9:23 am - Çarşamba Ekim 22, 2014
Sponsorlu bağlantılar

Çocuk Gelişimi Nedir Bölümü

Perşembe, 15 Kasım 2012, 19:08 | Bilgi Paylaşımı | 118 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

Üniversite sınavına hazırlanan ve Çocuk Gelişimi bölümünü seçecek adaylara bu meslek hakkında bilgileri, puanlarını ve mesleğin geleceği hakkında bilgileri derledik. İşte Çocuk Gelişimi Bölümü –  Mesleği hakkında bilgiler:

Çocukların sağlık, gelişim, beslenme ve eğitimi konusunda bilgili olan; onların zihinsel, bedensel, duygusal ve toplumsal gelişmelerine yardımcı olmak için eğitim programları hazırlama ve uygulama, ana – babalara çocuklarına ilişkin sorunlarında yol gösterme ve rehberlik çalışmaları düzenleme konularında çalışacak eleman yetiştiren bir bölümdür.

Çalışma Alanları

Sağlık Bakanlığı ve MEB’e bağlı yuva ve kreşlerde çocuk gelişimi elemanı, hastanelerde yatan çocukların eğitim ve eğlence etkinliklerini sağlayan yardımcı hastane elemanı; çocuk hastanesi ve ana – çocuk sağlığı merkezlerinde sağlam çocuğun fiziki ve ruhsal gelişiminin incelenmesinde danışman,  televizyon ve radyo çocuk programları yapımcısı, çocuk kitapları ve benzeri materyal hazırlamada kitle haberleşme danışmanı olarak çalışabilirler.Çalışma alanı ve kurum çeşidinin fazla olması iş bulmayı kolaylaştırmaktadır.

Mesleğin Gelecek 10 Yıldaki Durumu:

Okul öncesi çocuğun eğitim sorunlarına verilen önem ve açılan yuva, kreş, bakımevi sayısı arttıkça, çocuk gelişimi ve eğitimi uzmanlarına duyulan ihtiyaç da artacaktır.

Mesleğin gerektirdiği özellikler:

Çocukları sevme ve onlarla beraber olmaktan sıkılmaması
Çocukların duygularını anlayabilmesi
Hoşgörülü ve sabırlı olması, insanlarla iyi iletişim kurması
Gelişim psikolojisine ilgi duyması
Kendini geliştirme konusunda istekli ve yaratıcı olması gerekir.

ÇOCUK GELİŞİMİ (TM–3)

ÜNİVERSİTE ADI ADI TABAN PUAN BAŞARI SIRASI
HACETTEPE Ü. 442,103 26.442
ANKARA Ü. 435,578 31.233
KIRIKKALE Ü. 427,709 37.552

Çocuk Gelişimi Nedir, Çocuk Gelişimi Ne İş Yapar, Çocuk Gelişimi Maaşları, Çocuk Gelişimi Puan Türü, Çocuk Gelişimi İş İmkanları, Çocuk Gelişimi İş Çalışma Alanları, Çocuk Gelişimi Mesleği Hakkında Bilgiler, Çocuk Gelişimi Bölümü Hangi Üniversitelerde Var, Çocuk Gelişimi Bölümünün Geleceği, Çocuk Gelişimi Bölümünü Seçecek Olanlarda Nasıl Özellikler Olmalı, Çocuk Gelişimi Bölümü Tercih Edilir mi

Bu Bölüm Hakkındaki Düşüncelerinizi Aşağıdaki Yorum Aracılığıyla Hemen Paylaşabilirsiniz

, Çocuk Gelişimi Bölümü 2011 YGS LYS Başarı Sırası, Çocuk Gelişimi İçin Kaç Puan Gerekir, Çocuk Gelişimi Tanıtımı, Çocuk Gelişimi Kazanç Durumu,Meslek Rehberi,Çocuk Gelişimi Puanı 2013 2014

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

Tagged with:

118 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Çocuk Gelişimi Nedir Bölümü"

  1. semra tok diyor ki:

    arkadaşlar lisans tamamlayınca devlet hastahanelerinde nekadar maaşla işe başlayacağız (maaş + döner sermaye) bilgi verirseniz sevinirim

  2. ayşee diyor ki:

    niye staj parası wermiyorlar yaw haksızlık

  3. burcu diyor ki:

    Arkadaşlar Acil Cevap Lütfen;
    Çocuk Gelişimi Sağlık Lisesi Mi Oluyor Cevaplarsanız Sevinirim Çok AAcil Yani Sağlık Lisesi Gibi Mi 4 Yıllıktan Sonra Çocuk Doktoru Olabiliyormyz Staj Kaçncı Sınıfta ???

  4. aleyna diyor ki:

    ben lise 3 öğrencisiyim 2 yıllıkla ne olunuyor ya bilgi verir misiniz acaba

  5. sevde aktaş diyor ki:

    ben alan dışı yapmak istiyorum ama staj var gitmesek olurmu

  6. erdem diyor ki:

    slm ben erdem erkeğim çocuk gelişim kazandım bu bölüme erkekler gidiyor mu ve çocuk gelişimi alanları var mı ben şimdi çocuk gelişiminde neyi hangi alanı okuyacağım…

  7. cağla diyor ki:

    Ben samsun da sema cengiz büberci kız meslek lisesinde okuyorum lise2 ye geçtim bölüm seçimlerimde çocuk gelişimi kazandım çocukları onlarla ugraşmayı seviyorum ama 4 yıllık okuyamazsam açıkta mı kalırım anasınıf öğretmeni olmak istiyorum ve bu bölümde hangi dersler oluyor aklım karıştı sesim güzel değil ama bol bol müzik söyletiyorlarmış sesinin güzel olması şart mı ??

    • emel diyor ki:

      ben cocukları hic sevmiyorum ama cocuk gelişimini kazanmışım

    • melisa diyor ki:

      ben de lise 2 deyim şu an. ilk önce 4 senelik okuyorsun ardından o okuldan çocuk gelişimci olarak çıkıyorsun. Ve 2 sene de formasyon okuyup anaokulu öğretmeni olabiliyorsun. Anasınıfı için formasyon şart. Ses önemli değil şarkı yazıp söyleyeceksin :)

  8. melisa diyor ki:

    Merhaba. ben çocuk gelişimini kazandım lise 2 ye geçtim neden bu bölümü seçtim diye sorarsanız çünkü en iddeal bölüm bu.Çocuk gelişim ve eğitimi mezun olanlar önü açıktır ve elinizde bir meslek olacaktır çocuk gelişiminde çok yerde meslekler var eğer gözleriniz yükseklerde ise ünivesteyi okuyup doktor çocuk kliniklerde sınıf öğretmenliği ve hatta lise öğretmeni bile olursunuz.Onun için sakın başka bölümlere başvurmayın.Fakat sizin vereceğiniz karar ama çocuk gelişim bölümü iyi ve güçlü bir böümdür o kötü diyenlerede aldırmayın başaramadığı için çalışmadıkları için diyorlardır kulak asmayın onlara. Benim ablam çocuk gelişimini okudu şuan bir psikolog onun için bence avantajlı ve açık bir bölümdür ;) Başarılar

  9. ilayda diyor ki:

    BEN DAHA LİSEDEYİM , COCUK GELİSİME YENİ GECTİM.PSİKOLOG OLMAK İSTİYORUM SİZCE BU BOLUMDEN PSİKOLOG OLUNUR MU? VE ANASİNİFİ OGRETMENLİGİ HARİCİNDE HANGİ MESLEKLER OLUR?

  10. Guven yilmaz diyor ki:

    Evet calısabilirsin

  11. dilek diyor ki:

    ben meslek lisesinde okuyorum tercih yaptık ben çocuk gelişimi seçtim.yıl sonu puanlarıyla giriyorsun benim yıl sonu puanım 64,7 acaba çocuk gelişim ortalaması kaç sizce çocuk gelişim gelirmi puanım tutarmı

    • Yağmur diyor ki:

      Bişey sorucam sana çocuk gelişimi bölümü sence nasıl bir bölüm? eğer onu okursam nasıl bir meslek sahibi olurum? çocuk gelişimi bölümü hakkında bir kaç bilgi verebilir misiniz?

      • pamuk diyor ki:

        canım cocuk gelişimi lise 3. sınıfa gectim söyle söyleyeym bölüm cok güğzel dersleri basittir ancak bu bölümü secersen mat fizik geometri kimya biyoloji falan görmeyeceksin. evet lisede cokcok rahat ama ünversteye gectginde ygs ve lys de matta soruyolar ünverstedeki bu bölüme yerlesmen icin. esit agırlk olarak sayılıyo ünverste sınavlarında fakat sözel bir vbölüm sadece sınavda matta istyolar. eger dersen ki ben matda yaparım ünversteye yerlesrim mükemmel bölüm olur ancak suan ben matematkten hc anlamıyorum tek problem dhai cözemiyorum. bilmyorum sonum ne olcak kac kişi bölümü sevip ama matematlten basarısız oldgu icin ünvrsteye yerlesemiyo habern var mı ?? ben söyleyeym yıgınca binlerce insan var bende bölümümü cok sevyorum hatta derslermdede basarılıyım ama matematk hc görmüyorum ünverste sınavnda ne halt ycem bu yüzden blmiyorum. ancak ünvrstede istedgi puanlarda yüksek :(

  12. BÜŞRA diyor ki:

    siz ne istiyorsanız onu yazkimsenin yorumlarına da kanmayın herkes sadece konusmasını biliyo

  13. ali dursun diyor ki:

    ya bana biri çok acil yardım etsin tercih yaklaştı özel yada devlet hastanelerinde bu bölümden iş bulmamız kolay mı acaba?

  14. buket baran diyor ki:

    merhaba, kardeşim bu bölümü yazmayı düşünüyor ve ülkemizde yaygın olan istihdam elde edememe kaygısı taşıyor.bölüm ataması ile ilgili bilgi almak istiyorum.kpss den kaç puan alması gerekir ortalama olarak?

  15. dilek diyor ki:

    cocuk gelişim bölümü sonrasında hangi meslekler vardır?

    • hülya diyor ki:

      arkadaşlar ben lise çocuk g.mezunuyum yalnız açıköğretimde okudum…sınavsız geçiş hakkım var 2 yıllık okuyabiliyorum ama takıldığım şey şu dikey geçiş şartları cok zor sanırım..ben de iki yıllıkla kalmak istemiyorum bilginiz varsa dgs hakkında yazarsanız çoookkk sevinirim

  16. ipeknur diyor ki:

    cocuk gelısımı cok guzel bır bolum tavsıye ederım

  17. yasemi topcu diyor ki:

    ben lise mezunuyum çocuk gelisimiokumak istıyorum 29 yasındayım neler yamalıyım e ıle baslamalıyım

    • ahu diyor ki:

      Merhaba bende ayni senin gibi dusuncelerdeydim ve iki gun once hayata gecirdim isteklerimi. And ogrtmn lisesi meznuyum fakat cocuk gelisimi okumak istiyodum kiz meslek lisesine basvur sana cok guzel yardmci oluyorlar bnde oyle yaptm suan okuyorum dersler cok zevkli ve bende 29 yasimdayim :))

  18. özge diyor ki:

    yardımcı ogretmen kadrosu verılecek dogru mudur acaba?

  19. tugce diyor ki:

    Ben bu sene sınava gircem bolumum çocuk gelişim düz ve Anadolu listesinde ve çocuk gelişim tercih etmezseniz lütfen önümüzuu kapatmayin 4 yılımi bu mesleğe verdim ve biz meslek lisesi öğrencileri emeğinin hakkıyla bilgi sahibi olarak öğretmen olucaz düz ve Anadolu lisesi günlük plan bile yapmasını bilmezken bizim önümüze geçiyor nerde adalet nerde bilgili öğretmen

  20. emine inci diyor ki:

    Arkadaslar ben acikogretimden lise okuyorum ama alan yok cocuk gelisimi okumak istiyorum imkansiz mi yani liseyi bitirip sonra mi okuycam lutfen bilgi verin simdiden tesekkurler

  21. merve diyor ki:

    çocuk gelişimi okumak için meslek lisesi şartmı

    • brcuu diyor ki:

      hayır deıl

    • şeyma kaplan diyor ki:

      2 yillik çocuk gelismi oikuynca 4 yila tammlamk icn dgs snavi vvar bu sinav hicde sanldgi kadar kolay değil unilerin dgs sen alimi az ben 2 yildr ugrasiyorm ve isin içindeyim hic 2 yillkla uğraşma derm yapabiliyosan direkt 4 yillk oku…

  22. sümeyye diyor ki:

    Ben çocuk gelişimi 2. sınıfta okuyorum.Oyunlar,oyuncaklar yani eğlenceli aktiviteler uyguluyoruz.OKUMANIZI TERCİH EDİYORUM(:

    • melike diyor ki:

      merhaba ben okul öncesi öğretmenliği istiyorum ama puanı yüksek geldi bkaç kişi çocuk gelişimi bölümünden okul öncesi öğretmeni olabileceğimi söyledi ama bölüm hakkında bilgim yok yani kaç senelik nasıl okul öncesine geçiş yapabilirim olabilirmiyim geçiş şartları zormu hiç bi bilgim yok eğer bilginiz varsa paylaşırmısınız ??

      • pamuk diyor ki:

        canım 2 yıllıkda var 4 yıllıkda ama 2 yıllık meslek lisesysen zaten gecs hakkın var ancak 2 yıl sonunda ataman olmuyo develt 2 yıllık cocuk gelişimlerini atamıyo 4 yıllık ünvrsteye gtmen gerek ama eger 2 yıllık gdip dgs sınavına grip kazanırsan 4 yıla tamamlayablirsin . cocuk gelişimndende okul öncesi ögretmeni olablirsin ancak cocuk gelişimininde puanları cok yüksek ben senn yerinde olsam zaten belli hedefn okul öncesi bölümünü okurdum.

  23. cansel diyor ki:

    ben çocuk gelişimi okuyorum hastanede çalışabilir miyyim ?

  24. Mucize diyor ki:

    ben şuanda çocuk gelişimi 2. sınıf öğrencisiyim çok zor bi bölüm. ama seviyorum ya dandik bi bölüm değil . :)

  25. dilek demirci diyor ki:

    biz staj parası istiyoruz

  26. zehra nerman diyor ki:

    para para bul

  27. aslı efe diyor ki:

    çocuklardan nefret ediyorum

  28. sher diyor ki:

    bn lise 2 okuyorum başka blm istiom ama çck glşişmi okuyorum. üniverstede napcam?

  29. asiye diyor ki:

    dünyadaki en gereksiz en saçma BÖLÜMMMMM

  30. nazlı diyor ki:

    ben bu sene üniversite sınavına girdim ek tercih yapacagım tercihlerime okul öncesi yazdım ama çocuk gelişimi bölümünü yazıp yazmamakta karar veremedim ygs 5 ten alan ile tm 3 ten alanın farkı ne? ben ygs 5 puanım ile tercih yapacagım bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler :)

  31. edanur diyor ki:

    ben bu bölümü seçtim geldi şuan 1.sınıftayım. herkes bu bölümle ilgili bir şey söylüyor yok bu bölüm iyi değilmişte mezun olduktan sonra çok yorucu oluyormuşta bilmem ne bilmem ne.sanki her meslek çok kolay yorucu değil.

  32. kezban diyor ki:

    bız cocuk gelişimi okudukta ne oldu sanki duz liseler yuzunden acıkta kaldık iş imkanımız cok kısıtlı okumayın kardesim bu bolumu bız magdur olduk sız olmayın gidin saglık okuyunnnn…

  33. irem diyor ki:

    ben çocuk gelişim okuyrm ne zamn staj görürüm

  34. nurşin diyor ki:

    çocuk gelişimi bölümünü gazandım lise 2 de de staj görücem çok mutluyum

  35. nurşin diyor ki:

    çocuk gelişimi bölümünü kazandım lise 2 de de staj görücem çok mutluyum

  36. KLÜ çoge diyor ki:

    facebook.com/syococuk
    Bölüm ile ilgili tüm soru ve cevaplar için

  37. elif bulut diyor ki:

    ben lise öğrencisiyim 1. sınıfımı bir meslek lisesinde okudum 2. senemde ise çocuk gelişim olan bır lıseye gidecegim ben oraya geçtiğimde de 1. sınıftanmı baslıyacağım yoksa 2. sınıftan mı bilgi verirseniz sevinirm

    • Ece diyor ki:

      2. sınıftan devam edeceksin zaten 1. sınıfı hazırlık olarak okuyosun ve 2. sınıfında seçiyorsun bölümünü ..

    • sude yıldız diyor ki:

      Hayır 2,sınıftan devam edebilirsin. Nakil olarak gidersen tabi ki.

  38. nazan diyor ki:

    çocuk gelişimi bölümüne ygs ve lys ile yerleşenler arasında fark var mı?YGS ile yerleşenler formasyon alabiliyor mu?

  39. zelal güler diyor ki:

    ben gerçekten çocuk gelişimi bölümünü çok istiyorum inşallah gelir.

  40. KLÜ ÇoGe diyor ki:

    sayfası ile okulumuz çocuk gelişimi bölümü hakkında sorularınızı bana sorabilirsiniz.

  41. merve diyor ki:

    merhaba ben meslek lisesinde okuyorum staj görüyorum stajda en düşük gecerli not nedir bilen varmı

  42. eda nur diyor ki:

    bene orta okul öyrencisiyim son sınıv ne secmem gerekiyor ne okuyum konusunda baya bilgisizim cocuk gelişimi okusammı bilmiyorum bana bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

    • merve diyor ki:

      bence çocuk gelişimini tercih et 2 yıl üniversite okusanda acıkta kalmıon bn bu yıl unıversıte tercıh etcem meslek mezunum

  43. burcu aydın diyor ki:

    bu bölümü okumak için hangi liselere gdilmeli

    • gizem çolak diyor ki:

      meslek liselerine

      • merve diyor ki:

        bu bölüm için meslek lisesine gitmek le hiç bir alakası yok ben hacettepede çocuk gelişimi okuyorum ve iyi biliyorum lisede bu bölümü okuyunca ek puan gelmiyor yani herhangi bi lise veya meslek lisesi fark etmez.

        • kevser diyor ki:

          peki mezun olunca devlette ataması var mı bu bölümün yani kpss ye filan girilereki iş bulunuyo yoksa başka bişi mi ?

          • pamuk diyor ki:

            bulunuyo ancak sadece 4 yıllık cocuk gelişimi okuyanlar kpssden atanabliyo

    • buse diyor ki:

      yani şöyle yazabilirsin googleden çocuk gelişiminin meslek lisesi puanı ve hagi alan diye yazarsan çıkar.çünkü ben de çocuk gelişimini okuyorum oradan biliyom.şu anda astsubaylıga hazırlık yapıyom.

  44. zehra demirbaş diyor ki:

    ben bu bölümü bir türlü anlayamıyorum üniversitede işimiz çok zor. bu bölümle ilgili ne yapacagımızı bilmiyoruz çok endişeliyiz :(

  45. hatice diyor ki:

    zor bir bölüm ona göre karar verin görünüğü kadar kolay degil sevdiğiniz işi yapın sonra pişman olmayın ben memlunum umarım sizde severek yaparsınız işinizi saygılar canım türkiyem

  46. hatice diyor ki:

    güzelama çok zor bir bölüm

  47. ön möjn diyor ki:

    ben 1. sınıfa gidiyorum bu bölüm zormu?2. yıl hangi okula gidiyim?

  48. sinem diyor ki:

    maaşı ne kadar

  49. merve diyor ki:

    ben üniversite 1 sınıftayım çocuk gelişimi okuyorum.lisede de bu bölümü bitirmiştim. inşallah bölümün önü kapanmaz gercekten suan çok idaal bir bölüm.

  50. hatice diyor ki:

    bende bu bölümü okuyorum ve cok guzel bi bölum bazı arkadaşlar sorumlulk sınvlarına kaldım dolr fakt gectysenz bı ust sınfa bu bolume gırebılrsnz ve dger sene sorumlu oldgnz derslerı verrsnzz. inş üniyide kazanrmda ögretmn olrm daha okula ılk basladgmdan berı bu bölumu istiodm tum arkdaşlarıma basarılar dilerm..

  51. azra diyor ki:

    özellikleri nelerdir

  52. Yaris diyor ki:

    lise1 çocuk gelişim okuyorum bölüm derslerine daha girmedim ama bence ilerleyen senelerde daha eğlenceli olcak gibi geliyo bana

  53. fatma diyor ki:

    bende çocuk gelişimi okumak istiyorumm ama puanları kaç yaaa :S

  54. semasevgi diyor ki:

    2006 yılı mezunuyum.2lise olarak çocuk gelişimi bölümünü bitirdim(2006 yılında)5yıldır özellerde ögretmenlik yapıyorum.6yılımda öğretmenlik seminerine katıldım ve devlet okulunda ücretli ögretmenlik yapıyorum.yaşım:32 üniverste olarak baska bi bölümü bitirdim.dikey gecişe başvursam 2yıllık çocuk gelişimi gelirmi veya hangi bölümü okusam amacım kadrolu ögretmen olmak…zormu sizce!meslegimi seviyorum.

  55. seher diyor ki:

    bende gazi onlisans cocuk gelisimi mezunuyum. 2cocuk annesiyim.4yila tamamlamak istiyorum. Acik ogretimden kendi bolumumuze gecis imkani saglasinlar bizde okuyalim.atanalim.

  56. pınar diyor ki:

    benim arkadaşım 9.sınıfa giiyor (çocuk gelşimi)348 puanla giri

  57. betül diyor ki:

    derslere girmek zorunlu mu arkadaşlar 2 çocuk annesiyim ben çocukların küçük

  58. tanju diyor ki:

    çok güzel meslek ama bunu sectim

  59. senayi diyor ki:

    bence elektrik okuyun . benim dersaneden bi mal arkadaşım vardı . çok maldı . hiç çalışmaz dı elektrik okuyordu . bende hayvan gibi çalışıyordum o ELEKTRİK BÖLÜMÜNDEKİ arkadaşım yüz küsür puanla marmara üniversetisini kazandı . ne de mek yaa. keşke elktrik okusaydım . bu çocuk gelişiminin taa…..

  60. kdr.. diyor ki:

    cocuk gelişimi lise 3. snftym o kdrda zor degl kolay ve oldkca eglencelı. 11 ve 12 de kendnzı sıkarsanz unıyı kazanmak o kadarda zor olmcktır :D

    • Ece diyor ki:

      bencede öyle hem YGS den 4 yıllığa gıdebılıyoruz LYS derdı de yok ( meslek liseleri için konusuyorum. ) Sadece yapmak gereken temelimizin çok saglam olmalı.

  61. leyla diyor ki:

    ben o bölümdeyim herkese tavsiye ederim

  62. elif cömert diyor ki:

    arkadaslar ben çocuk gelişimi bölümnü cok istiyorum ama 9. sınfta sorumlulga kaldm sizce ben o bölme girebilir miyim

  63. kevser diyor ki:

    mrhaba arkadaşlar ben çoçuk gelişim bölümünü tercih etmek istiyorum rica etsem bana bir tavsiyede bulunur musunuz?

    • defne diyor ki:

      bende cocuk gelişşim okumak istiyorum bana da yardımcı olursanız sevinirim simdiden teşekür ederim………

      • büşra diyor ki:

        BENCE ÇOK GÜZEL BİR BÖLÜM BEN LİSEDE ÇOCUK GELİŞİMİ OKUDUM HEM OKUDUM HEM EGLENDIM GERCEKTEN COK GUZEL BIR BÖLÜM BEN ÜNİVERSİTE TERCİHLERİMİ DE HEP ÇOCUK GELİŞİMİ YAZDIM İKİYIL OKUSANDA BOŞTA KALMIYORSUN ÖNEMLİ OLAN AKLINI KULLANMAK

    • mehtap toktaş diyor ki:

      kimse sana bi tavsiyede bulunamaz tatlım bunun için kusura bakma neden dersen çünkü: bu alan çok farlı kişiden kişiye değişen sabır gerektiren bi bölüm.eğer yaparsan yap derim ama kimsenin aklına uyma bunu senin istemen lazım puanı yüksek herkes kolay sanıyor ama hem zor hem kolay bu hayatta ne kolayki öyle değilmi bende çocuk gelişimi okuyorum ama seviyorum şimdi sıra senin iyi düşün…

  64. ilhan diyor ki:

    bence puanlar yüksek diye bişey yok herşey kişide bitiyo bence

  65. öznur ok diyor ki:

    mrb arkadaşlar ben şu an dışarıdan lise okuyorum ve çocuk gelişime geçiş yapmak istiyorum sizce ne yapmalıyım?ve kayıtlar ne zaman bilgisi olan bana yardımcı olabilirmi?

  66. İlknur diyor ki:

    Bende 3 yıl çocuk gelişimi okududum lisede bitirdim liseyi kazanamadım nedeni ise çocuk gelişimi bölümünü çok isteyen var bu yüzden puanlar çıkıyo tıpla aynı paun nerdeyse ne bu ya benden size tavsiye çouk gelişimi okumayın herkez onu istiyor iş bulma imkanı zaten cok zor meslek lsesi mezunu degilseniz üniyi 4 yıl okumak daha sonra kpss yi güzel bi puanla kazanmadan devlet altında olamazsınız..

  67. tuba diyor ki:

    27 yaşında iki cocuklu bir aneyim okumaya mütiş hevesliyim ama beni üzen yüzyüze eyitimin 3 yıl sürmesi,ama yine hevesimi kıramadılar sevgili arkadaşlar her neolursa olsun okuyunuz cahilikten elinizde mesleyiniz olursa hayata adımlarınız daha sğlam olur sağlam adım iyi kaliteli bir gelecek demektir hepimize başarılar

  68. gaye diyor ki:

    merhaba ben lise birinci sınıfta çocuk gelişimi ve eğitimi okuyorum.bundan 8 yıl sonrası için iş bulma imkanım ne kadar? yardımcı olursanız sevinirim.

  69. aysun diyor ki:

    çocuk gelişim bölümüne kaç puanla griliooo ??

  70. Cansu diyor ki:

    Puanlar çok yüksek olduğu için insanda okuma heveside kalmıyor….

  71. ...gizem... diyor ki:

    senin ağzına………………. senin ananın……………………koyayım!

    • fatma betül diyor ki:

      bende cocuk gelisimi okucam sınavlara yeni girecem sınavlar kolarmı zormu bilemiyorum

      • mahmut diyor ki:

        fatma yeni gireceksen gir sınavları kolay hemde önü açık bir bölüm girmeni tavsiye ederim bende çocuk gelişimi son sınıf öğrencisiyim

        • elif diyor ki:

          son sınıftasın peki kolaymı bölüm dersleri bende çocuk gelişim okucamda…

        • merve erden diyor ki:

          Yaaa be TM deyim ama çocuk gelişime geccem sence doğru bir secim mi yapiyorumn

    • zelal güler diyor ki:

      gerizekkalı aptal.

      • mehtap toktaş diyor ki:

        ben lise iki öğrencisiyim. ve yazın kendimi geliştirmek amacı ile bu alan çerçevesinde çalışabilirmiyim. yani beni bi kurum bi okul veya kreş alır mı

    • mine turan diyor ki:

      çoçuk gelişim de ne tür meslekler edilebilir ve maaş durumuları nasıldır

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.