takdir Teşekkür Hesaplama

6. 7. ve 8. Sınıf Öğrencileri aşağıdaki formu kullanarak takdir ya da teşekkür alıp alamayacaklarını hemen öğrenebilirler. 6. sınıf takdir teşekkür hesaplama , 7. sınıf takdir teşekkür hesaplama , Notlarınızı girerken, yanlışlık yapmamaya dikkat ediniz. Türkçe dersinizin notu 55′ten aşağı olursa ya da 45′in altında notunuz olursa hesaplama yapılmaz. Her dersteki yazılıların ortalamasını yazarak hesaplama yapınız. 6. 7. ve 8. Sınıf Online Takdir Teşekkür Hesaplama , Takdir Teşekkür Hesaplama 2014 Eokul

Bu sitedeki takdir teşekkür hesaplama robotu e-okul verileri dikkate alınarak son duruma göre hazırlanmış yeni bir hesaplama robotudur. Sitemiz e-okul ile birebir uyumlu ve doğru sonuçlar vermektedir. E-okul sitemiz dışında diğer sitelerde yapılan hesaplamaları sizlere önermiyoruz. 6. ve 7. sınıf öğrencileri aşağıdan takdir teşekkür alıp alamayacaklarını hesaplayabilirler. Sitemizi arkadaşlarınıza önermeyi ve facebook hesabınızda paylaşmayı unutmayın.

8. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama İçin Buraya Tıklayın

6. Sınıf ve 7. Sınıflar İçin Takdir Teşekkür Hesaplama Robotu ( %100 Doğru Sonuç Vermektedir )


8. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama İçin Buraya Tıklayın

4. ve 5. Sınıflar İçin Takdir Teşekkür Hesaplamak İçin Buraya Tıklayın

12.463 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "6-7 ve 8. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama"

  1. azra diyor ki:

    off be 98,35 yaaa 100 degil yaaaaa

  2. sevde diyor ki:

    86,75 le takdir ha bide 84.50ve üzeri olanlar takdir alabiliyor bilginiz olsun :) :)

  3. krall diyor ki:

    Türkçem 54,50 e okul da 3 olarak görünüyor . karne ortalamam 81 teşekkür alır mıyım

  4. hüseyin diyor ki:

    teşekkür alırmıyım bilmiom ama ortlama 69 küsür bişey

  5. yağmur diyor ki:

    BEDEN EĞİTİMİ:91,25=5
    DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ: 51,6667=2
    FEN VE TEKNOLOJİ: 60,50=3
    GÖRSEL SANATLAR:92,50=5
    MATEMATİK:48=2
    MÜZİK:61,25=3
    SOSYAL BİLGİLER:59,8333=3
    TEKNOLOJİ VE TASARIM:100=5
    TÜRKÇE: 87,8750=5
    YABANCI DİL:64,50=3

    TEŞEKKÜR ALIRMIYIM?LÜTFEN CEVAP VERİN.ÇOK ÖNEMLİİ

    • çikolata diyor ki:

      Alırsın.Türkçen 55 ten büyük ve 45 ten düşük notun yok.Tebrikler :)

    • sevdenur diyor ki:

      Maalesef herhangi bir belge almaya hak kazanamadınız (Teşekkür belgesini 0.3408 puanla kaçırıyorsunuz)

    • azra diyor ki:

      o derserle zor alırsın kızım sen benim gibi çalışkan ol ortalaman 98,35 gelsin

  6. kezban diyor ki:

    taktir alıyom yaşasın <3

  7. Ceren diyor ki:

    Yaa kandiller bu niye açılmıyor T^T

  8. SüLeYmAn diyor ki:

    Çok kötü 94,03 aldım.

  9. sdfghjk diyor ki:

    69,88 teşekkür alır mıyım ??

  10. Esma diyor ki:

    Yha öff ortalamam 98.21

  11. Umut ÇEVİK diyor ki:

    ortalamam 99.57 yok böle şans ya 100 olması gereekiyodu ama olsun taktir aloyorum D:

  12. kenan diyor ki:

    hele şükür takdir alıyom :)

  13. birben diyor ki:

    arkadaşlar 98.01 ile takdir alıyorum.. yaşasınn.. :) :D :P

  14. zeliha diyor ki:

    arkadaşlar ortalamam 84.70 takdir albilorummu

  15. hüzünlü diyor ki:

    oha hoca bedenimi düşürmüş ya 97,50 düşüyo

  16. Ayşegül diyor ki:

    Çok rahatladım,ortalamam 96 geliyor

  17. asddfs diyor ki:

    ortalamam 71 teşekkür alıyorum allah herkeze teşekkür almayı nasib etsin amin..

  18. damla diyor ki:

    91,30 takdir alıyorum arkadaşlar inşallah sizde alırınız

  19. aleyNaa diyor ki:

    heeeyy TAKTİRİMİ alıyorum yupppiiii :D :d

  20. sude ♥ diyor ki:

    92,66 :(((( müzikçiyi ALLAH’a havale ediyorum ortalamamı düşürdüüüüüüüüüüü:(:(

  21. hasan diyor ki:

    teşekkür alıyommm haybi :10: :11: :12: :D

  22. nilsu diyor ki:

    bizim ingilizce haftada 12 ders ama ortalamayı değiştirir mi?

  23. aleyna diyor ki:

    arkadaşlar 7.sınıfa gidiyorum ortalmam 69.6592 kalırmıyım ?

  24. ufuk diyor ki:

    ortalamam 84,64 7.sınıfa gidiyorum 1. dönemde 84,72ydi takdir vermediler şimdi verirlermi ?

  25. sebiha diyor ki:

    69.34 teşekkür alırmıyım

  26. melis diyor ki:

    teşekür alıyorum olley

  27. yabancı diyor ki:

    90,3 ten taktirrrrrr

  28. berkay diyor ki:

    hesap makinesiyle hesapladım 72 burda hesapladım 68

    • ilyas diyor ki:

      hesap makinesinde türkçe ile müzük aynı değerde burda ağırlık ortalama olduğu için hepsinin hesaplama değieri farklıdır

  29. cihat diyor ki:

    mrhb benim ortalamam 84,47 düşüyo hocalar tüm norları girmiş o 85 olurmu

    • selen diyor ki:

      merhaba ben sana söyleyeyim virgülden 3 puanın olsaymış takdır alıyormussun iyi günler

  30. asdasd diyor ki:

    nah alınız amk

  31. esra diyor ki:

    mrb arkiler ben 6. sınıfa gidiom 7 ye geçecemm hayrısıyla allah neyi kısmet ettiyyse alacamm

  32. mehmet diyor ki:

    2.dönem etkiliyormu ortalamam67 offffffffffffffffffffffffffffff

  33. şeydaa diyor ki:

    arkadaşlar 2, dönem ortalama alınıyo demiii çok önemli

  34. ekrem diyor ki:

    yav 3 olana takdir veriliyormu

  35. mahmut diyor ki:

    100.1100 takdir=takdir=teşekkür=siktirname

  36. dilosra diyor ki:

    off 81 puanla teşekkür yaaww :(

  37. mustafa diyor ki:

    ARKADAŞLAR NE OLURSUNUZ DUA EDİN İNŞALLAH TEŞEKÜR ALABİLEYİM 70 LERDE BİYERDE AMA BİLMİYOM BELLİ OLMAZ

  38. zehra diyor ki:

    ortalamam şuan 99.00 ama iki sınava girmedim inşallah düşmez (sakın yalan söylüyorum zannetmeyin)

  39. ali diyor ki:

    arkadaşlar ne olursunuz taktir almam için dua edin

    • sanane diyor ki:

      Sübhânekellâhümme ve bi hamdik ve tebârekesmük ve teâlâ ceddük (ve celle senâük *) ve lâ ilâhe ğayrük

  40. damla diyor ki:

    kızım hepiniz atıyonuz 100de100 diye bi şey olamaz
    bende 96dan düşüo

  41. seyma diyor ki:

    allahın izni ile teşekkür alıcam

  42. nabcan nufusamı alcan diyor ki:

    yıne taktir

  43. karde diyor ki:

    Siktirin o.ç okul birincisinin bile 98 atmayın ya bn doğruya doğru 68.99 bk yalan deil yukarda allah varbiliom yalan atıonuz bu arada girlgogames.com a gitin ark atın serenay kullanıcı adım

  44. üzgün diyor ki:

    puanım 78 taktir almam için kaç puan lazım

  45. busenur diyor ki:

    6.sınıfa gidiyorum 100.100 ile takdir alıyorum hepiniz eziksiniz olum

    • zeynep diyor ki:

      busenur eminim 100.100 bundan çok eminim ufak atta civcivler yesin

    • sevim diyor ki:

      kızım busenur biz bunları alırken sen çömezdin naber kızım100,100 taktir alıyorum piç

    • betül diyor ki:

      tatlım benim bende altıya giderken takdir aldım ama bu bişeyi değiştirmez yediye sekize bi geç sonra sana ezik derler şimdi sizin konular bebe konusu ne var onları yapmakta ayriyetten puan sını 100 seninki 100,100 olamaz canım benim sen bu zeka ile bence takdir alman kanıtlanmamış bi şey olur bencee :) ;)

    • aynur diyor ki:

      100.100taktir alıyonda türkçen nasılbeş oluyor olum yazılmaz oğlum yazılır ayrıca kimse senin oğlun değil hatini bil

    • havvanur diyor ki:

      havan kime lan bende alıyom

    • hvhfh diyor ki:

      ahlaksız nie laf atıon bn teşekkür alyom sn ahlaksızsın bide kız olcan

  46. sanane diyor ki:

    6.sınıfa gidiyorum ama sizin gibi malları hiç görmedim. 100.100 takdir alıyorum hepinizi siker siker bir torbaya koyarm oruspular

    • sananeeeellanannanana diyor ki:

      piçç cocu ne diyon la sen bebe once buyude gel salakk altıda bişimii ben lisede takdir aldımm kezbannn

    • EMİR diyor ki:

      ŞEN 100 ALMIŞŞIN AMA KONUŞMANA GÖRE ADAM OLAMAMIŞŞIN ABİŞİ ADAM OL BENİM 91 DEN GELİYO 7.ŞINIFIM DUA EDİN ABİNİZE ZAA XD

  47. zaaaaaaaaaaaaaa........ diyor ki:

    takdirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 877777777777……90000000

  48. cemoooooooooo diyor ki:

    KAMİLLER 6YA GİDİOM ORTALAMA 100LE TAKTİR + ONUR BELGESİ ALYM

  49. eslim diyor ki:

    ya fenden 1.inci sınavım 41 2.inci 50 teşekkür alabilirmiyim ya

  50. muhammed diyor ki:

    can sıkılmasın herkes hak ettiğini alır ne fazla ne az

  51. umut kesılmez diyor ki:

    önemli olan ortalama değl önemlı olan derse katılıp ta hocayı iyi dinlemek ve çabalamak

  52. turgut reis diyor ki:

    99.99 tühhh nasıl 100 ü kaçırdım nys yine takdir

  53. ömer diyor ki:

    siz eziksiniz hahahaaaaaa

  54. hakan diyor ki:

    yes be yıne taktır 97,22

  55. cemre diyor ki:

    Arkadaşlar 99,50 ile takdir alıyorumm . Yüzü kaçırdımm

  56. ´MEVLÜT diyor ki:

    TÜH BE99.95DEN100 KAÇIRIYORUM

  57. Götüne kaydığım türkçecı diyor ki:

    87.50 alıyorum göt orospu türkçeci yüzünden :)

  58. fatma diyor ki:

    arkadaşlar şuana kadar takdir alıyordum ama bu dönem şalışmadığim için teşekür alacağım doğrusu çok üzüldüm hatta karnemi almak bile istemiyorum

  59. pınar diyor ki:

    60,23 hiç bişey alamıyom

  60. haaahhhaha diyor ki:

    hepiniz eziksiniz benim ortalamam tam tamına100

  61. mura diyor ki:

    84,53 tkdr glymu??

  62. Bilal diyor ki:

    ALLAH’ın İzni ile Takdir alıyorum

  63. berkan diyor ki:

    70,5 ortalamam alıyorum allahın izniylen

  64. serkan diyor ki:

    her zamanki gibi yine teşekkür alıyorum şu anda 7. sınıfa gidiyorum altı tane teşekkür aldım bu dönem 7.sini alıyorum

  65. SON GULEN İİ GULER diyor ki:

    ARKDASŞLAR BBNDE TKTIR LAIYORUM AMA BİRAZ TEŞEKKUR LAMAYANLARA DALGA GECİYORSUNUZ TAKTİR ALIOSUNUZ AMA ADM OLMUOSUNUZ

  66. Sudenur diyor ki:

    arkadaşlar takdir weya teşekkür almada hani e okula girip biyerden puanlama ya girioz yaaa buda pbyç yerinden mi yoksa direk puanlama yerinden mi girioruz…

  67. hoppadedimdurdedim diyor ki:

    7.sınıfa gidiyom 87 den takdir alıyom :D .s.s.s

  68. Burçak diyor ki:

    Arkadaşlar benim ortalamam 84.98 takdir mi tşk mü alıyorum???

  69. furkan s. diyor ki:

    87,50 ile taktir arkadaşlar ben furkan selçuk

  70. ılgın diyor ki:

    yaaa offff 83,69 la takdir kaçıtrıyom ya hep takdir alıyodum offf

  71. çağla nur diyor ki:

    ben 12 yaşındayım 6. sınıfa gidiyorum ve bizim dersimizde teknoleji tasarım yok bilişim ve yazılım var ama burada yok bence ben teşekkür alıyorum peki neden yok 2014 yazıyor…

    • belirsiz diyor ki:

      teknoloji tasarım yani işte bilişim ve teknoloji

    • sevgi diyor ki:

      ya evet bende 5 e giiyom ama bilişim dersi yok ama olsa teşekkür alıcam ve 3 hoca ortalamaya girmemiş bide

  72. merve diyor ki:

    Bu site yanlis soyluyo vala ya ben bu siteye girmem

  73. aaaaaaaa diyor ki:

    nereye sallıyoz lan benim de ortalamam 100 lüsifaktör kıskanç ezik :) 75 ne lan

  74. okay diyor ki:

    71,70 teeşekürrrr oleyyyyy

  75. hüzünlü genç diyor ki:

    maalesef 84,50 puan ile teşekkür alıyorum :(

  76. ertunç diyor ki:

    ah be 84,99 puanım yaaaa 1 puanl taktr gittiii

  77. cemile diyor ki:

    bu makineye inanmalımıyım yoksa inanmamalımıyım? anlayamadım gerçekten.Çok teşekkür almak istedim ama alamıyorum bana dua edin diğer sene alırım inşallah allahım biz sana ellerimizi açtık nolur kabul eyle yarrabi :)AMİN:) öğretmenlerimi çok seviyorum ve onları ellerinden öpüyorum

    • SEVİM diyor ki:

      TERBİYESİZ………… POPAYSTA BÖYLE TAVUKLARA YER YOKKKKKKKKKKK ŞAPŞİK OKE
      Y YALAN SÖYLE

  78. bahar diyor ki:

    72 den teşekkür alıyorum

  79. sisi diyor ki:

    arkadaşlar bnim ing.en son 2 idi bu yüzden ortalamam 69,89 du.çookk üzülüyodum sonra 3 olmuş bu yüzden teşekkür alıyorum. sizde umudunuzu kaybetmeyin bn kaybemedim alıyorum inş.sizde alırsınız ;))

  80. muho diyor ki:

    68.14 teşekkür alırmıyım :(

  81. hakan diyor ki:

    malesef benim puanım 67,36 Allahım bana yardım et ne olur.

  82. sedef diyor ki:

    yaşasın 95 puanla taktir alıyorum

  83. efe diyor ki:

    oralamam 98,76 teogda okul birincisi oldum.hiç yanlışım terogda çıkmadı çok basıttı

  84. enes diyor ki:

    72,90 ya üffff çok ama çokk kötü

  85. görselcinin amına koyam diyor ki:

    burdan görselciye sesleniyorum babaanneni sikim inadına takdir alıyorum :P

  86. ecem kayri diyor ki:

    Bence teşekkür alıyorum

  87. .... diyor ki:

    arkadaşlar burası doğru ama ders saatlerini yazmamışlar onun için ortaokulla lisenin puanlamasını ayırıyolar.ders saatleriyle ortalama yükseliyor haberiniz olsun………..

  88. fevzi diyor ki:

    78,76 ile teşekkür alıyorum .

  89. duygu diyor ki:

    84,46 taktir alıyomu lütfen söyleyin çok korkuyorum lütfen cevap yazın

    • sedef diyor ki:

      çok üzüldüm ama teşekkür öğretmenin tamamlar diye düşünbüyorum çünkü 84,51 ve üstü alanlar taktir alıyor öğretmenin tamamlar . :D benimkini tamamlamıştı :D

    • yusuf diyor ki:

      alamıyosun duygu 89 olması gerek

    • ada su diyor ki:

      malesef canım 84,50 alsaydın takdir alabilirdin teşekkür alıyosun :(

    • merve diyor ki:

      alamazsın ki kardeş valla bende aynı durumda kalmıştım 84,63 den ama vermiyorlar kesin 85 olması lazım

  90. Melisa diyor ki:

    Offff bu ne ya!! Her sene teşekür almaktan bıktım :( Neyse biraz çalışıyım da taktir alayım dimi ;) ££££ benim qibi teşekür alanınız var mı yhu ??

    • ebru diyor ki:

      ewt ya 83,01 ile teşekkür off hep takdir aldım üstüne geçensene ÜSTÜN BAŞARI BELGESİ aldım bu senede teşekkür alıcamm off yaa

    • melis diyor ki:

      aynen bende teşekür adaş

  91. senanur diyor ki:

    92.50 puanla takdir alıyorum çoooooooooooooooooooooooooooooook mutluyum teog un sonuçları da çok güzel bütün arkadaşlar inşallah takdir alır herkese başarılar

  92. Sanane diyor ki:

    92,5!hepiniz eziksiniz

  93. lusifaktör diyor ki:

    hepiniz yalansınız (topunuz hemde)herkesin yorumunu teker teker okudum.benimki 75den teşekkür düşüyor.o 90 diyenlere (ve üstü)kapak olsun ben mutluyum 2.döneme çok çalışıcam.diğerleri sadece kendini kandırıyorlar.helede 100 diyen var ayıp ayıp ya sen 1. sınıfamı gidiyon gardaş.iyi şanslar kimse üzülmesin düzeltirsiniz sevgilerle.

  94. arzu diyor ki:

    yaaa ortalama 74 off yaaa ama 7.sınıfım ve ilk dönem 2.döneme artıık offfffff fff fff fff

  95. ömer diyor ki:

    6.sınıfa gidiyom ortalama 90,24 taktir alıyom :):):)

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.