Matematik 6. Sınıf 2. Dönem 3. Yazılı Soruları

Perşembe, 19 Mayıs 2016, 11:55 | Bilgi Paylaşımı | 48 Comments
by admin

2016 2017 Eğitim Öğretim yılı 6. Sınıf Matematik dersi 2. Dönem 3. yazılı sorularını bu sayfadan indirebilirsiniz. Öğretmenlerimize ve öğrencilerimize kaynak olması amacıyla sitemizde yayınladığımız bu soruları aşağıda yer alan süre sayımının sonunda belirecek olan linke tıklayarak indirebilirsiniz. Linkin görünür hale gelmesi için sürenin dolmasını bekleyiniz .İşte sorular:.

.

.

.

.

e okul

6. Sınıf Matematik 2. Dönem 3. Yazılı Soruları İndir,6. Sınıf Matematik Yazılı Soruları 2016 2017, 6. Sınıf Matematik Dersi İkinci Dönem 3. Sınav Soruları 2016 2017,6. Sınıf Matematik Yazılı Soruları 2016 2017, 6. Sınıf Matematik Dersi İkinci Dönem 3. Üçüncü Sınav Soruları 2016 2017, 6. Sınıf Matematik Örnek Yazılı Soruları Klasik ve Test soruları ,Matematik Yazılı Soruları

Tagged with:

48 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Matematik 6. Sınıf 2. Dönem 3. Yazılı Soruları"

  1. elif dedi ki:

    Açilmiyor çözemiyorum bence bu site kötü

  2. nalı dedi ki:

    berbat bir site 6.sınıf test soru yok Allah belanı versin

  3. ibrahim dedi ki:

    ediyorum etmiyorum acamiyorum

  4. ece dedi ki:

    çok tembelsiniz

  5. Öykü dedi ki:

    ya doğru cevabı nereye işaretlediniz söylr misiniz??

  6. serkan dedi ki:

    bu ne biçim 6.sınav soruları

  7. Banu dedi ki:

    ya varya sorular çok saçma.emre ve burakın yaşını vermiş problemde.ayşe diye biri hiç yok.ayşenin yaşını soruyo…:D mallar ya…haklıyızzzz…

  8. 333 dedi ki:

    hic birsey bulamadım

  9. halime dedi ki:

    Yaa ben ne istiyorum burada ne çıkıyor? Ayrıca ben soru çözmek istiyorum,indirmek deyil ne biçim sorular koymuşsunuz.

  10. ayşe dedi ki:

    ya…bi aradığımıda bulabilsem…ne yazıyoz ne çıkıyo…

  11. ne gerek var dedi ki:

    tamamı güzel yazılı soruları

  12. tuğba dedi ki:

    bune ya 2011-2012 diyoruz başka bişey veriyo adam akıllı koysanız da bizde doğru düzgün çalışabilsek

  13. arda dedi ki:

    ne len bu siz insanla dalga mı geçiyorsunuz hayvanlar

  14. almeda dedi ki:

    aaaaa neden çıkmadı ki arkadaşlar neye bastıysanız hemen söyleyin

  15. ayşe dedi ki:

    bnce çk kötü bir site aradıklarımızda verimli bir buluş çıkarmamızı sağlamadı ne yazıkki…

  16. emirhan dedi ki:

    Hiç birşey yok

  17. emirhan dedi ki:

    hiçbirşey yok bu ne be arkadaş

  18. mehdi dedi ki:

    kesinlikle mükemel

  19. nisanur dedi ki:

    çok iğrenç bir site

  20. nisanur dedi ki:

    hiçbirşey yok aradığımız şeyi bulamıyoruz

  21. beyza dedi ki:

    ya ne bu beee bekliyrm bekliyorm olmuyor….

  22. ceren dedi ki:

    bn böle sitenn……..

  23. ceren dedi ki:

    ben indirmek veya yüklemek istemiyorum soru çözmek istiyorum lütfen soru ve cevaplarını yazınız

  24. ceren dedi ki:

    ben indirmek istemiyorum soru ve çözümlerini istiyorum lütfen ya..

  25. ceren dedi ki:

    ben bu siteye yazılı soruları var diye girdim ama saçmasapan şeyler var bn yazılı sorularını istiyorum biraz mantıklı olun yani ya ………

  26. ceren dedi ki:

    off ya ne biçim site bu soru yok cevap yok bz yazılı sorularını ve cevaplarını istiyoruz ama siz saçmasapan şeyler koymuşsunuz biraz mantıklı olun bnce ……

  27. merve dedi ki:

    size güveniyorum inşallah bu sorular veya sorulara benzerr çıkar
    böyle bir sayfa urduğunuz için teşekürler

  28. gül peri dedi ki:

    biz sizden bu siteye soru koymanızı istiyoruz siz kalkmış saçmasapan şeyler koyuyorsunuz

  29. şerife dedi ki:

    ben buldum arkadaşlar hemde çok kolayy!!! reklamın altında soruları indirmek için belli bir saniye veriyo o kadar bekliyorsunuz yükle diyorsunuz aç diyorsunuz veee geliyor işte bu kadar

  30. eda dedi ki:

    bence harika :) mersi

  31. ebru dedi ki:

    öf ya bi kaç soru yazamamışlar anasını gözüüü

  32. ebru dedi ki:

    öf ananızın gözü gibi
    bi kaç soru koyamamışlar

  33. ahmet dedi ki:

    bi koysanız ne olur be

  34. Kusursuz dedi ki:

    ThePsiKoPaTe

  35. Kusursuz dedi ki:

    Beni Psikopata Bağlamayın Lennnn!

  36. Kusursuz dedi ki:

    alahallah

  37. Kusursuz dedi ki:

    Lütfen Yazılı Sorularını Koyun Lennnnn!

  38. ilayda dedi ki:

    ya bu ne matematiğim 4 geliyo ya çalışmam gerek 5 olmalı indiremem ben bunu abim kızar pff

  39. zeki dedi ki:

    ya ama lütfen çok acil ne olur gerçi matametiğim beş ama napım matematiği çok seviyorum

  40. zeki dedi ki:

    ben yazılı soruları istiyorum lütfen yükleyin

  41. mücahit dedi ki:

    site güzelmiş yalnız soru indiremem

  42. mücahit dedi ki:

    hiç bir şey anlamadım hem indiremem

  43. melisa dedi ki:

    ben yüklemek istemiyorum soru çözmek istiyorum
    ne olur soru yazınız

Yorum Yazın