9:18 pm - Çarşamba Ekim 1, 2014
Sponsorlu bağlantılar

Okullar Ne Zaman Açılacak 2012 – 2013

Cuma, 2 Eylül 2011, 15:01 | Genel | 176 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

Okullar Ne Zaman Açılacak, 2012 2011 Okullar Ne Zaman Açılacak. Okullar Ne Zaman Açılıyor. 

Kimileri okulların 10 Eylül Pazartesi açılacağını düşünüyor. Ancak bu doğru değil. Milli Eğitim Bakanlığı daha önce okulların açılış tarihini 10 Eylül olarak belirlemişti ancak hatırlayacağımız üzere sonradan bir açıklama yaparak okulların 17 Eylül 2012 Pazartesi günü açılacağını açıklamıştı. Sonuç itibariyle öğrenciler ve öğrenci velileri bilmelidirler ki 2012 – 2013 Eğitim Öğretim yılı 17 Eylül 2012 Pazartesi günü okul başlayacaktır.

Ancak şu hususu da hatırlatmakta fayda görüyoruz: Okula yeni başlayacak olan çocuklar için okullar 10 Eylül ‘de başlayacak. Çünkü bu çocukların, abileri gelmeden okula uyumlarının sağlanması amaçlanıyor.

Okulların geç başladığını düşünen öğrenciler ve veliler olabilir. Ancak bilinmelidir ki, okula devam edilen sürelerde bir değişme yok. Bu durumun planlaması 2013 2014 Eğitim Öğretim yılı boyunca mevcut tatiller ve resmi iş takvimi göz önüne alınarak hesaplanmaktadır.

 

Özet: Yaz tatili dönüşler Okullar 17 Eylül 2012 Pazartesi günü açılacak. 2012 – 2013 Eğitim Öğretim yılı 17.09.2012 tarihinde başlayacak.

Siz Okulların Açılmasını İstiyor musunuz? Okullar Daha mı Erken Açılsaydı ? Aşağıdan Hemen Yorumlarınızı Yazabilirsiniz …

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

176 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Okullar Ne Zaman Açılacak 2012 – 2013"

  1. sena diyor ki:

    OKULLAR ACABA NEZAMAN AÇILIYOR…

  2. sena diyor ki:

    okulumu ben çok özledim arkadaşlar

  3. ecem diyor ki:

    okullar bu pazartesi açılsa keşke

  4. ural diyor ki:

    ozel okullar dersaneler vede HAKIKI GERCEK DUZGUN BIR EGITIM OLMADIGI MUDDETCE (ticari rekabet seklinde oldukca)vede ogretmenler her sene formasyon almadigi muddetce OKULLARIN ACILIS VE KAPANISLARI KONU OLMAMALI Isterse 12ay okusun ZAVALLI COCUKLAR ayni tip insan fabrikalarinda sadece yoruluyorlar COK UZUCU GERCEK EGITIMIN OLDUGU FIRANSADAN SELAMLAR SENTEZ VE MUNAZARASIZ EGITIM OLAMAZ

  5. inci diyor ki:

    arkadaslar… üniversiteler için resmi açıklama yapılmadı kyıt zamanı da eylulun 1 ınden ıtıbaren basladı tam bilgi alamadım ama sanırım 17 sinden sonra baslıyor .. harç parasıda kalktı sadecd 2.nci öğretimde akşamcı olacak öğrenciler harç parasını yatıracaklar.. kayıt olan öğrenciler de 12 adet resim yurt için 6 resim,diploma, kimlik fotokopisi, kyk çıktısı alacaklar.. her ıhtımale karsı lazım olur dıye kyk çıktısını alın.. diplomanın fotokopisini çektirmeyi unutmayın.. ikametkah belgesi istemiyorlar ama her ihtimale karsı dışarda okuyacak arkadaslar, tedbirli olsunlar diye soyluyorum .. tesekkür ederim..

  6. cihat GüL diyor ki:

    benCE okullAr BiRan EvveL acılsn çünkii BizZim GiBi gençlerin okulA okulunDa BiZim Gibi GEnçlere ihTiyacı var ;););)

  7. Sikici Amına indirem diyor ki:

    Sen kes lan pezevenk adamlar Güzel bişeye deginmişler gvt oqlu gvt

  8. suat diyor ki:

    az kaldı

  9. mustafa diyor ki:

    ben ANKARA dan katılıyorum
    okullar ne zaman açılacak

  10. musa diyor ki:

    BEN NEVŞEHİR DEN KATILIYORUM. OKULLAR SAAT 9 DA AÇILSA ÇOK İYİ OLUR;ÇÜNKÜ BEN KÖYDEN ŞEHİRE LİSEYE GİDİYORUM VE DERSLERİME YETİŞEMİYORUM ODA ÇOK ZOR OLUYOR.

  11. Baron- diyor ki:

    Lisenin bitmesine daha 2 sene var napcaz günler ilerlemiyo okul kadar boktan bişe yok ..

  12. KÜBRA diyor ki:

    okuyanlar ekim olsunlar okumayanlar amal olsunlar inşalla

  13. Emre diyor ki:

    okulların ekimin 8 inde açılsa keşke

  14. Kayıp Balık Nemo Bulundu diyor ki:

    üniverstler ne zaman açılacak bi bilgisi olan yokmu gençler ya bide harç parası kakmışmı lan bilen varmı ?

  15. Alp diyor ki:

    ben okulun … hc semiom amk okulunu s…… bu yorumu okuyan herkes yemin odiyo ki okulu sevmiyo denizliden Alp

  16. nisa diyor ki:

    ya şimdi ben liseyi yeni bitirdim üniversite 1.sınıfa geçtim kayıt yaptırıcaz vs.. bizim farklı mı açılacak tarihleri?

  17. samira diyor ki:

    keşke okul yarın açılsa hiç kapanmasa ne güzel olur ya :)

  18. cihan kuru diyor ki:

    ben okulların başlamasını istiyorum.. eylülün başlarında başlasada olur hemde daha iyi bence.. okuyup bilgili olmak lazım ve meslek sahibi olmak çok önemli bu zamanda…!

    • Can diyor ki:

      Tamam ama on yedi eylülde açılması daha iyi oldu neden çünkü mesela okulların kapandığı gün öğretmenimiz isteyene test kitabı vs veriyor ve mesela ritmik sayıları ezberle okumanı geliştir bazıları bunları yapmıyor ama okula bir ay veya on yedi gün kalınca telaşa düşüyor eğer eylülün birinci gününde açılsaydı veya daha erken açılsaydı yapmadıklarını yapmaya zaman kalmayacaktı ben bu yorumu okulu sevmemezliğimden değil başkalarınıda düşündüğümden yazdım.

      • damla diyor ki:

        iyide ama bide şu yönden bakmak lazııım 3 ay çalışmamışlar şimdimi akıllarına gelmiş okul

    • Can diyor ki:

      ve tabiki dediğin gibi okumaya bilgi almaya önem vermeliyiz :).

  19. sonnur diyor ki:

    okuldan nefret ediyorum hemen baslıyo ya

  20. Kenan diyor ki:

    Kesinlikle okullar daha erken açılsın
    Bu ülke bizim genclererimizin egitimi ile yarınlara
    Taşınacak biz Ler ve bizden öncekiler yeterince
    Tatil yaptı biz ve bizden sonrakiler kucuguyle
    Büyüyuyle artim tam gaz yol alma zamanı biz bu
    Ülkeyi bu kadar tatillerlemi yarınlara hazirliyacagiz
    Sayın yetkililer

  21. samet diyor ki:

    ya okullar çok erekn açılıyor ya biraz daha geç açılsın mesela 30 eylülde açılsın bana katılan kimler ben yazsınlar

  22. gizem diyor ki:

    okulların acılmasına daha 3 ay war siz daha ne istiyosunuz

  23. Bir dost diyor ki:

    Okullar 17 eylül tarihinde açılacak.Zaten uzun bir tatil döneminden sonra herkes tüm senenin yorgunluğunu üstünden atmış olacak.Tabi insan arkadaşlarını okulunu falan özlüyor belirli bir süre geçtikten sonrada sıkılmaya başlıyoruz doğal olarak.Helede sınav zamanları.Ama gün gelir ki bu ortamı dostluğu arkadaşlığı okulu herşeyi özleriz.:)

  24. yasin diyor ki:

    ben diyorum ki mart ayında okullar açılıp nisan ayında kapansın:D :)

  25. yasin diyor ki:

    ben diyorum ki mart ayında okullar açılsın :D <3 :)

  26. Lochos diyor ki:

    Arkadaşlar boşuna tantana yapmayın. Yurt dışında haftanın 6-7 günü okula gidip tam gün olan ülkeler var. 3 Döneme ayrılan ve sadece 1 ay tatil yapma şansı olan ülkeler var. Siz buna dua edin.

  27. Aynur diyor ki:

    Konusma o fuckıng beynınle ! Zorunlu okul bılıyorsundur umarım cok meraklıysan gıt okulda yat mk

  28. Aynur diyor ki:

    Bı gıt bee gıtmek zorunlu bılıyorsundur umarım bız okul olmasın demıyoruz ama buyuk haksızlık var 9 ay okul 3 ay tatıl 5 gun okul 2 gun tatıl okul 6 ay tatıl 6 ay olsa 4 gun okul 3 gun tatıl olsa lafımız yok aga !

  29. Aynur diyor ki:

    Bence 17 eylul cok erkeeen daha gec acılmalı tatılın tadını cıkaramıyoruz.

  30. müge diyor ki:

    Bence hem güzel hem kötüü

  31. Büşra diyor ki:

    Ya bu e okula gıriyom ama acılmadı

  32. şevket diyor ki:

    liselere okul ne zaman açılacak

  33. recep diyor ki:

    ben lisye gidiyorum sorumluk sınavı dıyolar ama ben girmiyorum yani ben pazartesi günü okula gidiyomuyum acıl cevap istıyorum…

  34. beyza diyor ki:

    liseliler için ne zaman açılıyo acil cewap

  35. yusuf diyor ki:

    liseler ne zaman acılıyorrr

  36. yusuf diyor ki:

    liseler nezaman acılacak bilen varmı?_

  37. oktay diyor ki:

    merhaba genel müdürgü söylerim bu ögretmen calisyon 3 ay tatil olmaksi ögrenci cocuklar okul cok severim ama 3 ay tatil.cok cok olmak türkiye 2 ay tatil..olsun sonra zamam yeni agustos okul acık…bize cocuklar hersey söylerim neden okula gtimek istiyon erkek gec okula acıktir..tskrm ederim

    3 ay tatil olmak cok iyi degil
    2012 haziran 15 kapattı..dogrum ama bu 2 ay tatil..olsun agustos 15 okul acıktir cocuklar cok severim denizli

  38. deniz diyor ki:

    okuldan nefret ediyorum okluldan nefret edenlere teşekür edeim …….

  39. cerennur diyor ki:

    merhaba arkadaşlar ben Cerennur okulların açılmasını dört gozle bekledim ve okullar açıldısınavlarımda hiç bir sorun yok. Evet bazı arkadaşlarımız sevmiyo sınavları felan bence çok iyi .Şimdi çalışır ilerde iyi bir iş sahibi olursak,okumak ne iyi şeymiş deriz.Ve hayattımız boyunca karıyerimiz hayatısoylemişşimdir
    mızda iyi bir yer alır. Ben bu cümleyi okul hayatım boyunca (9 yaşından beri )soylemişimdir. iyi gunler güle güle sağlıcakla kalın

    • Aynur diyor ki:

      Ahaha sınavları sevıyorsun demek ınek ogrencıı :D bu yasta gelmıs bıze öğüt verıyo hahahaa :DDDD

  40. yusud diyor ki:

    12 sene oku hersey tek sınava baksın üniversite ne kadar saçma :D

    • SILA diyor ki:

      BEN LİSEYE GİTMİYORUM

    • nursin diyor ki:

      Dogru sana katiliyorum yusuf o 12 seneyi bosuna okumuyorsun demektir gelecegin meslegin kariyerin ellinde olacak kendi ayaklarin ustunde duracaksin

  41. karabahtsız:( diyor ki:

    çeşke okul diye bişi olmasa veya 9 ay tatil 3 ay okul olsa haftanın 6 günü tatil bir günü okul olsa ne olcak yani ama nerdeeeeeeeee yarın acılıyo ve hiç gitmek istemiyorum

    • bk diyor ki:

      sevmiyosanız okumayın, okuyosanız da kapatın çenenizi. beylik laflar etmek kolay

  42. asi diyor ki:

    yaww okullar cok ereken acılyorr :( üff

  43. asi diyor ki:

    ywww cook erken keşke tatil 5 ay olsa a:( üffffffff

  44. yeşim diyor ki:

    merhaba okullar yarın açılıyor ama bence okullar baya geç açıldı normalde 12 eylülde açılması gerikiyordu ama malesef 19 eylülde açıyorlar ama yinede mutluyum arkadaşlarımı öğretmenimi ve yazı yazmayı çok özledim….. :D okul alışverişimizi yaptık bile mebe tşkler ve saygılarımı sunarım saygılarla ….. yeşim

  45. sinan özen diyor ki:

    selam ne yapıyorsun polislik sınav ne zaman açıkçak meraktan ölüyorum meraklım merak etiyorum zaten 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 kadara 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 kadara meraktan çatalıyorum ki 78849990 kişi okuluçak dır ya da polis olmak için yapınırıçak canlı yalında mehmet ali erbil proğaramda çalıkfeke de yalın çak dır 02126441010 numaralı sinan özen olduğunu için olur gerçektan anlamaktan önceden yapınırçakdır 44 yaşındalım ben ahmet topal berber mustafa topal olğulum elbistanlı berber mustafa topal oğulum zaten okulu yorum ki mükermin karalar zenel zinel nuran yeni öğeretemenlerini günü kutlu kutlulamak içinde 24 kasım da ya da 25 ekim de kutluçakdır hay bay şey nebiyacağım evde durama ançak hizemetci arı yorum hizetmetci arıyorum hemen gelsinler bana nir erkek bakıcı isti yotum

  46. selam la:) diyor ki:

    okulların açılmasını 2 gün kaldı ve bnn çook ama çook mutluyum OKULLARIN açılmasını istemeyenler işte kapı gelmeyin o zaman eğer böle düşünüyosanız ne işiniz var okulla karrrdeşimm:)(:

  47. diyaroski diyor ki:

    okulların açılmasını o kadar istiyorum ki anlatilmaz ama biraz teretürlüyim çünkü lise nin ilk senesi zor diyarlar ..

  48. mert şahin diyor ki:

    okullar lütfen 1 hafta geç açılsın milli egitim bakanına sesleniyorum

  49. BirdostxD diyor ki:

    BöyLe diosunuzda Sizide Görcem okul açılınca :) YAzılı zamanı :)

    Ama ne yalan sölim bnde özledim

  50. sefa diyor ki:

    10.Senem Okulda Okumak Çok KÖtü Ve Izdırap Verci.!!!!!

  51. şükran diyor ki:

    ben busene liseye qeçiyom onun için okulun açılmasını sabırsızlıkla bekliyomm

  52. yaren genç diyor ki:

    Ben duydum duyalı hiç erken açılacak diye birşey olmadı 19 Eylül’de açılacak şunun şurasında 4 gün kaldı sabredemiyenlere birşey diyemem ama mecbur sabredecekler çok isteyenler 1.sınıfla ve anasınıfıyla uyum programına başlasınlar

  53. BEKİR SERBEST diyor ki:

    okullar açıldı sayılır benim iş bitti sayışır

  54. funda diyor ki:

    yoksa okulu terk edip istambula gideçegim

  55. funda diyor ki:

    lütfen bikarar verin 14 mi açılaçak yada daha uzunsüredemi açılaçak

  56. funda diyor ki:

    biznen oyunmu oyunuyorla bende alamadım açılaçaksa hen ya 14 dünde açılsın yada daha uzun sürede açılsın mesels 29 unda açılsın çünkü okulumu çooooooooooook amaçoközledim bide öretmenimi ve arkadaşlarımıda özledim çok ama çok özledim

  57. funda diyor ki:

    okula hemen yağrın açılsın lütfen

  58. merve diyor ki:

    ya bugün 13 eylül ne kaldıki sadece 6 gün çok özledim okulumu açılmasını istemeyenler çatlasın ohh

  59. Sanane diyor ki:

    olamaz daha geç açılsınnnn erken bitsinnnn neiiin

    • KÜBRA diyor ki:

      gerçekten okular bi açılsaydı ne güzel olurdu ya ama okuların açılmasına 10 gün kaldı üzülmeyin allahtan okular var yani nediyim yani artık bazı çocuklarda okullar geç açılsaydı diyor o yüzden sinirleniyorum sananeye neyse okulumuzu bitirelim sonra okula gitmek istemeyenler meslek sahibi olmuyacaklar ama çok okuyanlar ise güzel meslek sahibi olacaklar yani şöyle doktor hekim hemşire ve avukat olacaklar ama okulunu okumayanla ise çöpçü olucaklar artık onlarda idare eder

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.