9:44 pm - Salı Nisan 23, 2019

En Yakın Arkadaşa Mektup Örneği

Cuma, 12 Nisan 2019, 15:49 | Ödev | 74 Comments
by ozge2017

İnsanlar yapıları gereği, hayatları süresince başka insanlar ile iletişim halinde olurlar. Bu iletişimler kimi insanlarda ilişkilere dönüşebilmektedir. İnsanlar birbirleri ile arkadaş olmaya ihtiyaç duyarlar. Her insanın çok sayıda arkadaşı vardır. Fakat her insanın birçok arkadaşının olmasının yanı sıra bir tane en yakın arkadaşı bulunmaktadır. En yakın arkadaş demek, diğer arkadaşlarından kendisine daha yakın hissetmek, daha fazla vakit geçirerek daha fazla paylaşım içerisinde bulunmak demektir. Bu nedenle bizler için en yakın arkadaşlarımız çok önemlidir. Onlara her zaman bizler için değerli olduklarını hissettirmemiz önemlidir. Bizler de bu konuya dair yayınlamış olduğumuz bu yazı içerisinde, sizlere en yakın arkadaşa mektup örneği kısaca bilgi vereceğiz.

gerçek dostluk asla sona ermez tumblr ile ilgili görsel sonucu

En Yakın Arkadaşa Mektup Örneği

Sevgili arkadaşım,

Bu dünyada en sevdiğim değerlerimden biri olduğunu sen de biliyorsun. Sen benim ailemden biri gibisin. Sen benim çocukluğumsun. Seninle oynadığımız oyunları, acı tatlı günlerimizi, tatlı kavgalarımızı, hemen sonrasında dayanamayıp barışmak için göstermiş olduğumuz çabaları hayatım boyunca unutamam.

Ne zaman bir şeye canım sıkılsa, hemen seni yanımda bulabileceğimi bilirim. Senin de bunu biliyor olman bana huzur veriyor. İnsanın senin gibi bir arkadaşının olması, bu dünyada sahip olunabilecek birçok güzellikten daha güzel. Seninle daha çok güzel günler yaşayacak, birçok paylaşımda bulunacağız. Ve bu süreçte hem yan yana, omuz omuza olacağız. Benim en yakın arkadaşım olup da bana bu güzel duyguyu yaşattığın için sana teşekkür ederim, iyi ki varsın!

En Yakın Arkadaşa Mektup Örneği Adlı Yazımız Hakkındaki Düşüncelerinizi Yorum Kısmından Bize Yazabilirsiniz.

 

74 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "En Yakın Arkadaşa Mektup Örneği"

  1. ilayda dedi ki:

    merhaba ben daha önce şunu söyledimi mal oldugumu ben bir malım yanlış duymadınız ben malım

  2. dilara dedi ki:

    bence halika degilmi cevaplarınızı bekliyorum burda olan kişilerden

  3. mehmet dedi ki:

    çok uzun usendim

  4. İsimsiz dedi ki:

    Okumadım çünkü üşendim

  5. Buse atilla dedi ki:

    Resul sana aşığım b enim adım buse atilla aynı sınıftayız 6/d

  6. Enes dedi ki:

    Bidahakine erva isimli bir kıza mektup yaz

  7. Yağız dedi ki:

    Okumadığım için bilmiyorum

  8. Nisa Erdem dedi ki:

    Bence çoook güzel olmuş

  9. sanane dedi ki:

    manyak mısınız yaa

  10. sanane dedi ki:

    bu kadar samimi olmayalım yaa
    ben hiç kimseyle bu kadar samimi değilim

  11. Bebe dedi ki:

    Bence supeeer olmus :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D;-);-) ;-);-) :-):-):-):-);-);-);-) :-):-):-):-):-):-) ▪:-)

  12. Muhammetnur dedi ki:

    Merhaba güzel olmuş ellerinize sağlık?

  13. abdülcebbar kıllı bacak dedi ki:

    yaw gardaşım benim canım gardaşım mektuba ne gerek var yaw. git suratına seni seviyom de bitti gitti gardaşım ya..

  14. abdülcebbarkıllıbacak dedi ki:

    yaw gardaşım benim canım gardaşım mektuba ne gerek var yaw. git suratına seni seviyom de bitti gitti gardaşım ya..

  15. Wreudufu dedi ki:

    Cok tessekkur ederim

  16. Suriyeli ahmad dedi ki:

    Gardesem bune yew böle mehtuhmu olir ayop yew

  17. selamun aleyküm dedi ki:

    mükkemmel görüyorsunuz anlatmaya gerek yokkkkkk

  18. Yaren Işıl dedi ki:

    Harika olmuş çok beğendim.😊

  19. havooo dedi ki:

    çok saçma bir mektup çak delisiniz deliler

  20. havooo dedi ki:

    çok saçma

  21. Nazlı Yıldırım dedi ki:

    çok saçmaaaaaaaaaaa

  22. biri dedi ki:

    Aslında güzel ama en yakın arkadaşa olmaz çok samimi değil. Normal sıradan bir arkadaşa olur bir iki yer çıkarsa. Yinede elinize sağlık.

  23. Saad dedi ki:

    Merhaba

  24. Kara kız dedi ki:

    Cidden boş bence arkadaşını seven siteden çıksın bosssssssssssssssssssssssssssss

  25. Kara kız dedi ki:

    Cidden boş bence arkadaşını seven siteden çıksın

  26. Nisa dedi ki:

    Bence çok güzel

  27. Sila dedi ki:

    Ya guzel olmuş ama arkadaşımız zaten bunları bilir lutfen alınmayın ama biraz saçma olmuş

    • Mavilimantar dedi ki:

      Her ne kadar bilse de her mutsuz olduğunda okuyup yüzünü güldürebilir

  28. Sila dedi ki:

    Ya guzel olmuş ama arkadaşımız zaten bun ları biliyo yanı bi raz saçma olmuş ama lutfen alınmayın

  29. ülkücüyüm dedi ki:

    mükemmel olmuş

  30. öykü karayel dedi ki:

    çok güzelllll
    teşekkür ederim…..

  31. Mal senin adin dedi ki:

    İgrenc

  32. NAZ dedi ki:

    bencede kötü

  33. Bbj dedi ki:

    Çok çok kötü

  34. aadd dedi ki:

    merhaba

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

 

İletişim

Sitemiz ile ilgili olarak görüş,öneri ve şikayetler ile reklam teklifleri için eokulegitim[at]gmail.com e-posta adresimizi kullanabilirsiniz.