3:59 pm - Cuma Temmuz 25, 2014
Sponsorlu bağlantılar

2012 ÖSYS LYS Ek Yerleştirme Taban Puanları

Pazar, 7 Ekim 2012, 18:22 | Gündem, YGS LYS | 196 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

2012 LYS ek yerleştirme sonuçları 4 Ekim 2012 Perşembe günü açıklandı. 2012 LYS ek yerleştirme sonucu oluşan minimum taban puanlar ÖSYM tarafından açıklandı.

2012-ÖSYS ek yerleştirme işlemleri tamamlanmıştır.

Ek Yerleştirme sonuçları, 4 Ekim 2012 tarihinde saat 19.45’den itibaren ÖSYM’nin https://sonuc.osym.gov.tr internet adresinden açıklanmıştır.

Adaylar, ek yerleştirme sonuçlarını yukarıda belirtilen internet adresinden T.C. kimlik numaraları ve şifreleri ile öğrenebileceklerdir. Ek Yerleştirme Sonuç Belgesi basılmayacak ve adayların adreslerine gönderilmeyecektir.

Bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan adayların kayıt işlemleri ilgili Üniversite tarafından 8-9-10 Ekim 2012 tarihleri arasında yapılacaktır. Adayların kayıt olmak için, yerleştirildikleri yükseköğretim programının bağlı bulunduğu Üniversiteye 8-9-10 Ekim 2012 tarihlerinde, kayıt için gerekli belgeler ile başvurmaları gerekmektedir.

Ek Yerleştirme sonuçlarına ilişkin sayısal bilgiler ekte verilmiştir.

Adaylara ve kamuoyuna duyurulur.

2012 LYS Ek Yerleştirme sonuçları taban puanları , LYS Ek Yerleştirme sonuçları minimum taban puanları kaçla kapattı , 4 Ekim 2012 ÖSYS Üniversite yerleştirme sonuçları taban puanları ve başarı sıralaması

2012 LYS Ek Yerleştirme Sonuçları İçin Tıklayın

Ek yerleştirme taban puanları açıklandığında bu sayfada olacak

4 Ekim 2012

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

196 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "2012 ÖSYS LYS Ek Yerleştirme Taban Puanları"

  1. İsmail diyor ki:

    Ek yerleştirme sonrası oluşan taban puanlar ne zaman acıklanacak?

  2. ismail diyor ki:

    Neden ek yerleştirme taban puanları henüz açıklanmadı.Başent.ünv. mimarlığının burslu taban puanlarını merak ediyorum.Bilen varsa yazsın

    • sılaa diyor ki:

      Bnm puanım 376 ydı rizeye yeni açılan türkçe öğretmenliğine giremedm grenler yada yazpta gelmeyenler puanınız kaçtı yazarmısınız ?

  3. volkan diyor ki:

    ne olur 2.ek yerleştirme olsun o kadar öğrencinin 1 yılını çalmayın hak tanıyın ve elinizi vicdanınıza koyun

  4. KUMRALİNCİ diyor ki:

    Yurtdışında eğitim gören yüzlerce Türk öğrenci okudukları üniversitelerin Türkiye’de direk denk sayılmasını istedi. Mesajlara twitter sayfasından cevap veren YÖK Başkanı Çetinsaya, bu sorunla ilgileneceğini bildirdi.

    “BANA YUMURTA DEĞİL TWİTT ATIN DEMİŞTİ”
    Yeni YÖK Başkanı Prof. Dr. Gökhan Çetinsaya’nın üniversite öğrencilerine seslendiği bir röportajında, “Bana yumurta atmayın, twit atın” sözü üzerine hareke geçen yurt dışında eğitim gören yüzlerce öğrenci, Çetinsaya’dan sorunlarına yardımcı olmasını istedi. YÖK Başkanına twitter hesabından ulaşan öğrenciler, “…adam bana twit atın diyo.Hadi bu adamı twitleyelim arkadaşlar.Çünkü DİĞER SİTELERDEKİ FORMLARADA BAKTI YÖK ÜN GÜNDEMİNDE BÖYLE BİRŞEY YOKMUŞ.GÜNDEME ALINMASI İÇİN ADAMIN BU KONUDAN HABERDAR OLMASI LAZIM.BU DURUMU BÜTÜN SİTELERE YAZIYORUM.SİZDE KATILIN.

  5. Harun DÜNDAR diyor ki:

    Gazi Üniversitesi ikinci öğr. 104170706 kodlu sağlık teknikerliğine ek yerleştirmede neden yerleşemedim. Kaç puanda kaldı. bilgilerinze saygıyla arz ederim.

  6. Yıldız diyor ki:

    ARKADAŞLAR HERKES YÖK, BİMER, ÖSYM, CUMHURBAŞKANLIĞI VE ABBAS GÜÇLÜYE DİLEKÇE MESAJ, İSTEK, OY NE GEREKİYORSA YAPSIN. SESİMİZİ DUYURALIM.

    • Mert diyor ki:

      böyle burdan mesaj yazmakla onlara mail göndermekle olmaz mağdur olan herkes toplanıcak sokaklarda yürüycek eylem yapıp slogan hazırlycak büyük bir kamuoyu oluştrcaksınız televzynlara haberlere çıkıcaksınız ki yaptığınız bir işe yarasın.Bunlar okadar vefasız ki gelen maillere bile bakmıyordur

  7. ece diyor ki:

    BOŞVERMEYELİM SON GÜNLER DİYE LÜTFEN.YÖKE ÖSYMYE PAYLAŞILAN YORUMKARI MSJ YAZALIM.ADMİN SİZ BİLİYORSANIZ LÜTFEN YARDIM YADA KİM BİLİYORSA PAYLAŞSIN…

  8. ece diyor ki:

    ARKADAŞLAR ÖNCEKİ YILLAR SİTELERDE PAYLAŞILAN YAZILAR TOPLANIP ÖSYMYE GÖNDERİLMİŞ.(ÖSYM LÜTFEN 2.EK YERLEŞTİRME YAPIN V.B HAKARET İÇERMEYEN TEBİ)YİNE BÖYLE BİRŞEY OLMAZMI ONLAR SES GETİRMİŞ BÖYLELİKLE.BİZDE YAPABİLİRİZ BİLEN VARMI NASIL OLUYOR ADMİN LÜTFEN BİZE YARDIM EDİN!!!!!

  9. mehmet diyor ki:

    ya 100 puan aşagı yazdık gelmedi ne biçim yerleştiri yorlar ya bunlar galiba bizi kandryorlar…

  10. ozkan diyor ki:

    arkadaşlar hala ses seda yok :(

  11. NUR diyor ki:

    ARKADAŞLAR YÖKÜ ARADIM ŞUAN GÜNDEMLERİNDE OLMADIĞINI SÖYLEDİLER 2006 VE 2008 YILINDA YAPILDIĞINI 2.EK YERLEŞTİRME İSTEDİĞİMİZİ VE 90 BİNE YAKIN BOŞ KONTENJAN VAR DEDİM.

    “ÖĞRENCİLERİN BÜYÜK BİR KISMI YÖKE DİLEKÇE YAZAR VEYA MSJ ATARSA BELKİ GÜNDEME GELEBİLİR”DEDİLER.
    LÜTFEN YAZMAYANLAR YÖKE MSJ DİLEKÇE YAZIN!!!!
    OYLAMAYA KATILIN SONUNA KADAR HAKKIMIZI ARAYALIM!!!

  12. nur diyor ki:

    ARKADAŞLAR EĞİTİM AJANSI ŞİKAYETİM VAR KISMINI OYLAYIN LÜTFEN HERKES BİR OY VERSE 90 BİN OLUR!!!

  13. ozkan diyor ki:

    bende meslek lisesi mezunuyum geçiş hakkımı kulladım sonuş ortada biyere yerleşemedim

  14. merve diyor ki:

    ben 20 puan aşagımı yazdım gelmedı şok oldum bu sistem nasıl hala anlayamadm 90 puan altını yazdm gelmdı dıenler war madem oyle nıe puan koyuyosunuz arkadasım ya bız o puana gore çalısıorz ve suan baktım bos kontenjan 70 küsür binmiş ek teercıhle 20 küsür bin almıslar neyıne 80 bın bosluk war nıe dıosnz ya dalgamı gecılıo anlamıorm ben 3. tercıh ıstıorm gelsede gelmessede bu bızım hakkımız..

  15. nur diyor ki:

    BİRDE ARKADAŞLAR LÜTFEN ABBAS GÜÇLÜ EĞİTİM AJANSI SAYFASINDA ŞİKAYETİM VAR KISMINA GİRİP YORUMLARI OYLAYIN.KAYIT OLMAK YOK ANKAT DOLDURMAK YOK SADECE YORUMLARI OYLAYACAKSINIZ.
    MAGDUR 90 BİNE YAKIN KİŞİYİZ OYLAMA SADECE 700 CİVARI.HİÇ BİRŞEY YAPMAYANLARA SESLENİYORUM BARİ OYLAMAYA KATILIN OY VERMEK SINIRSIZ BU HAFTA 80 BİNE ÇIKARALIM BU OYLAMAYIKİ SONUCA ULAŞALIM 700DEN ANLADIĞIM KADARIYLA KİMSENİN BAZILARININ UMRUNDA DEĞİL.BIRAKALIM ARTIK İYİ DİLEKTE BULUNMAYI İCRAATE GEÇELİM BURDA BEN BURAYI ARADIM ŞURAYA BAŞVURDUM DİYE YAZIN!!!!BIRAKIN ÖSYM LÜTFEN YENİ EK YERLEŞTİRME YAP DEMEYİ BUNU SÖYLEYECEKSENİZ ÖSYMNİN BİLGİ EDİNME KISMINA YAZIN!!!
    DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM YARIN VE SONRAKİ GÜNLER HERKES BURAYA YAPTIKLARINI YAZSIN LÜTFEN…BOŞ DURMAYAN HAKKINI ARAYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM…

    • ozkan diyor ki:

      aynen arkadaşlar abbaş güçlü sayfasına girip şikayetinizi bildirin her yolu deneyin

  16. nur diyor ki:

    ARKADAŞLAR SON HAFTAMIZ BELKİDE SON ÇABALARIMIZ…
    LÜTFEN BU HAFTA BASTIRALIM YÖKÜ ARAYIN VEYA MSJ ÇEKİN
    YÖK:03122987000-2664758
    YÖK EĞİTİM ÖĞRETİM DAİRESİ:03122987800
    YÖK BİLGİ İŞLEM DAİRESİ:03122987441
    BİMER:ALO 150 VEYA MSJ
    ÖSYM:03122988050
    BİRDE HERKESTEN RİCAM HERKES BULUNDUĞU İLDEKİ ÜNİYİ VE EN AZ BİR ÖZEL ÜNİYİ ARAYIP”YÖKE 2.EK YERLEŞTİRME OLMASI İÇİN BİR İSTEKTE BULUNUP BULUNMADIĞINI SORSUN VE 2.EK YERLEŞTİRME İÇİN YÖKE İSTEKTE BULUNMAKLARINI RİCA EDİN BARAJI GEÇTİK PUANLARIMIZ YÜKSEK MAGDURUZ DEYİN”LÜTFEN EN AZINDAN 2.EK YERLEŞTİRME OLUP OLMAYACAGINI ANLARIZ.BOŞUNA BEKLEMEYİZ BENDE DAHİL ARAYIP YARIN NE KONUŞTUĞUMUZU BURDA PAYLAŞIN.BU 1 KİŞİNİN SORUNU DEĞİL HEPİMİZİN SORUNU.LÜTFEN YARDIM EDİN SİZİN DESTEĞİNİZE İHTİYACIM VAR
    VARSANIZ LÜTFEN “BENDE VARIM” DİYE YAZIN HERKESTEN DESTEK BEKLİYORUM

  17. meltem diyor ki:

    arkadaşlar ösym ye dilekçe yazın ne kadr çok dilekçe olursa şansımız artar burdan bişy yapmayız lütfen herkes dilekçe gndersin geç kalmadan bende gnderdim

  18. vandetta diyor ki:

    Arkadaşlar Bu böyle olmaz Ösysninde bi açıklama yapacağı yok gibi geldi bana, bakın edep kuralları çelçevesince toplanalım sesimizi medyaya duyuralım… ne dersiniz?

  19. Emre diyor ki:

    Arkadaşlar 90 puan altı yerlere yerleşemedik diyorsunuz.Peki puanızdan 0,001 puan yüksek yeri dahi yazsanız tercihinizin geçersiz sayılacağını biliyor musunuz?

    • merve diyor ki:

      öyle bırsey oldugunu sanmıorum bı arkdsma kendı puanından 21 puan yuksek bı bolum geldı .

  20. özge diyor ki:

    arkadaşlar neden taban puanları hala açıklanmadı bilen varmı? lütfen yardımcı olun niye açıklamıyorlar çok boş kontenjan varmış tekrar yerleştirme olsun.ösymye mesaj atalım lütfen yada nereye başvurucaz boşa gitti onca puanım :(

  21. sevgi diyor ki:

    derin hanım sana sesleniyorum…madem üniyi kazandın ne işin var burda o zaman.sende burda sürteceğine gitte dersini çalışş…

  22. deniz diyor ki:

    Sevgili arkadaşlar ek yerleştirmede bir hata oldugunu düşünüyorsanız bunu buraya yazmanın bir faydası bimere yazarsanız belki sonuç alabilirsiniz
    BİMER’ e şahsen, telefon, internet ve mektup ile ulaşılabilir.

    ŞAHSEN MÜRACAAT

    BİMER çerçevesinde kaymakamlıklar,valilikler ve bakanlıklarımızda halkla ilişkiler müracaat büroları kurulmuştur.Vatandaşlarımız bu bürolara şahsen gelerek müracaatta bulunabilirler.

    TELEFON İLE MÜRACAAT

    BİMER uygulaması için Türkiye genelinde “Alo150” numarası tahsis edilmiştir.Vatandaşlarımız bu numaradan BİMER’ e ulaşabilirler. “Alo 150” numarası sabit telefonlardan aranabileceği gibi cep telefonlarından da aranabilir.

    İNTERNET ÜZERİNDEN MÜRACAATLAR

    BİMER’ e http://www.basbakanlik.gov.tr adresinden ulaşılıp her türlü müracaat bu adresten yapılabilir.

    E-POSTA İLE MÜRACAAT

    bimer@basbakanlik.gov.tr adresine elektronik posta ile müracaat yapılabilir.

    MEKTUP İLE MÜRACAAT

    Kaymakamlıklarımız ,valiliklerimiz ve ya Başbakanlık ile tüm bakanlıklarımızdaki Halkla İlişkiler Büroları’ na mektupla müracaat yapılabilir.
    Hakkınızı doğru yerlerde arayın

  23. celal diyor ki:

    ya arkadaslar ts puanında 260 ıle bolume gıden var formasyon vermıyor dıye puanlar dusmustu bende eskısehır ted bolumunu yazdım 219 puandaydı 260 ıle gıden var karabuk unıverstsende var aynı sekılde benım arkadasm benden dusuk ben gıdemedım 311 puanım var hemde cok yazık yaa ınsann hayatyla oynamk nekadar kotu bır durun ama su bı gercek bızı kımse duymaz burda haberlerde de duydum zaten gelen surıyelı ınsanarında okyanlar varsa unıversıteye sınavsız yerlestırılceklermıs oo kaln bos kontejanlarda onlar yerlescek demedı demeyıon bız gecen sene oldugu gıbı bu senede madur olcaz …. allah belasını versın bu osym kurumunun 4 gunde sonuclar acıklanırsa elbet yanlısılk olur olduda zaten

  24. damlaa diyor ki:

    ya arkadaşlar anlamadım qitti yerleşenler qitmiyo yerleşmeyenlerde çaresiz orta kaldı ben dahi olmak uzere 150 bimeri arayan var mı arayalım şikayetlerimiz bildierlim her sene olduqu qibi yine hakkımız boşu boşuna qidiyo

  25. Mustafa diyor ki:

    Arkadaslar gercekten 2. Ek yerlestirme olmayacak biraz araştırma yaparsanız her sene bu tip haberler çıkmış ve her sene onca kontenjan bos kalıyor ben cok üzülüyorum lütfen kendinizi daha fazla yıpratmayın planlarınızı yapın gelecek seneye dair :(((( ben gittim ingilizce kursuna yazıldım dilden girmeyi düşünüyorum hiç olmazsa dil öğrenirim kaybım olmaz dershaneye git git bunaldım

  26. Mustafa diyor ki:

    Derin sen nerden biliyorsun bizim çalışmadığınızı sana mı düştü bunun muhasebesini tutmak Allah büyük

  27. hasan diyor ki:

    Arkadaşlar yarın sabah haberlerinde kalkın irfan değirmenci ve fatih portakal a faceden msj atın burada yazsanız ne olacak

    • umutlarımı yıktılar diyor ki:

      kesinlikle katılıyorum arkadaslar sabah erkenden uyanıp fatıh portakala mesaj atmalı o sesimizi duyurur diye umut ediyorum .

  28. ezel45 diyor ki:

    ösym yeter artık, ali demir sana sesleniyorum 3 idiots filmini izle

  29. kadir diyor ki:

    trakya edebıyat 234 puanla almıs benım puanım 291 yıne de gelmedı bu nasıl bırsıstemdır ben anlamıyorum buradan yetkılılere seslenıyoruz sesımız duyan yokmu lutfen bu yorumları bırısı ust makamlara ıletsın yeter artık.

  30. buket diyor ki:

    ya arkadaslar ne olacak durumumuz 3.bi ek tercıh olacak mı yarın baslıyo kayıtlar keske bizde yerleseydk bizde yapacktık offf oofff… allahım ins bizeede 3.bi hak olur..allahtan umut kesilmez dua edin arkadaslar…

  31. Cansu diyor ki:

    Derin sen kim oluyosunda saçma sapan yorumlar yapıyosun. 1 sene sürttüğümüzü nerden biliyosun nerenden uyduruyosun? üniversiteni kazandıysan kapat çeneni otur yerinde. sizin gibi boş laf kalabalığı yapan ukalaların hakkı değil üniversite kazanmak. onca insan mağdurken laf etmek sana mı düştü!!! veren Allah almasını da bilir bu kadar havalanıyosun da

  32. Mustafa diyor ki:

    Arkadas bu ne ya ilk tercihte siralamayla yapın dediler yaptık olmadı ek yerleşmede puanınız ve altı yapın dediler yaptık yine olmadı seneye neye güvenip çalışcaz oldum bittim ben insanların yüzüne bakamıyorum 90 bin bosmus BirdahA ek yerlestirme olsun

  33. su diyor ki:

    bu taban puanlar bencede açıklansın 100 puan aralıkla bile yazdığım halde kendi bölümüm öncelikli olduğu halde genede yerleşemedim.bencede neye göre alıyolar onu tam belirtselerdi bizde öyle tercih yapsaydık nasıl oluyosa.

  34. Derin diyor ki:

    arkadaşlar küçük bebekler gibi mızmızlanmayın.
    bütün sene boyunca dışarılarda sürtüceğinize oturup benim gibi ders çalışsaydınız üniversiteyi kazanırdınız ben boğaziçi moleküler biyolojideyim bu sene girdim ve herkes hakettiğini alır sizin hakkınıza da bu düşüyormuş.

  35. hakan diyor ki:

    2012 ek yerleştirme taban puanlarını görmeden yorum yapmak bence gereksiz . görelim bakalım bir yanlışlık varsa o zaman gereği yapılır . ama tek sıkıntı bu bu taban puanların bir an evvel açıklanması

  36. Gözde diyor ki:

    Ezel senin alanın ne 379 puanla hangi bölümü tercih etmiştin?

  37. Gözde diyor ki:

    BİMER başbakanlık sitesine yazı yazdım numara falan da aldılar bakalım geri dönüp birşey diyecekler mi. İlgileniyorlarmış öyle demişlerdi. Kimse sessiz kalmasın herkes tepkisini koysun ortaya şuan hepimiz mağduruz. puanımızdan 70 puan düşük yer de gelmiyorsa neye göre alıyolar bu insanları. Bi yerleştirme daha yapılmalı

  38. veysi diyor ki:

    bu ne yav ne zamn belli olur

  39. Ezel diyor ki:

    Arkadaslar boşuna uğraşmayın 2. Ek yerlestirme olmayacak çile çekmeye alıştık görürsünüz YÖK baskanı çıkıp ek yerlestirme yapmayı düşünmediklerini ve nedenlerini söyleyecek ben aradım YÖK ü böyle bişey düşünmediklerini zaten olsaydı su zamana kadar çıkıp olumlu bişeyler söyleyeceklerini söylediler bu senede boşa gitti hepimize gecmis olsun 379 puanım gitti sadece barajı gecen bile yerleşti gercekten sıkıldım Birdaha asla girmeyeceğim sınava ailemin yüzüne bakamiyorum gözlerim şişti ağlamaktan offf

  40. melek diyor ki:

    ya arkadaşlar baksanıza kimse bizi kayde almıyo ne olucak bizim halimiiz hiçkimseden bi ses yok cvp bile vermiyorlar…

  41. ebru diyor ki:

    lütfen yapılsın ek yerleştirmeler bıktık artık hersene çalışmaktan boşa gitmesin onca kontenjan.

  42. damlaa diyor ki:

    evet arıyoruz ama hep meşgul çalıyo ya baksanıza kimsenin bizi kayde alacagı yok hakkımız boşu boşuna gidiyo…

  43. ozkan diyor ki:

    arkadaşlar ösymyi arayan oldumu

  44. caner ursavaş diyor ki:

    bende 69 puan altıma giremedim daha da bişe demiyorum

  45. dilan diyor ki:

    neden yerleşemedim ya anlayamıyorum

  46. İbrahim Dalkılıç diyor ki:

    Arkadaşlar ben 7.sıradaki terclhime yerleştim fakat ilk 6 tercihimin hepsi yeni bölüm ve full kontenjandı olmadı sonuçlar açıklanmadan önce evdekilere bana oraları yedirmezler demiştim aynen dediğim oldu..Yerinizde olsam birbirine yakın arkadaşlar ile toplu dilekçe verir,Hukuk fakültesinde okuyan tanıdık elbet vardır ona adli süreçi danışırdım sıralama önemli değil puan önemli eğer yerleşmediyseniz sizden düşük puanlı kimse o bölüme yerleşemez.Bu durumu belgeleyin ve belgeleri dilekçe ile beraber ÖSYM/Ankara merkeze gönderin ve dosya numarası ile e-devletten takip edin.Yeni bir Cemaat-AKP ortaklığıyla karşı karşıyayız.Hakkınızı arayın sesinizi duyurun her türlü desteğe başvurun.Ana Muhalefet ve Muhalefet partilerine,Barolar Birliğine,Sivil Toplum Kuruluşlarına,TÜSİAD ve Türk Talabeler Birliğine başvurun.Toplu ve blr olum.Başıma gelse yapardım yaparımda yapıcazda.Sloganımız ”Karanlıktan Aydınlığa.”

  47. mağdur diyor ki:

    arkadaşlar buraya yazdıklarınızı facebook.twitter ve buna benzer sitelere yazın tüm arkadaşlarınızada paylaştırın osym ye dilekçe yazın arayın 3 üncü bir hak versinler bize

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.