9:24 am - Pazar Ağustos 23, 2015
Sponsorlu bağlantılar

6-7 ve 8. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama

Cuma, 19 Aralık 2014, 9:00
Sponsorlu bağlantılar

E-Okul Takdir Teşekkür Hesaplama

6. 7. ve 8. Sınıf Öğrencileri aşağıdaki formu kullanarak takdir ya da teşekkür alıp alamayacaklarını hemen öğrenebilirler. 6. sınıf takdir teşekkür hesaplama , 7. sınıf takdir teşekkür hesaplama , Notlarınızı girerken, yanlışlık yapmamaya dikkat ediniz. Türkçe dersinizin notu 55’ten aşağı olursa ya da 45’in altında notunuz olursa hesaplama yapılmaz. Her dersteki yazılıların ortalamasını yazarak hesaplama yapınız. 6. 7. ve 8. Sınıf Online Takdir Teşekkür Hesaplama , Takdir Teşekkür Hesaplama 2014 Eokul

Bu sitedeki takdir teşekkür hesaplama robotu e-okul verileri dikkate alınarak son duruma göre hazırlanmış yeni bir hesaplama robotudur. Sitemiz e-okul ile birebir uyumlu ve doğru sonuçlar vermektedir. E-okul sitemiz dışında diğer sitelerde yapılan hesaplamaları sizlere önermiyoruz. 6. ve 7. sınıf öğrencileri aşağıdan takdir teşekkür alıp alamayacaklarını hesaplayabilirler. Sitemizi arkadaşlarınıza önermeyi ve facebook hesabınızda paylaşmayı unutmayın.

8. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama İçin Buraya Tıklayın

6. Sınıf ve 7. Sınıflar İçin Takdir Teşekkür Hesaplama Robotu ( %100 Doğru Sonuç Vermektedir )


8. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama İçin Buraya Tıklayın

4. ve 5. Sınıflar İçin Takdir Teşekkür Hesaplamak İçin Buraya Tıklayın

12.472 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "6-7 ve 8. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama"

  1. Tanju diyor ki:

    Arkadaşlar ortalamam 69,98 tesekkür alırmıyım

    • hasan aragon diyor ki:

      malesef alamazsın tanju çünkü ortalaman 69.98 yani 3 teşekkür alman için en az 70 olması lazım yani 4 olması lazım

  2. hüseyin diyor ki:

    arkadaşlar bu hesaplama doğrumu

  3. Berdan diyor ki:

    Amk bu ne biçim ölcü aleti aq sikim

  4. oğuzhan diyor ki:

    85.78 İLE TAKDİR ALIYORUM OLEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  5. frd diyor ki:

    73,98 ile teşekkür aiyorum

  6. dilan uçar diyor ki:

    hocaların hepsi dönek derte akılısın başarılısın iyisin diyolar not vermeye ğelicede sönüyolar nasıl iş anlamdımki

  7. dilan uçar diyor ki:

    hocaların hepsi dönek derslerde iyisin şöyle böyle diyolar not vermeye ğelincede sönüyolar

  8. gülcan diyor ki:

    oleyyyy!98,25 ile taktir alıyorum

  9. esra diyor ki:

    ya arkadaşlar bu kesin bilgi değil mii

  10. ç x. diyor ki:

    100 100 100 100 taktir geliyor arkadaşlar hemde 100 den 100 den

  11. ... diyor ki:

    yalnız burda seçmeli dersler yok seçmeli derslerinde olması lazım

  12. sevcan diyor ki:

    çok güzel bir uygulama teşekkür ederim sagolun

  13. gokhan yazgı diyor ki:

    TAKTİR OLEYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  14. samet diyor ki:

    arkadaşlar. türkçe 72,20 matematik 64,40 fen 55,80 ing 70,20 seçmeli ing 61,20 yazarlık 91,50 sos 64,50 müzik 100 beden 85 din 76 hz muhammed 59 teşekür alırmıyım

    • hasan aragon diyor ki:

      teşekkür alman için en az ortalama 70 olması lazım bu arada matematiğin nasıl düşük benim matematik 100

  15. asdf diyor ki:

    79,23 düşüyor taktir alırmıyım ??

  16. minasener diyor ki:

    100 ortalama ile taktir bütün notlarım 100

  17. rtrgf diyor ki:

    off ortalalam 99 off

  18. kader :( diyor ki:

    karnem skter name aldm en başarlı bElge alkş aliyim bi (sağln) dstlr

  19. şevval diyor ki:

    vay anasını teşekkür :((

  20. Burak Şahin diyor ki:

    Seçmeli dersler çıkmıyo :(

  21. poyraz diyor ki:

    bende 84,49 ile takdir aldım beyler geçen sene

  22. arda diyor ki:

    ortalama 84,94 takdir mi arkadaşlar ???

  23. saliha diyor ki:

    ortalama 76 ama matematik 39 teşekür alamam dimi ? :(

  24. kübr diyor ki:

    jhıghıhıyhı

  25. Esma diyor ki:

    Ağırlıklı ortalama yazıyor ama sonuç gözükmüyor. Neden böyle oluyor bir yardımcı olur musunuz ?? Sanırım teşekkür alıyorum fakat sonucun gözükmesi de gerek.

  26. sedat diyor ki:

    BEDEN EĞİTİMİ:77=4 DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ: 76=4 FEN VE TEKNOLOJİ: 65=3 GÖRSEL SANATLAR:95=5 MATEMATİK:50.66=2 MÜZİK:100=5 SOSYAL BİLGİLER:62=3 TEKNOLOJİ VE TASARIM:90=5 TÜRKÇE: 65=3 YABANCI DİL:49.25=2

    ne alıyorum

  27. hü,eyra diyor ki:

    69.96 teşekür alabiliyomuyum:'( :-[

  28. eda diyor ki:

    Ortalama nrde yazyoki benim notlarim 80in altinda deil ortalamam 1685.87 cikio bisy soylemisiniz bu konu hakkinda axaba bi seyler biliyorsaniz

    • nur diyor ki:

      virgül koymayı unutmuşsun bendede aynısı oldu virgül konunca normale dönüyor

  29. oot diyor ki:

    71,78 düşüyor tşkür alıyorum

  30. damla diyor ki:

    arkadaşlar puanım 69,50 teşekür alabilirmiyim bi bilgi verebilirmisiniz :(

    • bbbb diyor ki:

      7. sınıfta dönem ortalamam 69.50 – 69.99 arasında olduğunda yuvarlama ile teşekkür alabilir miyim?
      Milli Eğitim Bakanlığının yönetmeliklerine 7. sınıf öğrencisinin teşekkür belgesi alabilmesi için tüm derslerinin dönem ağırlıklı puan ortalaması 70.00 puan ve üzeri olmalıdır. Teşekkür hesaplamasında öğrencinin dönem ortalamasına yuvarlama yapılmayacak ve 69.50 – 69.99 arasında olan dönem ortalamaları ile teşekkür belgesi alınamayacaktır.

    • ipek diyor ki:

      nasıl alıyorsun kardeşim

  31. kraallllll.... diyor ki:

    ortalama 60 olsa teşşekür gelirmi

  32. kraallllll.... diyor ki:

    ortalama 60 olsa teşekür alıyormuyuz

  33. kraallllll.... diyor ki:

    ortalama 60 olsa teşekür alıyormuyuz arkadaşlar

  34. kraallllll.... diyor ki:

    arkadaşlar ortalama 60 olsa teşekür geliyomu

  35. ysgmur diyor ki:

    ortalamam 100,000 herks kapakkk

  36. ramazan diyor ki:

    78,96 teşekkür

  37. şura diyor ki:

    yaşasın 90,57 puanla takdir alabiliyorum :)

  38. azra diyor ki:

    off be 98,35 ya 100 degil ya

  39. sevde diyor ki:

    86,75 le takdir ha bide 84.50ve üzeri olanlar takdir alabiliyor bilginiz olsun :) :)

  40. krall diyor ki:

    Türkçem 54,50 e okul da 3 olarak görünüyor . karne ortalamam 81 teşekkür alır mıyım

  41. hüseyin diyor ki:

    teşekkür alırmıyım bilmiom ama ortlama 69 küsür bişey

  42. yağmur diyor ki:

    BEDEN EĞİTİMİ:91,25=5
    DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ: 51,6667=2
    FEN VE TEKNOLOJİ: 60,50=3
    GÖRSEL SANATLAR:92,50=5
    MATEMATİK:48=2
    MÜZİK:61,25=3
    SOSYAL BİLGİLER:59,8333=3
    TEKNOLOJİ VE TASARIM:100=5
    TÜRKÇE: 87,8750=5
    YABANCI DİL:64,50=3

    TEŞEKKÜR ALIRMIYIM?LÜTFEN CEVAP VERİN.ÇOK ÖNEMLİİ

  43. kezban diyor ki:

    taktir alıyom yaşasın <3

  44. Ceren diyor ki:

    Yaa kandiller bu niye açılmıyor T^T

  45. SüLeYmAn diyor ki:

    Çok kötü 94,03 aldım.

  46. sdfghjk diyor ki:

    69,88 teşekkür alır mıyım ??

  47. Esma diyor ki:

    Yha öff ortalamam 98.21

  48. Umut ÇEVİK diyor ki:

    ortalamam 99.57 yok böle şans ya 100 olması gereekiyodu ama olsun taktir aloyorum D:

  49. kenan diyor ki:

    hele şükür takdir alıyom :)

  50. birben diyor ki:

    arkadaşlar 98.01 ile takdir alıyorum.. yaşasınn.. :) :D :P

  51. zeliha diyor ki:

    arkadaşlar ortalamam 84.70 takdir albilorummu

  52. hüzünlü diyor ki:

    oha hoca bedenimi düşürmüş ya 97,50 düşüyo

  53. Ayşegül diyor ki:

    Çok rahatladım,ortalamam 96 geliyor

  54. asddfs diyor ki:

    ortalamam 71 teşekkür alıyorum allah herkeze teşekkür almayı nasib etsin amin..

  55. damla diyor ki:

    91,30 takdir alıyorum arkadaşlar inşallah sizde alırınız

  56. aleyNaa diyor ki:

    heeeyy TAKTİRİMİ alıyorum yupppi :D :d

  57. sude ♥ diyor ki:

    92,66 :(((( müzikçiyi ALLAH’a havale ediyorum ortalamamı düşürdüüü:(:(

  58. hasan diyor ki:

    teşekkür alıyommm haybi :10: :11: :12: :D

  59. nilsu diyor ki:

    bizim ingilizce haftada 12 ders ama ortalamayı değiştirir mi?

  60. aleyna diyor ki:

    arkadaşlar 7.sınıfa gidiyorum ortalmam 69.6592 kalırmıyım ?

  61. ufuk diyor ki:

    ortalamam 84,64 7.sınıfa gidiyorum 1. dönemde 84,72ydi takdir vermediler şimdi verirlermi ?

  62. sebiha diyor ki:

    69.34 teşekkür alırmıyım

  63. melis diyor ki:

    teşekür alıyorum olley

  64. yabancı diyor ki:

    90,3 ten taktir

  65. berkay diyor ki:

    hesap makinesiyle hesapladım 72 burda hesapladım 68

    • ilyas diyor ki:

      hesap makinesinde türkçe ile müzük aynı değerde burda ağırlık ortalama olduğu için hepsinin hesaplama değieri farklıdır

  66. cihat diyor ki:

    mrhb benim ortalamam 84,47 düşüyo hocalar tüm norları girmiş o 85 olurmu

    • selen diyor ki:

      merhaba ben sana söyleyeyim virgülden 3 puanın olsaymış takdır alıyormussun iyi günler

  67. esra diyor ki:

    mrb arkiler ben 6. sınıfa gidiom 7 ye geçecemm hayrısıyla allah neyi kısmet ettiyyse alacamm

  68. mehmet diyor ki:

    2.dönem etkiliyormu ortalamam67 off

  69. şeydaa diyor ki:

    arkadaşlar 2, dönem ortalama alınıyo demi çok önemli

  70. ekrem diyor ki:

    yav 3 olana takdir veriliyormu

  71. mahmut diyor ki:

    100.1100 takdir=takdir=teşekkür=siktirname

  72. dilosra diyor ki:

    off 81 puanla teşekkür yaww :(

  73. mustafa diyor ki:

    ARKADAŞLAR NE OLURSUNUZ DUA EDİN İNŞALLAH TEŞEKÜR ALABİLEYİM 70 LERDE BİYERDE AMA BİLMİYOM BELLİ OLMAZ

  74. zehra diyor ki:

    ortalamam şuan 99.00 ama iki sınava girmedim inşallah düşmez (sakın yalan söylüyorum zannetmeyin)

  75. ali diyor ki:

    arkadaşlar ne olursunuz taktir almam için dua edin

    • sanane diyor ki:

      Sübhânekellâhümme ve bi hamdik ve tebârekesmük ve teâlâ ceddük (ve celle senâük *) ve lâ ilâhe ğayrük

  76. damla diyor ki:

    kızım hepiniz atıyonuz 100de100 diye bi şey olamaz
    bende 96dan düşüo

  77. seyma diyor ki:

    allahın izni ile teşekkür alıcam

  78. nabcan nufusamı alcan diyor ki:

    yıne taktir

  79. karde diyor ki:

    Siktirin o.ç okul birincisinin bile 98 atmayın ya bn doğruya doğru 68.99 bk yalan deil yukarda allah varbiliom yalan atıonuz bu arada girlgogames.com a gitin ark atın serenay kullanıcı adım

  80. üzgün diyor ki:

    puanım 78 taktir almam için kaç puan lazım

  81. busenur diyor ki:

    6.sınıfa gidiyorum 100.100 ile takdir alıyorum hepiniz eziksiniz olum

    • zeynep diyor ki:

      busenur eminim 100.100 bundan çok eminim ufak atta civcivler yesin

    • sevim diyor ki:

      kızım busenur biz bunları alırken sen çömezdin naber kızım100,100 taktir alıyorum piç

    • betül diyor ki:

      tatlım benim bende altıya giderken takdir aldım ama bu bişeyi değiştirmez yediye sekize bi geç sonra sana ezik derler şimdi sizin konular bebe konusu ne var onları yapmakta ayriyetten puan sını 100 seninki 100,100 olamaz canım benim sen bu zeka ile bence takdir alman kanıtlanmamış bi şey olur bencee :) ;)

    • aynur diyor ki:

      100.100taktir alıyonda türkçen nasılbeş oluyor olum yazılmaz oğlum yazılır ayrıca kimse senin oğlun değil hatini bil

    • havvanur diyor ki:

      havan kime lan bende alıyom

    • hvhfh diyor ki:

      ahlaksız nie laf atıon bn teşekkür alyom sn ahlaksızsın bide kız olcan

  82. sevgi diyor ki:

    hehehehehehehehehe

  83. cemoooooooooo diyor ki:

    KAMİLLER 6YA GİDİOM ORTALAMA 100LE TAKTİR + ONUR BELGESİ ALYM

  84. eslim diyor ki:

    ya fenden 1.inci sınavım 41 2.inci 50 teşekkür alabilirmiyim ya

  85. muhammed diyor ki:

    can sıkılmasın herkes hak ettiğini alır ne fazla ne az

  86. umut kesılmez diyor ki:

    önemli olan ortalama değl önemlı olan derse katılıp ta hocayı iyi dinlemek ve çabalamak

  87. turgut reis diyor ki:

    99.99 tühhh nasıl 100 ü kaçırdım nys yine takdir

  88. ömer diyor ki:

    siz eziksiniz hahahaaaaaa

  89. hakan diyor ki:

    yes be yıne taktır 97,22

  90. cemre diyor ki:

    Arkadaşlar 99,50 ile takdir alıyorumm . Yüzü kaçırdımm

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.