11:20 am - Cuma Ağustos 28, 2015
Sponsorlu bağlantılar

E Okul Giriş – Veli Bilgilendirme Sistemi

Cumartesi, 12 Nisan 2014, 0:39 | Bilgi Paylaşımı | 612 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

Nisan Mayıs 2015 Önemli Bilgi: E-Okul Sistemi sistem yoğunluğundan dolayı açılmamaktadır.Sistem ara ara düzelse de Sorun hala devam etmektedir. Aşağıdaki butonu tıklayarak veli bilgilendirme sistemine girebilirsiniz …

Ara ara  e-okul veli bilgilendirme sisteminde not bilgisi bölümü açılmıyor ya da ara ara açılıyor tekrar hata veriyor. Bazen de e okul tamamen hata veriyor. Milli Eğitim Bakanlığı Teknoloji İşleri Genel Müdürlüğü bu konuda henüz resmî bir açıklama yapmadı. Fakat bu hataların yazılı dönemlerine denk gelmesi, sorunun not girişinden kaynaklandığını ortaya koymakta. Şu günlerde öğretmenlerin e-okul sistemine yazılı sınav tarihi ve  yazılı sonuçlarını girme yoğunluğu var. Ayrıca Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünün e-okul sisteminin site üzerinde birtakım iyileştirme çalışmaları yaptığını da gözlemlemekteyiz.

E – Okul Giriş ( Tıkladıktan Sonra Bir Süre Bekleyin Sayfa Geç Açılıyor )

E Okul Veli Bilgilendirme Sistemi Giriş İçin Tıklayın

Öğrencilerin endişeleneceği bir durum görünmemekte. Çünkü sistemdeki bozukluğun çok kısa bir süre içerisinde düzeleceğini düşünüyoruz.

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

612 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "E Okul Giriş – Veli Bilgilendirme Sistemi"

  1. duhan can diyor ki:

    e kolu a girilmiyor girdiğiniz bilgilere ait öğrenci bulunamadı deniliyor bilgisayarda sorun vardır dedim başka arkadaşımın e okuluna girdim girdi ama benimkine girmiyor acil yardım bu konuda ne yapabiliriz

  2. TEOG diyor ki:

    EOKUL ‘Girdiğiniz bilgilere ait öğrenci bulunamadı.’DİYOR NEDEN?YARDIM EDİN… NASIL GİREBİLİRİM.

  3. betul diyor ki:

    Arkadas biz ogtenemiyecekmiyiz notlarimi ya taktirmi tesekkurmu alicam bilmiyorum belkide taktiri 1 puanla kaciricam bilsem hocadan isticem sma girilmiyo boyle isin icine ……………………….

  4. sss diyor ki:

    E okula girebilen olursa ses versin

  5. sss diyor ki:

    50 gün devamsızlık yaptım ama girmedim diyor hoca bir de girdiye eywakk

    • GRSN diyor ki:

      Allah Allah devamsizlik yaparken hocayami sordun da boyle ‘yok 50 gun
      devamsizligim var ,yok hoca girrdim diyo ama merak ediyorum’diyosun dostummmm.Fantazin ne senin ben anlamadim!!!!!!!!!

  6. ömür ergin diyor ki:

    e okula giremiyom yardımcı olun lütfen

  7. serdar bostancı diyor ki:

    efendim bu e okul açılıyor açılsa bile resimdeki rakam lar ekrana gelmiyor gereğinin yapılmasını arz edelim.

  8. masal diyor ki:

    açılmıyo ya lütfen yardım edin siteye bağlanamıymorumm!!

  9. esra diyor ki:

    Bu mallar neden açmıyo ya sabahtan beri girmeye çalışıyorum ufffff ya ..

  10. nurcan diyor ki:

    ben bu dönem matematikten çok kötü aldım.Kaç aldığımı merak ediyorsanız 76 aaldım

  11. sahra diyor ki:

    e okulda giremiyorum notuu öğrenemedim offff buna biçare bulun böylrebşr öğrenci bulunamamaktadır diyo napabilirim

  12. özge diyor ki:

    Ya bu e okul neden açilmiyor

  13. NERMİN diyor ki:

    yeğenimin teog sonucunu e okuldan öğrenemiyoruz.sürekli ” Öğrenciye ait soruları doğru cevaplamadığınız için sisteme giriş yapamıyorsunuz.
    Lütfen yeniden deneyiniz…” uyarısı çıkmaktadır.bilgiler doğru olduğu halde neden bu uyarıyı görüyorum.yardımcı olabilirmisiniz.

  14. fatma ALTINDAL diyor ki:

    oğlumun fotoğrafı yerine başka arkadaşının fotoğrafı çıkıyor bu da beni rahatsız ediyor.en kısa zamanda düzeltmenizi rica ediyorum

  15. mustafa er diyor ki:

    e okula neden not girilmiyor

    • hasann diyor ki:

      e okulu hacklamışlar yani çökeltmişler ondan girmiyor 1 Hafta BÖLE GİDER BU…:S !!!!!!!!!!

  16. beren diyor ki:

    arkadaşlar benceeee bennnonu açamADIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM YAZIKKKKKKKKKKKKK O PARAYAAAAAA
    ,

  17. gonca diyor ki:

    e okula giremiiyorum

  18. müjgan bilgili diyor ki:

    BU SİSTEME GİREBİLMEMİZ İÇİN BİZDEN KULLANICI ADI VE ŞİFRE İSTİYOR..AMA KAYDOLMAK İÇİN BİR SEÇENEK SUNULMAMIŞ NE YAPMALIYIZ.YARDIMCI OLUR MUSUNUZ

  19. havin diyor ki:

    kaç gündür e okuluma giremiyorum nasıl olacak

  20. hatice diyor ki:

    Selam dostlar uzun bir aradan sonra tekrar geldim .merak etmeyin artık otobüsteki tatlı çocuk yok yeni seylerden bahsedicem :)

  21. umran diyor ki:

    Lutfen bana yardim edin ben nakil yaptiramadim cocugum okula gidemiyo okul okul geziyom puan yetersiz diye okula almiyorlar benim cocugum simdi okula gitmiyo ne yapcam bilmiyom milli egitimede gittim yapacak bisey yok dediler n yapcam bmiyom cocugumun ookumasni istiyom bana ysrdim okulu cok uzak oldugu icin gonderemiyom yakin okula aldirabilirsin dediler olmuyo yapmiyo ne yapcam bilmiyom milli egitim bakani duysun bana yardim edin

    • Bilgin diyor ki:

      Oğlun çalışıp yüksek bir puan alsaymış yani Yada o okulun Etrafında bir yere taşınacaksınız oğlun düşük aldıysa MEB ne yapsın her şeyi devletten beklemeyin.

  22. ebru diyor ki:

    ben e-okula giremiyorum neden

  23. buse diyor ki:

    ya tc no mu yazdım okul no mu da doğru yazdım resimdeki rakamlarıda doğru yazdım fakat Girdiğiniz bilgilere ait öğrenci bulunamadı diyo napıcamm :/

  24. elif diyor ki:

    arkadaşlar kaç gündür e okuluma girmeye çalışıyorum tc no mu yazdım okul no mu da doğru yazdım resimdeki rakamlarıda doğru yazdım tmm a basınca bu bilgilere göre öğrencşi yook diyo kaç gündür ne yapacağımı şaşırdım lütfen yardım edin

  25. kk diyor ki:

    iğrenç

  26. sakine diyor ki:

    ya bu takdir teşekkür hesaplama puan sistemi niye girilmiyor.

  27. bahar diyor ki:

    birşey bulursanız haber verinnnnnnnnnn

  28. hamidiye diyor ki:

    yaşasın taktir olıyorum hahahahahhahh

  29. damla arslan diyor ki:

    bende gidemiyom ama o gerizekalı kimse bir daha ben olmazsamda küfür etmeyin aptallar…

  30. sena diyor ki:

    biz geri zekkkalımıyız giremiyok işte senin dedigini bende biliyom açılmıyo

  31. aykut diyor ki:

    hümeyra nasıl açtın

  32. yunus diyor ki:

    yav giriş yapamıyorum sürekli sayı istiyor

  33. emir diyor ki:

    E okul diyorsunuz veli bigilendirme kısmından tc nizi ve okul no nuzu giriyorsunuz bu kadar basit

  34. şule diyor ki:

    madem bi eokul diye bişey açmışlar bari adam akıllı sunsunlar dalga geçer gibi iş yapıyorlar

  35. ibrahim diyor ki:

    ya arkadaşlar internet explorer dan girerseniz bakabilirsiniz :)

  36. humeyra diyor ki:

    ben çok çabuk girdim

  37. ozcan diyor ki:

    e okul bence çok iyi bir sistem

  38. ozcan diyor ki:

    e okul çok güzel bir sistemdir

  39. asdfghjkl diyor ki:

    girilmiyor biz ne yapalım :S:S:S:S:S

  40. esila diyor ki:

    ben de giremiyorum niyese 2 saaten beri uğraşıyorum ama olmuyo kayıt ta oldum girdim yine olmadı ya e okulda sorun var ya da bizde

  41. mustafa diyor ki:

    nası çok kolay giriyosanız analtın ya

  42. sedef diyor ki:

    deminden beri girmeye çalışıyorum giremiyorum

  43. fatih diyor ki:

    bende çok kolay girebiliyorum

  44. ahmet diyor ki:

    seni seviyorum e okul

  45. zeynep diyor ki:

    bunu da bilmiyorsanız ????

  46. sena diyor ki:

    e okulda hata oluyo ne yapabilirim :(

  47. Derya diyor ki:

    çok kolay açması nasıl da açamadınız yani saçmaca

  48. YETER SOYLU diyor ki:

    E OKUL SİSTEMİ GİNE BOZULMUŞ DEMİNDEN BERİ GİRMEYE ÇALIŞIYORUM GİREMİYORUM NİYE BÖYLE YAPILIYOR ANLAMIYORUM BUNUDA PARAYA DÖKTÜLER YAZIKLAR OLSUN

  49. Salih diyor ki:

    Nasıl giriloy bana görtersene

  50. ibrahim diyor ki:

    dogru söylüyorsun arkadaşım

  51. fatma diyor ki:

    benim e okulum açılmıyo bana öneri önerin lütfennnn…

  52. buse diyor ki:

    bencede bende arıyorum bulamıyorum

  53. medine diyor ki:

    hanifeye katılıyorum,girmek çok kolay

  54. hanife diyor ki:

    şuan e okuldan yeni çıktım. çok kolay:)<3

  55. BEKİR diyor ki:

    nereye kadar böyle gidicek anlamıyorum ki

  56. esma diyor ki:

    nasıl giremiyorsunuz arkadaşlar ben girdim hahahha

  57. nesibe diyor ki:

    valla bn kolayca açıorum açamayanlara allah kolaylık versin :))

  58. sema diyor ki:

    ya gırebılen var mı ya denıyorum demıyorum acmıyo

  59. ery kckpl diyor ki:

    liseyi bitirdim e okula giriyorum böyle bir kayıt yok diyor artık önce giriyordum. şimdi giremiyorum neden sorumluluk sınav sonucuna bakacağım.

  60. aleyna diyor ki:

    ya arkadaş sinirleniyorum

  61. bilal diyor ki:

    niçin açılmıyor deli olacam yav

  62. esma diyor ki:

    ya arkadaş ben niye bulamıyorum istediğimi…)’!

  63. emre diyor ki:

    ya çok zor giremedim bi türlü

  64. melisa diyor ki:

    of çok zor

  65. MUHAMMET diyor ki:

    KARNEME BAKAYIM

  66. baran diyor ki:

    arkadaslar google chromeden değil internet explorerden girin ben giriyorum gayet de güzel açılıyor

  67. dila diyor ki:

    ay ben bu e okula başlarım.ben bir öğrenciyim ve açmıyor oç piç

  68. dilara diyor ki:

    süper giriliyor

  69. beyza diyor ki:

    üff ya bi açamadım ne gıcık bişe bu ya

  70. seda diyor ki:

    ya ben bıldu şöyle şifre dedigi yer üste yazan rkamlar işte onu yazın sonra tc nizi yazın sanrada okul numaranızı yazıp giri okadar basit

  71. murat diyor ki:

    of bu e okul işi ne kadaaaar zor bir iş

  72. abdullah diyor ki:

    şifre yazıyor onun ne olduğunu bulamadım biri bana söylesin

  73. onur diyor ki:

    nasıl açılıyor girişi bilen varmı

    • ahmet servercan türkgöz diyor ki:

      şimdi girince o raya şifreni yazıyon sonrada orda anan la sikişiyon

      • fatma diyor ki:

        sende biyerlerini sik sik sik hayvan niye küfür ediyorsun kötülük yapan kötülük bulur babamın adını taşıyorsun gözüm üzerinde bidaha böyle laflar atma

  74. hüseyin diyor ki:

    merve malesef doğru söylüyor…

  75. serhat diyor ki:

    ssdaas asdsaa

  76. muhammedcan1905 diyor ki:

    ben google croum’dan eokula girmek istiyorumda bi hile gördüm onu yapcam girebilen banada söylesin söz söyleyen herkeze şifreyi vericem

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.