12:19 am - Pazar Şubat 1, 2015
Sponsorlu bağlantılar

E-Okul Giriş

Çarşamba, 5 Aralık 2012, 13:11
Sponsorlu bağlantılar

Ara ara  e-okul veli bilgilendirme sisteminde not bilgisi bölümü açılmıyor ya da ara ara açılıyor tekrar hata veriyor. Bazen de e okul tammmen hata veriyor. Milli Eğitim Bakanlığı Teknoloji İşleri Genel Müdürlüğü bu konuda henüz resmî bir açıklama yapmadı. Fakat bu hataların yazılı dönemlerine denk gelmesi, sorunun not girişinden kaynaklandığını ortaya koymakta. Şu günlerde öğretmenlerin e-okul sistemine yazılı sınav tarihi ve  yazılı sonuçlarını girme yoğunluğu var. Ayrıca Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünün e-okul sisteminin site üzerinde birtakım iyileştirme çalışmaları yaptığını da gözlemlemekteyiz.

Sorunsuz E-Okul Girişi İçin Tıklayın

Öğrencilerin endişeleneceği bir durum görünmemekte. Çünkü sistemdeki bozukluğun çok kısa bir süre içerisinde düzeleceğini düşünüyoruz.

E Okul Hakkındaki Haberler İçin Tıklayın ….

289 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "E-Okul Giriş"

  1. beyzanur diyor ki:

    ya açılmıo eski e okul daha güzeldi

  2. serkan diyor ki:

    ben sınavlarımı bilmek istiyoru

  3. ernee diyor ki:

    uf ya tes alıyom

  4. mehmet diyor ki:

    ben 460 aldım
    ve kazandım

    :d

  5. esra diyor ki:

    mehtap ile azra ve gizem 100000000000000000 yıl bekler ben açtım okuyorum

  6. azra diyor ki:

    karneler nereden açılıyor

  7. mehtap diyor ki:

    e-okul açılmıy yyyaaa

  8. kenan alemdar diyor ki:

    yaaa offf 90 dan karneme taktir geliyo ben ne yapacahım yaaaa

  9. okan diyor ki:

    off ya ortalama 99.68 napcam ben?ailem beni öldürür.

  10. yaralı kurt diyor ki:

    bu ne ya yapacaklarsa cabuk yapsınlar be bizde isimize bakalım

  11. celal diyor ki:

    eski notlarıma bakıyorum çıkmıyor

  12. irfan esen diyor ki:

    artık bir an önce açılmasını bekliyorum.e okul ne zaman açılacak.zaten biraz daha açılmazsa benim işime yaramayacak.çok kötü bir sistem…

  13. ayşegül diyor ki:

    alan seçimlerinin sonuçlarına bakamıyorum

  14. ferdi diyor ki:

    sbs sonuçlarını öğrenicem nerden öğreneceğimi bilmiyorum

  15. necip diyor ki:

    arkadaşlar beklemekten öldumben yaaciklasinlar yada iptal etsinler yeter artik dayanamiyorum kendimi öldurecem ya vallahi

  16. melek diyor ki:

    katılıyorum aynn deniz

  17. deniz diyor ki:

    ya sorunsuz e-okulu yazıyo tıklıyoruz sonuç vermiyo bune iş bune lahana turşusu ya

  18. burakrerfikpolat diyor ki:

    sınıta kal dımı kalmadımı ona baktım da nasıl yapa bılırız

  19. asya diyor ki:

    üffffffffffff arkadaşlar e okula giremiyorum notalarıma ve sözlülerime bakmak istiyorum lütfen bana bu sorunu nasıl giderebileceğim hakkında bilgi verin yoksa artık aklımı yitiricem…..

  20. selin yaren diyor ki:

    karataş mahalesi üretimsitesi c bilok kat 8 no 16 .

  21. elif diyor ki:

    karnem 90 dan takdir yaa offfffff

  22. izzet diyor ki:

    eokula girmek için eokulegitim.com’a giriyorum hep ..

  23. ibram diyor ki:

    sınav cok kütüydü ben cok yoruldum aşkımı düşünmekten

  24. @KÇ@ĞLITUF@N diyor ki:

    ben hayatımda sade karne almadım ve almayacam bundan dolayı çok mutluyum ama anadoluların puanları beni mutlu etmiyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  25. ahmet alkan diyor ki:

    siteniz cok rent

  26. sema diyor ki:

    nadideye hak veriyorum

  27. sema diyor ki:

    notlarıma bakacağım fakat açılmıyor yaa

  28. melisa diyor ki:

    ingilizce notlarına bakacağım fakat açılmıyor

  29. mustafa diyor ki:

    7. sınıfa gidiyorum ve şu an sınavlarım çok güzel. inşallah sınavlarım daha da iyi olur

  30. sanane diyor ki:

    sınawlara bakmak istiom

    • Farjana diyor ki:

      Yine duygusal bir yorum yapmc4b1c59fsc4b1n Ozan c387ok karlc4b1 bir c59eubat ayc4b1 da oibaillr, hic3a7bir c59fey de yac49fmayabilir, bunu c59fu an bilemeyiz. Daha gec3a7enlerde c4b0stanbul’da 30 cm’lik sistem olacak 15 gc3bcn ic3a7inde diyordun, c59fimdi de hic3a7bir c59fey olmayacak diyorsun. Ayrc4b1ca hayatbu’nun test ettic49fi c59feyin GFS c3a7c4b1ktc4b1larc4b1yla ilgisi yok.

  31. nadide diyor ki:

    bu ne ya ne zaman e okula girsem kapalı oluyor bence her zaman açık olması lazım herkes notlarını merak ediyor notlarına bakacaklar bakamıyorlar ben bu işi begenmedim kardesim sizcede öyle degil mi

  32. rey mysterio diyor ki:

    milli eğitim bakanlığın ağzına işiyeyim tamda taktir alacaktım hepisi 5 ti hediye babam alacaktı ama hata veriyor :(

  33. ecenur diyor ki:

    neden açılmıyo bukadar yoruma karşın daha doğrusu 70 yoruma karşın bi cevap versin milli eğitim bakanlığıyaaaaaaaaaaaa notlarımı bakıcam

  34. ecenur diyor ki:

    öffffff bide taktir aldık açolmıyoooo (giri yapılmıyo)

  35. BERFİN diyor ki:

    doktor olmaya ümitliyim. inşallah doktor olurum.5. sınıf fa gidiyorum. çok calışmam lazımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  36. ela diyor ki:

    e okul çok kötü bişey

  37. tuğrul köseoğlu diyor ki:

    alınan kyk kredisini geri ödemek için nereye başvuru yapmam lazım

  38. Sheqer StaYla diyor ki:

    Slm.ße

  39. yavuz diyor ki:

    npr

  40. ebenin donuu diyor ki:

    yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahuuuuuu nerden grş yapıozzzzh?

  41. annen diyor ki:

    annanızı bir siksem 13 yıldır kız sikmiyorum cok azdım aranızda kız varsan sike bilirmiyim

  42. kardelen andiç diyor ki:

    allah kahretsin bi giremedim gitti yaaahuuuuuuuuuu!!

  43. isyankar aşık diyor ki:

    sınavlar superdirrrrrrrrrrrrr

  44. isyankar aşık diyor ki:

    hayatın her alanı bir sınavdır sbs farklı ve guzeldir

  45. ali emir diyor ki:

    bence sbs sınavları çok güzel çünkü ban sınav yapmaya ve test çözmeye yoğunlaşmış bir insanım

  46. ali emir diyor ki:

    bence sbs sınavları dünyanın en güzel sınavları çünkü sınav yapmaya ve test çözmeye bayılırım

  47. ayşenur( karşıyakalı) diyor ki:

    nasıl giriş yapılıyor

  48. damla güneş diyor ki:

    sınavlara bakmak istiyorum

  49. can diyor ki:

    Allah gözünüzü doyursun doymazsa cıkartsın insallah.. harç parasına bakarmısınız.. yazıklar olsun

  50. furkan diyor ki:

    inşallah hepinizin sbs sonucu iyidir başarılar…

  51. Fadik diyor ki:

    Of anam of bıktım sbs burdan sana sesleniom:çokta tını

  52. sefa abucka diyor ki:

    bak yeğen bu sbs ada mda arıza yapar?:)(:

  53. sefa abucka diyor ki:

    liseyi kazanırız inşallah?

  54. sefa abucka diyor ki:

    sbs”mi yapıyosunuz eziyetmi anlamadım gitti gardaş yaa!!!?…

  55. kadir diyor ki:

    issalah beni imam hatibe alirlar
    alacaklarına şimdiden umitliyim

  56. şeyma diyor ki:

    lüüüüütfen sbs denilen şeyi kaldırın kaldırırsanız hayır duamı alırsınız.:)

    ayrıca nimet çubukçudan kurtulduğumuz için mutluyum:))))

  57. elif tengiz diyor ki:

    okuların açılmasını istiyorum.

  58. beyza diyor ki:

    okul durumum iyi olduğu için ailemin bakıp gururlanmasını istiyorum

  59. ömer diyor ki:

    hacı bn tek tercih yaptım ticaret en iyisi

  60. melike terlik diyor ki:

    ben 10. snıfa gctım bolüm sonuclarım gözükmüyo biri acklandımı haber versin yaa

  61. ZEHRA diyor ki:

    6.sınıfda sbs sınavından 348 aldım 7 de 308 aldım inşallah anadolu liselerinden birini tuttururum amin

  62. aleyna karabük diyor ki:

    sbs den bıktım

  63. halil diyor ki:

    arkadaşlar bursluluk sonuçları e-okul v.b.s. warr

  64. can diyor ki:

    jh

  65. can diyor ki:

    arkadaşlar benim matematiğe ihtiyacım var yardım etmek istiyen varmı

    • ibram diyor ki:

      evet ben yardım edebilirim hemen karaman *ermenek buyuk karapınar koyune gelirsen
      hhhhhhhhh ııııııııııııı

  66. senanur diyor ki:

    kazandımmmmmmmmmmmmmm
    bu arada bursluluk sonucuna bakmak isteyenler google ye meb yazsın ekranın sağında 6 7 11. sınıflar bursluluk yazıyo oradan öğrene bilirsiniz e okula artık sonuçları vermiyolar

  67. ece diyor ki:

    ya arkadaşlar ben de bakamıyommm

  68. nihat diyor ki:

    teşekkür aldık sayesinde ne yapalım herşeyin bir ilki varmış

  69. yusuf diyor ki:

    vay arkadaş bu bursluluk sınavı sonuçları nerde geçen yılda öğrenemedim

  70. elif diyor ki:

    il anasayfa ne demek

  71. kübra diyor ki:

    arkadaşlar ben nereden bakılacağını buldum . il ana sayfada 2011 bursluluk sınavın sonuçlarını görmek için tıkla diyor oraya tıklayın sonra sağda 2011 5 6 7 8 ile başlaya bir yazı var ona tıklayın kimlik numarınızı doğru yazın ve bulun :) bu kadar basit …

  72. furkan diyor ki:

    daha belli olmadı mi ya sonuçlar bakamıyoruz yada nerden bakılıyo

  73. mustafa diyor ki:

    yaaa arkadaşlar neden girilmio bursluluk ısnva sonuçlarına giremdiğimden çok üzgünüm:(

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.